Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ansaki, nää on niin näitä tuntemuksia! Minulla ne vaihtuu päivässäkin monta kertaa :hilarious:

Täällä on nyt kp27/28-30 dpo12. Todennäköisesti en pääse testaamaan ennenkuin to aamuna. Ollaan reissussa eikä tuolla puiden oksilla testejä kasva :wideyed: Ja sit ei varmaan tarvi edes testata kun menkat on jo alkanu....

Niinpä, tiedän kyllä! :happy: Mutta kun ei vaan malta odottaa! Tää on niin vuoristorataa tosiaankin! :rolleyes:

Täällä taitaa vasta nyt olla kp1. Nyt vasta alkoi kunnolla vuoto. 36pv kierto teroilla. Ei kovin hyvä. No katsotaan mitä on nyt. Tässä kierrossa en ota mitään pilsuja.

WM kp1 yk7

Täällä Ovis oli keskiviikkona ja olo ollut jotenkin outo..ei väsytä iltaisin,vaan voisin valvoa vaikka aamuun ,toisin kuin yleensä alkaa nukutaa jo ysin aikaan ja nukahdankin samontein,vatsa;se pirullisen joka alko tänä aamuna oireilee..eli vatsanväänteitä ja vietinkin jo vessassa aikaa,vatsa turvonnu ja kova,pää kipeä..tässä näitä "oireita" jotka ei yleensä mulle kuulu.. testauspäivä olisi loppukuusta vasta 28pvä jolloin menkat pitäs alkaa..

Mennään aikalailla samoissa Kirppu! Mulla ovispäivä oli torstaina! Tää on nyt tylsää odottelua, mutta mulla ei ole oireen oiretta, mutta kenties ei vielä pitäiskään! :shy:

ansaki: nyt saadaankin jännäillä yhdessä testailuja ja oireita :wink Ei välttämättä oireita ole vielä,mutta itse luokittelen nää jo jonkinlaiseksi oireeksi koska tää ei oo normaalia mulle,ni ei tätä voi silloin mukaan selittää :happy: Toivotaan että sulla alkais jotain oireita tulemaan..

Kiva, kun on noin lähekkäin jännäilypäivät ansakilla ja kirpulla :)

WM, toivotaan nyt lyhyempää kiertoa, ja jospa menisi kaikki mainiosti ilman mitään pilsuja :)

Mä aloin tehdä itselleni listaa kuvitelmista, niin ei ensi kierrossa tarvitse niin paljon vaivata päätä :hilarious: voin siitä tarkistaa, ettei "se ja se" viime kerrallakaan mitään tarkoittanut. Varsinkin kun taisi se ovis mennä ihan ohi.

Mutta mulla oli aamupäivällä etova olo :oops: muutenhan se ois positiivista, mutta esikoinen juoksi koko yön vessassa, kun sillä oli vatsa aivan sekaisin, eli mulla varmaan jotain samaa. Piti syödä pastilleja, että unohdin sen. :mask:

Voi kun teillä kaikilla on niin jännittävää aikaa!
Minäkin haluan jo mukaan!! Äh, vielä puolitoista kuukautta pitäisi jaksaa odottaa :(

Amorous03 mulla ihan sama, ainakin siihen huhtikuuhun pitäisi odottaa, jos tuo mies nyt antaa luvan kolmannelle. Odottavan aika on pitkä :rolleyes:

Toivon lyhyempää kiertoa. 36pv on jo liian pitkä. Katsotaan mitä tuleman pitää. Tämä oli eka kierto km jälkeen et saatto sekin vaikuttaa.
Amorous03 ja Liinuska: Toivottavasti pääsette huhtikuussa jännäämään meidän kanssa :)

Meillä mies olisi valmis vaikka heti tositoimiin, mutta itse haluan ensin saada kuukautiset minipillerien jälkeen (jos siis ovat edes tullakseen) ja pudottaa myös ylimääräistä painolastia pois. Jotta uutta mahtuu kasvamaan :)

On muuten jännä miten ihminen muuttuu pillereitä popsiessaan.. Nyt olen toista viikkoa ilman ja musta on tullut ihan ihminen. Ja ne HALUT on löytynyt jostain :p

Saapa nähdä amorous03, kauanko maltat odotella, jos mieskin on jo valmis yritykseen... :rolleyes:

On. Saapa nähdä, minkä mittainen kierto tästä tulee. Nyt on kp26, yleensä tiputtelee kolmisen päivää ennen kunnon vuotoa, viimeksi tiputtelu alkoi kp28, sitä ennen kp26, mutta sitä ennen vasta kp32, että heittoa on. Menkkaoireet on kyllä nyt alkaneet, että joka vessareissulla saa jännätä, joko tiputtelee. Toivon, ettei kovin pitkäksi venyisi kierto, ja pääsisin sitten tikuttamaan.
Pari outoa juttua tässä ollut :oops:. Tykkäään punaviinistä todella paljon, mutta viikonloppuna ei millään uponnut paria kulausta enempää, eikä eilenkään illalla yhtään tehnyt mieli. (siis en juo viiniä yleensäkään koko ajan :grin, mutta jos viikonlopusta jää, niin alkuviikosta illalla saatan loput puoli lasillista juoda pois).
Tänään aamulla ajelin töihin, ja mietin yhtä tuttavaperhettä, jossa isä kuoli hiljattain, ja mietin hänen lapsiaan. Radiossa soi joku Paula Koivuniemen biisi (! :wtf:), ja mulle tuli kyyneleet silmiin, vaikken edes henkilökohtaisesti tunne tuota perhettä :oops:. Mutta kyllä mulla aina kierron lopussa herkkyys lisääntyy.

On kyllä hyvä kerätä listaa ensi kuuta varten, niin ei taas tarvitse ihmetellä :)

Mä en jaksa enää miettiä oireita kun ei ne kuitenkaan mitään merkkaa. Olen huomannut että noin vko oviksesta tulee suurinpiirtein kaikki raskaus oireet, isompana tai pienempänä, mutta olen laittanut sen estrogeenin ja laskevien hormonien piikkiin.

Löysin täältä metsän keskeltä apteekin, kp28/28-30 , r-testi puhdas nega. En oikeestaa edes pettynyt kun oli niin odotettava tulos. Katsotaan meniskö ens kierros taas tjot-hengessä (= ei raskautta). Noh, valkoviini kylmään ja illalla pari lasillista kun lapset nukahtaa! Lomailu on ihan jees :happy:

Mukavaa lomailua PiPaNat :)

Joo, tosiaan oviksen jälkeen tulee jos jonkinlaista “oiretta”, mä en edes nyt hae raskausoireita, vaan kerään niitä normaaleja juttuja tulevaa varten. En tässä kierrossa aio edes tehdä r-testiä. On kyllä jo niin menkkakivut päällä.

Niinpä, Hormiga, kun ne halutkin on löytynyt niin eipä sen kumin kanssa jaksaisi pelata.. Mutta jos nyt hetkeksi malttaisi vielä mielensä, ihan terveyssyistäkin.

Minä myös olen kova oman kehon antamien signaalien kuuntelija, välillä liiaksikin. Nyt kun odottelen niitten kuukautisten alkamista pillerien jälkeen, niin olen vertaillut tuntemuksia vanhoihin kalenterimerkintöihin, aikaan jolloin kuukautiset tulivat säännöllisesti. On muuten ihan mukava kun on tallessa vanhoja kalenterimerkintöjä joista voi tarkistaa omaa vointiaan, esimerkiksi raskausajoilta!

Kiitos toivotuksista :love7

Pipanat taisi kysyä että miten pitkään on mennytnyt ennekuin aiemmat on tärpänneet...
Esikoinen tarttui matkaan ensimmäisestä kierrosta :eek: mikä oli kai ihme, koska lääkäritkin mulle jo miettivät metforemia, ja aikaa oli varattuna mm. sokerirasitukseen. ovista odotellessa ihmetelin kun sitten se ovis ei tikutellessa mennytkään ohitse :grin Toista tekemällä tehtiin (rehellisesti sanottuna) sen kahdeksan kuukautta... saas nähä miten kauan nyt kestää kun pitäis kai sitä romantiikkaakin enemmän olla kuin kerta kahdessa viikossa :wacky: nyt kp 20 menossa

Koitan olla ottamatta ressiä vielä tälle kevättä, sillä painon pudostusta tässä koitan kovasti... mutta toisaalta takaraivossa kyllä tikittää, sillä ois kiva saada samat äippärahat, jotka sain kuopuksen aikana... kuopus täyttää nyt kaksi ja ennen kolmea jos uusi vauva syntyisi niin... saanhan toki nykyisten tulojeni mukaan jos sen jälkeen vasta syntyy, että ei se hätä ole tämän näkönen:)

Mulla ei viime yön jälkeen ole mitään oireita ollu kun aamulla lämmöt oli 35.8 ja normaalisti 35.5. Nyt äsken söin kaksi leipää maksamakkaralla ni tuli ihan kauhean huono-olo :/

Ylilääkäri torppasi lähetteen Tayssiin. Nyt omalääkäri koittaa jos saisi mulle maksarin gynelle. Ihana kun jaksaa yrittää <3 paras lääkäri mitä mulla on ollut.

Nyt itse koitan keskittyä muuhunkin kun tähän projektiin. Omaan kuntoutumiseeni ja noihin kahteen pikku rakkaaseen :)

Menkat on ollut todella runsaat. Koko ajan on läpi mennyt :/ yösiteen kun laittaa niin hetken päästä on jo täynnä ja yli äyräiden. Toivottavasti tämä on hyvä merkki kun on kunnon menkat.

Tsemppiä piinailijoille :)

WM kp2/36 yk7

WM, Ärsyttäviä tollaset ylilääkärit! Tavallaan ymmärtää mutta kun vähän jo annettiin toivoa niin ei ole mukava sit tuollainen tulos!

Mä tuossa yksikseni mietin et mitä jos kävis tossa keväällä yksityisellä gynellä niin antaisikohan se letrot (vai mikähän se lääke oli) oviksen tueksi ilman mitään testejä. Silloin kun IVF hoidossa oltiin niin sanottiin etten joka kk ovuloi. Mihinkään testirumbaan en jaksa mut jos ne sais noin vain? Tietääkö joku?

Takaisin