Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tänään ollu niin maan perusteellisen kipeä tuo alamaha, että ees tallettelut ei huvita yhtään, mutta toivon että riittää aiemmat, tänään siis dpo 0 (tallettelut ollu dpo -4, -3 ja -1) Riittääköhän? Pitäis riittää! Nyt ei enää ole ees sellainen pupuilufiilis, mitä tässä nyt on ollu ilmoilla jo kuus päivää! :rolleyes: Tänään myös ovistikku paljon vaaleempi kuin eilen! Kiva nyt tietää että oli kuitenkin nyt ovis! :grin Jos vielä kaikki muu menis hyvin!
PiPaNat: testaa pian! Johan niiltä testeilläkin ääni loppuu jos kauan joutuvat siellä huuteleen! :p

Mutta on pakko sanoa, etten muista koskaan olleen näin kivulias ovis kun nyt! Ihan kippurassa joutunu oleen välillä... No toivotaan että kipuilu kannatti kestää! :)

Täällä kohta jo dpo15. Sais nyt perhana ne menkat alkaa. Menkkakipuja on joten eiköhän ne kohta kurvaa paikalle. Mieluusti aloittaisin jo uuden kierron. Uusi kierto=uusi mahdollisuus :)
Tsemppiä piinailijoille. Nyt kyllä saisi plussia alkaa satamaan :)

WM dpo14 yk6

Luin, että oviksen aikaan ois aamulämpö matala ja ovis ohi kun aamulämpö nousee? Pitääköös paikkaansa? Jännää! Mulla lämmöt koholla eilisestä asti, mutta eipä tuo mitään vielä kerro! :confused: Nyt alkaa tää piinailu sitten ja malttia tarvittais kovasti,ettei tulis hätäiltyä taas... Olisko kellään ylimääräistä maltillisuutta?! Voisin ottaa vastaan tai ees lainata? o_O

Mitäs PiPaNat, jos me ei malteta odottaa sun testiä lauantaihin :joyful:
Toivotaan, että plussa sitten tulee! Tietysti on oikeasti hyvä, jos malttaa odottaa ennen testiä, mutta mä olen malttamaton muiden puolesta, kun ei itsellä ole testitarvetta :)

ansaki, musta on ollut niin kiva seurata sun ovistestailua :), eikös sullakin ollut niin, ettet ole ennen testaillut? Jospa ne tavallisesta poikkeavat kipuilut olisi hyvä merkki! Aika jännää :happy:
voitaiskohan me tehdä kimppatilaus maltillisuutta vaikka ebaysta? :eek:

WM, nyt saisi ne menkat tulla jo! Mä kans odotan, että tulisivat jo (vaikkei vielä ole kierto lopussa), niin pääsisin testaileen ovista, ja voisin toivoa parempaa onnea ens kuulle :)

On. Vaikka tiedän, että tässä ei ole mitään jännättävää mulla, niin silti tulee sellainen "ei koskaan tärppää" -fiilis :oops:
Viime kierrossa huomasin, että oireita oli jos jonkinmoisia oviksen ja menkkojen välillä, en ollut koskaan aiemmin niitä huomannut, eli uskon, että niitä voi toiveikkaana kuvitella ja keksiä. Nyt kun tiedän, ettei ole jännättävää, ja että viime kierrossa mielikuvitus laukkasi, niin kehittelen oireitakin vähemmän :)

Hormiga: tehdään vaan kimppa tilaus! Ebay kuulostaa juuri sellaiselta paikalta mistä sitä vois saada, ei taida olla ihan Elloksen tuotteissa! :wink Jep, en ole ennen testaillu ja nyt kokeilin ja olikin ihan mukavaa puuhaa! Jos ei mitään muuta niin oppii tosiaan omasta kropastaan tosi paljon! Nyt siis vissiin dpo 1... :p

Olipahan taas yö :confused: Nukkunut ehkä yhden 2,5h pätkän, loput lyhempiä... Tulipa taas vauva-ajat mieleen (siitähän ei nuorimman kanssa kovin montaa kk ole) ja se kuinka inhoan tätä väsymystä! Ei siis tullu ihan ekana testaus mieleen kun kahden makkarin väliä yön juoksin. Huomenna taitaa olla pakko se nega pissa tikkuun pissiä, eihän ole huomenna vasta kuin dpo10..

WM, oletko tehny testiä sen verikokeen jälkeen? Jos arviot oiskin vain nousussa hitaasti eikä menkkoja kuulu sen takia... :rolleyes:

Minulla on olo et nyt ois tärpännyt.. Yhtäaikaa on tosi masentunut olo kun samalla on olo 'ei se kuitenkaan ole kiinnittynyt ja tipun taas.. " En ihmettele et miesten on vaikea pysyä naisten hormoni-mielentila-sekoiluissa mukana kun ei pysy itsekään :banghead:

Ja unohdin ostaa testin apteekista kun kävin kaupassa

Juu, miehet ei varmaankaan ymmärrä yhtään näitä naiseuden juttuja eikä takuulla pysy perässä! Tunteet heittää itselläkin välillä niin laidasta laitaan, etten meinaa itsekkään pysyä perässä, saati muut! :wink Mutta ihanaa nyt kun on perjantai! Viikonloppu edessä! :hilarious:

Kyllä ois aika jo jonkun plussata tässä ketjussa :)

Tänään ollut jotenkin erityisen kova vauvakuume... raskaus ja kaikki houkuttelee ihan hirveästi. Miksi musta on tehty niin kärsimätön!?! Kaikkialla näkyy vauvavatsoja ja pieniä nyyttejä :shy:

Jospa PiPaNat aloittaa plussat, ja jospa myös WM :)

Kyllä sitä on hullu, kun haluaa kaiken raskaus- ja vauvahomman aloittaa alusta :grin sektiosta ja siitä toipumisesta puhumattakaan :rolleyes:
Mä oon ollu tosi hankala miehelle tällä viikolla :confused: enkä osaa edes itselleni selittää syytä, saati muille.

Hyvää viikonloppua :)
Tulen huomenna viimeistään kurkkimaan testituloksia :)

Mä testaan sunnuntaina jos ei ole alkanut :)

Mitä olitte tilaamassa ebaysta?

Pipanat aloittaa nyt plussa aallon :)

WM dpo15

Joo mä tilaan samaan syssyyn pitkiä hermoja :)
Odottavan aika on pitkä. Olisi niin mukavaa päästä jo uudelle kierrolle ja oviksen metsästykseen.

Kyllä mä aamulla testaan mutta kun on vasta dpo10 niin en todellakaan usko että siinä mitään näkyis!

Tää kuumeilu on tarttuvaa Liinuska :wink

Ei näitä mielenvaihteluja voi kyllä oikeen mitenkään selittää :shy: Voi meidän mies parat :hilarious:

Pitikin Liinuskalle laittaa että tulee myös "maltillisuuden-tilaus" rinkiin! :p Tuun huomenissa kans kurkkiin miten on testailujen käyny!

Takaisin