Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

WM. Toivottavasti saat selvyyden kipuiluihin..Tsemppiä..

Meillä on lapset syntynyt huhti- ja toukokuussa. Oon kyllä ajatellu pitää yhteiset sukulais syntärit kun olis muuten niin peräkkäin....Sit ku ovat vanhempii niin omat kaverisynttärit... :)

Vaikka meillä ei vielä hetkeen ookkaan yritystä niin oon onnellinen et mies silti lupas et tulevaisuudessa sitä kolmatta yritetään.. :) Yritän nyt vaan seurailla näitä kiertoja ja merkata ylös niin on sit ees jotain käsitystä niistä kun yritys alkaa. Mulla on aina ollu kauheita eroja kierron pituuksissa ja näyttää taas palaavan siihen... nää kaks kiertoo mitkä mul on ollu niin on ollu 30 ja 32 ja nyt mulla on kp.38 eikä kuukautisia näy..No ennen ekaa lasta mulla oli välillä 3kuukautta kierron väli et en kyllä huolestu..

Plussa tuulia kaikille...:Heartred

Tsemppiä WM, kaikenlainen epämääräinen kipuilu on niin kurjaa :sad001

Toivottavasti loora84 tulet pian mukaan tänne, vaikka tietysti haaveilijat on ihan yhtä tervetulleita :) mulla on kans joskus ollut tosi pitkiäkin kiertoja, joskus opiskeluaikoina taisi olla jopa puoli vuotta. Mutta eihän se ihan ok tietenkään ole.

Nyt pidetään ansaki peukut pystyssä! Ja toivotaan, ettei sun edes tarvitse testata noita kaksoishormoneja :wink

Kiitos PiPaNat noista ovistesti-infoista :), mä sellaista 20kpl kaksosta katselin, siinä tulis 2,2e/kpl, onko se vielä kallis vai jatkanko selailua? Voisin tilata nyt pian, kun ebaysta joskus kestää, vaikka nuo olikin Englannissa. Saattaa mennä koko paketti mulla kerralla, kun en ole ennen testaillut, ja jos sattuukin pitkä kierto. Mutta tietääpä ainakin sitten.

On. Eilen iski taas sellainen ”ihan turha toivoa ja yrittää” –fiilis :oops:. Tuntui turhilta noi ovistestitkin – mutta sitten ajattelin, että käytän ne vaikka siihen, että opin tuntemaan itseäni paremmin. Kuitenkin me joudutaan menemään niin, ettei voi päiviä laskea, kun on vaan viikonloput käytössä. Harmittaa, kun tästä on tulossa niin vaikeaa :sad001. Silti jotenkin joku fiilis on, että voi sen plussan vielä nähdä. Typerää :meh:.

Toisaalta kiva, kun nyt ei tarvitse oireita seurailla. Tai keksiä. Viime kierrossahan oli muka vaikka mitä, ihan turhaan.
Kp jotain niin, että ensi viikon lopulla odotan menkkoja.

Meillä pojat 4 ja 1. Mä haluaisin kolmannen tähän samaan, sitten päästäis joskus koko porukalla siihen pisteeseen, ettei ole vauvoja mutta kaikista on seuraa toisilleen. Mutta katsotaan nyt muutama kuukausi mitä tapahtuu!

Mä oon käyttänyt ihan noita halpistestejä ovulaation bongaamiseen ja hyvin ovat toimineet. Mulla on ekan raskauden jälkeen ollut tosi selkeitä ovulaatio-oireita ja testeihin aina tullut TOSI selkeä ovisplussa.

Voi kunpa vielä pääsisi testailemaan ja yrittämään raskautta :shy:

Hormiga. Joo tottahan se on et ei noi kierrot normeja oo mut mulle hyvin tuttuja ja nuorena kun kävin gynellä niin mulle määrättiin vaan e-pillerit säännöllistämään mut mulle ei vaan oikein ikinä oo sopinu noi pillerit. Onneks eivät oo estäneet raskautumista...:) ja toivottavasti pääsen tänne mukaan pian kunnolla...

Muokattu viimeksi:
Mä otin ja soitin tänään Tayssin lapsettomuus pkl hoitajalle. Selitin tilanteeni ja historiani ja kysyin voinko pyytää heille lähettää et ottavatko vastaan. Vastaus oli että kyllä!! Tutkivat ja antavat tukihoitoja mutta hedelmöityshoitoja eivät tee jos enemmän kuin yksi yhteinen lapsi.

Pistin heti omalääkärille viestiä asiasta. Katsotaan mitä tuleman pitää :)

Mä taidan laittaa kans nuo tilaukseen! Nyt on dpo6, ehkä, enkä edes jaksa yrittää etsiä mitään oireita! Ei ole edes sellanen kipinä aikaiseen R-testaukseen kuin on aikaisemmin ollut. Jotenkin vaan odottaa et tää kierto menis loppuun... Silti mieli on hyvä vaikka raskautumisen suhteen onkin tuollaiset ajatukset. Ei pysty aina omia ajatuksia ymmärtämään :shy:

Mies ei sitten yhtään ilahtunut, kun kerroin, että tilasin testejä :sad001
tulee kuulemma väkisin yrittämistä yms :oops:
vaikka mä en ollenkaan ajatellut niin
Mutta eipä niitä peruakaan voi, ovat jo matkalla, ja kun ebaysta tilasin, niin ei auta kuin pitää. :sad001

Ehkä tuo "rauhallisuus" on hyvä merkki pipanat :wink
(haha, mä etsin sulle oireita, kun itse et)

Täällähän kävi sitten niin että ovis oli ja meni. Jäi täysin hyödyntämättä kun mies ei jaksanut. Eli ei mitään jännitettävää. En usko että kp11 talletus olis riittänyt kp16 asti jolloin sain ovisplussan.

Nyt mies onki sitä mieltä että ei kannata tekemällä tehdä lasta niin että syntyy marras-joulukuulle.

Multa meni kyllä sitten niin halut täysin että olkoot sitten ne seuraavat 4kk ilman seksiä. :angry4

Hahaa.. Repesin Pätkis tolle vikalle lauseelle :laughing001 Kunnon kosto suunnitelma.

Mä en ole enää pariin kiertoon kertonut että testaan oviksen. Luo selkeesti paineita miehelle! Jos se on väsynyt ja sanon et on ovis niin saattoi olla ettei se vaan pystynyt, mitä ei oikeesti tapahdu ikinä. Jos vain oviksen aikaan teen aloitteen niin on mukana vaikka ois väsy. Arvaa kyllä varmaan et jotenkin testailen, muttei kysy... Ei ole niin yrittämistä kuin vain toisella :smiley-ashamed008

Hormiga, hyvä yritys :grin mä en nyt lähde tuohon mukaan ollenkaan :shy: (ketähän mä yritän huijata...)

Mun lapset on syntyneet tammikuussa ja elokuussa, seuraava voisi olla sit kevät tai syksyvauva :) No, kaikki käy, kun en kuitenkaan pysty vaikuttamaan mihink-n!

Me ei edes keskustella yrityksestä tai vauvoista, enkä uskalla paljoa mainita oviksista tai muista, meinaan mies kilahti aika pahasti kakkosta yrittäessä, kun menin puhuu ovisaikaan et nyt ois hyvä hetki. Hetki meni ja oon siitä asti ollut hiljaa kun pukkaa ovista.

Aika huono kosto.. harvemmin ne pitää viikkoa pidempään :grin

Nojoo mä en puhu miehelle suoraan silleen että hei nyt on ovis.. Se ei edes tiedä että mä käytän ovis testejä. Oon vaan sanonut että nyt olis ne päivät kuusta kun on paras mahdollisuus tärppiin.Mies kuitenkin itse on ehdottanut tätä kolmatta lasta joten helpommaksi se tulee jos kerron koska olis otollinen hetki koska meillä muutoin jää aina ovis ajankohta seksittömäksi.

Nuo aamuvuoro viikot on vaan tosi hankalia miehelle. Me ei muutenkaan oikein ollenkaan heiluutella peittoja sillon. En viitsi edes yleensä yrittää kun tietää ettei onnistu. Viime kuukaudet on mennyt mukavasti kun ovis on osunut iltavuoro viikolle ja sillon onnistuu paremmin talletukset. Viime kierto mulla vaan sitten pitkittyi ja oviskin sitten siirtyi niin että osui nyt aamuvuoro viikolle.

Harmi pätkis, että meni noin. :sad001 Eihän sitä toki tiedä, tärppäiskö, vaikka oikeaan aikaan olisikin asialla, mutta se on harmi, ettei edes voi yrittää. Ohihan se meilläkin meni (jos siis tunnistin oviksen kuten yleensä), kun ei edes nähty miehen kanssa.

Mä olen sellainen, että kerron kyllä kaikki nämä asiat miehelle. Me puhutaan aika avoimesti kaikesta. Kyllä se alussa hiukan ihmetteli, mutta on sittemmin sanonut, että arvostaa mun avoimuutta. Ehkä nyt kuitenkin yritän pitää matalampaa profiilia, kun tuli selväksi, että mies hiukan ”säikähti” noita testejä. Tietysti haluan vauvan, mutta noita testejä ajattelen kyllä myös siltä kannalta, että haluan verrata oireilua ja testituloksia, sekä tietää, jos en edes ovuloi (hiukan pelkään sitä, vaikka luultavammin ongelma on ennemmin siinä, kun tiputtelu alkaa liian aikaisin).

Meilläkin mies sanoi jo alussa, että kerro sitten kun on h-hetki että jaksetaan pupulla vaikka mikä ois. Noh, käytäntö vain on näyttänyt ettei se olekaan hyvä juttu ja nyt mennään tällä taktiikalla. Omapahan mieskin tyytyväinen kun vaimo on aloitteellinen :rolleyes:

Olikos se niin että ovis on ohi kun lämmöt on koholla? Nyt meinaan tänään noussu puolisen astetta. :nailbiting: Mutta mahaa kyllä nippaillu tosi lujaa tänään... Auts!

Oisko se ollut että ovis nostaa lämpöä ja se pysyy jonkin ajan koholla, sit tipahtaa ja jos raskautuu niin nousee taas

Takaisin