Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Aika ajoissa kyllä olis ovis jos nyt jo.. Jospa se vain johtuu sun miehestä ne sinun halut :wink :hilarious:

Mä kävin katsomassa tuon raskauslaskurin niin jos nyt ois tärpännyt niin LA oiskin lokakuun lopussa. Eli tän laskukaavan mukaan tärppi maaliskuussa-LA marraskuun loppu, tärppi huhtikuussa-LA joulukuun lopussa.. Hmm, nyt kun ois se kristallipallo mistä kurkistaa että kuin meille käy... Jos tärppi kävis toukokuussa niin LA-ois tammikuun lopussa ja se ois aika kiva. Mut uskaltaako tjot-meiningillä mennä siihen saakka, kun me ei näitä lapsia tehdä vaan saadaan.

Hirveetä spekulaatiota, ihan kuin sillä kuukaudella oikeesti olisi merkitystä että milloin pikkuinen syntyisi, kunhan se vain saataisiin... :shy:

Niin, luulen että hormoonit vaan hyrrää omiaan nyt! No eipä tuokaan haittaa! :p Huomisesta aloitan tikuttelun, laskurin mukaan ovis olis 11.2. No jääpähän nähtäväksi sekin! :)

Kommentoin nyt väliin viikkojen laskemisesta että mä olen laskenut aina 40vko edellisten kuukautisten alkamispäivästä toki kierrot olleet suht tasaisia mut on ne välillä pidentyneet yli 28 mut samalla kaavalla silti neuvolassa laskettu.

Pipanat, mä muistan kun tuota kuopusta kuumeilin ja elettiin just kierrossa maalis-huhtikuun vaihdetta. Laskin silloin että LA osuu joululle, että ei se olis nyt maailman loppu vaikka ei tästä kierrosta tärppää (edellisessä kierrossa oli ollut kemiallinen). No, siitähän se just tärppäs! :D :D La oli 25.12 ja kuopus syntyi pari pvää ennen :)

Meillä on tuo esikoinen syntynyt syyskuussa ja nyt kolmannen LA osuu syyskuulle ja kuuden päivän päähän. Jää nähtäväksi kuinka lähelle synttäripäivä oikeasti osuu :) Ikäeroa heillä sitten 3 vuotta. Yhteisiä sukulaissynttäreitä varmasti vietetään, mutta sitten aikanaan omat kaverisynttärit :) Minä ja mun sisko ollaan molemmat synnytty lokakuussa ja yhteiset synttärit oli pitkään :)

Ai niin, ja tuo esikoinen on syntynyt tasan LA :) se on 4 % jotka syntyvät tarkalleen laskettuna päivänä :)

Ihanan paljon monella eläimiä :) Onhan niissä työtäkin. Nimimerkillä "tässä heräsin aiemmin koiran ulvontaan ja piti nousta laskemaan ne ulos eikä uni enää tule" :)

PS. Kohta lähtö ekaan neuvolaan :) Rv 7+5 :) Saattaahan tuonkin odottaminen vähän yöunia varastaa ;)

Mielenkiinnolla odottelen nyt ansakin ovistikuttelua :), että kuinka ne olot ja todellisuus vastaa. Toivotaan parasta!

Oih, eika neuvola Sandylla, mukava niistäkin lukea, kun tässä ketjussa me kaikki kuitenkin ollaan aiemmin neuvolassa käyty. :)

Mun lapset ovat syntyneet marras- ja toukokuussa, eli ihan eri puolilla vuotta. itse mä olen joulukuussa, mies myös syksyllä (samoin miehen lapsi). Jotenkin loppuvuosi tuntuisi enemmän "omalta", mutta kaikki kävis :rolleyes:

Mä hiukan salaa toivon, että tuntemuksista ja oireista huolimatta ovis ois ollu superaikaisin tai sitten myöhemmin. Mutta tiedän, että on ihan turha herätellä mitään toiveita, nyt vaan toivotaan, että seuraavat menkat on pian alta pois ja seuraava ovis osuu parempaan ajankohtaan. Sitäpaitsi, onhan se tärppitreenailu tosi kivaa muutenkin :joyful::grin

Niin ja mä en mene enää ollenkaan noihin LA-laskureihin.. viime kierrossa kävin, ja silloin LA olisi ollut mun isän syntymäpäivä, se ois ollu kiva, enkä halua enää turhaan miettiä, mitä mikäkin päivä tarkoittaisi.

Musta on niin suloista, kun miehelläkin vauvakuume polttelee :Heartblue viikonloppuna oltiin kylässä, ja kun vauva heräsi, niin menin hakemaan sen. Mies kipitti samantien perässä, enkä melkein ehtinyt tehdä mitään, kun se jo leperteli vauvan kanssa ja riisui pikkuisen ulkovaatteita. Kunpa "kävisi niin onnellisesti, että saataisiin vauva", kuten mieheni sanoi :)

Juu mun mielestä kans on ihan sama koska vauva syntyis kunhan syntyis... :happy: Ihanaa Sandy kun on neuvola! Pidähän meidätkin ajan tasalla! :) Tänään tikuttelun aloitus, oon ihan täpinöissäni nyt jo siitäkin! :joyful: varmaan joku mania kausi mulla kun innostun niin kovin asioista ja välillä on sit taas niin onnettoman huonoja päiviä! :smiley-angelic008

Meillä pojat syntyneet helmi-maaliskuussa, reilu kaksi viikkoa väliä. Ainakin nää ekat synttärit pidetään erikseen, kun musta esikko on ansainnut myös ihan omat ekat synttärit :happy:Jos kolmas tehdään niin toivoisin johonkin muualle syntymäpäivää kuin helmi-maaliskuu... mutta jos tärppää yhtä helposti kuin nää ekat niin tuohon samaan se sitten menisi :rolleyes:

No, mies taas viikonloppuna oli vähän sitä mieltä, että nää kaksi riittäisi :arghh: katsotaan nyt...

Mutta aion roikkua täällä jännäilemässä teidän puolesta niin kauan kun on varmaa että meidän lapsiluku on täynnä!

Liinuska, minkä ikäiset lapset teillä on? Jos miestä pelottaa ajatus kolmannesta jos kaksi muuta ovat vielä pieniä?!

Kyllä se oviksenkin bongailu on jännää! Onhan siinäkin jotain mitä odottaa. Mä en vaan jaksa pelata niillä liuskoilla ja ressata et mitkä on tasavahvat viivat jne :rolleyes: Ajattelin et seuraavaksi tilaan CB: n kaksoishormonitestin netistä kun on paljon halvempia. Minulla kun yleensä (tämä kierros oli poikkeus) ovis on 2pv sisällä niin ei mene montaa tikkua/kierros.

Toivotaan Liinuska, että siellä miehen epäröinti on vain tilapäistä jännitystä! :)
Minulla ekat kaksi tärppäsi helposti ja nopeasti, nyt ei mennyt niin :sad001 , tosin ikääkin on kymmenisen vuotta enemmän.

En oo itse koskaan testaillu vielä ovista, siks ehkä niin uutta ja jännää olevinaan! :grin Meillä tärpänny kans aiemmin heti mutta nyt ei... Mutta kuten hormigakin totesi niin ikää on täällä kans huomattavasti enemmän kuin sillon kun meidän lapset on syntyneet, mutta kun kerran tuossa olin raskaana viime vuoden loppu puoliskolla, niin en kai ihan toivoton tapaus voi olla! o_O

Mä pyysin neuvolasta hcgverikokeeseen. Kohta käyn. Sen verta kipuja et haluan tietää missä mennään. Jos olisin raskaana täytyy uusinta tehdä jotta tietää nouseeko arvo. Jos ei olla raskaana niin sit miettiä mikä tämän kivun vehkeisiin aiheuttaa :/
WM dpo 11

WM, auts, toivotaan että hcg on nousussa! :) Ettei turhaan tarvitse kärvistellä kivun kanssa!

Auts WM :sad001 toivotaan, että on "hyvää" kipua :)

PiPaNat, mitä hintaluokkaa sulla ne ovistestit on? Mäkään en oikein niitä viivoja jaksa ihmetellä :) aloin vaan ajatella, että jos ensi kierrossa ihan utelaisuudesta seuraisi asiaa. Vaikka pelkään, että siitä tulee vaan stressiä, ja apua, jos en ees ovulois :wideyed: en tiedä, haluaisinko sitä edes tietää :oops:

Apteekissa se maksaa joku 49€ mutta esim kotitesti nettisivuilla tais olla joku reilu 30 €. Onhan ne ihan eri hinta luokkaa kuin liuskatestit mutta... Tavallinen digitesti, ClearBluen, on joku reilu 25€

Tulehan WM sit kertomaan tuloksista!

Nythän mä innostuin noista ovistesteistä :grin
En ikinä ollut ennen edes tutkinut niitä, mutta nyt houkuttais tilata tollainen clearbluen kaksoishormonipaketti ebaysta. Mä haluan naamoja, kun en kuitenkaan osaa väännellä viivoja oikein.

Verikoe nega. Eli ei johdu kivut raskaudesta. No mun täytyy huomenna kysellä voisiko nämä olla teroista. Joillakin näytti teroista tulevan kovia oireita kun netistä luin.

Nyt vain uutta kiertoa kohden :)

WM dpo 11 yk6

Ja WM, pahoittelut ja toivottavasti saat selvyyden kipuihin! :sad001 Mulla viime raskaudessa kävi kylläkin niin että olin maanantaina verikokeissa, tulos alle 5 ja torstaina sain haamun liuska testiin ja sit seuraavana maanantaina olikin jo korkeella hcg myös veressä! :grin kaikki on siis mahdollista! Tulta päin, sano!

WM, toivottavasti tosiaan saat kipuihin selvyyden!

Ansaki, mä olen kyllä tykännyt nimenomaan tuosta kaksoishormoni testistä. Tietää sit ne hedelmällisimmätkin päivät eikä vain ovista niin (ainakin kuvittelen) että pystyy pelaamaan vähän enemmän. Tässä pikkulapsi -ruihkavuosissa kun välttämättä ei aina ole just silloin aikaa kun olis H-hetki... Netistä saa tosiaan halvemmalla. Ja apteekissa en ole nähnyt noita missä tikkuja on 20kpl mutta netissä on. Minulla tuo 20tikkua pitäis riittää 3 kiertoon. Hmm. Taidanpakin tilata sellaisen seuraavaan kiertoon jos ei nyt tärppää.

Kp20/28-30 dpo 4(?)

Takaisin