Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

KOLMATTA LASTA TOIVOVAT:
Ansaki, yritystä 11/15 (lapset -99 ja -00)
CriCri, lapset -09 & -12
Hormiga, tjot 12/15
Liinuska
PiPaNat, yritystä 08/15
pätkis85, yritystä 07/15
tiikeriLuukas
Wheelchair Mama, yritystä 08/15

Onkohan tämä nyt ajantasalla?

Mitäs teille kuuluu?

Itsellä kärys hermot eilen totaalisesti. Olin ollut koko viikon koulutus/työreissulla ja 6 tunnin matka kotiin... Ehdin ajella puolimatkaan, kun auto päätti sanoa sopimuksen irti. Hemmetti! Muahan ei jätetä tienposkeen! Hinausautolla lähimmälle korjaamolle ja pakko oli ottaa vuokra-auto, että pääsin kotiin kun ei sieltä enää lauantai-iltana bussit/junat kulkenu. Nyt tämän aamua selannu nettiautoa.. pakko saada uusi kosla. Tuota romua en enää kotiin tuo! :angry4

Ainaki meni yksi päivä, etten ehtiny vauva-asioita miettimään... :rolleyes:

CriCri, mä tykkään autoista niin kauan kuin niissä on polttoainetta ja ne toimii :happy:

Täällä pessimisti nostaa päätään.. Dpo3.. "Miks se tässäkään kuussa tärppäis" ja sit kiukkuan lapsille ja miehelle. Ihan kuin se olis niiden vika! Jotenkin tuntuu et olen tosi kireenä ovis-menkat välin vaikka järjellä kun ajattelee niin eipä tässä tällähetkellä ole itsellä mitään tehtävää asian suhteen, kunhan vain odotella. Jos menkat alkaa niin ne alkaa just ennen isoja juhlia. Saattaa olla et tälle äidille maistuu sillä sitten pari lasia viiniä :hilarious: Meillä on vanhempi alle 3v ja ei olla miehen kanssa oltu yhdessä juhlimassa sitten ekan raskauden.. Siltä kannalta kuin ajattelee, niin ei haittaa vaikka nyt ei tärppäiskään. Mut kun mä haluun.. :oops:

Oliks riittävän sekavaa :laughing001

Täällä kp16 ja aamupäivällä paukahti kunnon ovisplussa tikkuun. Nyt vaan pitää saada mies tallettelemaan illasta. Saa nähdä kuinka käy kun miehellä aamuvuoro ja nousta pitäis 3:00 aikaan. Ei varmaan oo kauheen innokas tallettelemaan. Pakkohan sen on :grin

PiPaNat, mä mietin tuota mollivoittoisuutta oviksen aikaan just tällä viikolla. Toki mulla vaikutti myös se, kun ei voinut edes yrittää, mutta muutenkin mietin, että olin harvinaisen surullinen. Lapsetkin sanoivat, että näytän masentuneelta :oops:

ansaki, mulla ei ole koskaan ollut menkkojen jälkeen tissit kipeät, vaikka muulloin kyllä.

Meitä taitaa olla aika moni suunnilleen samoissa päivissä nyt! minä, pätkis ja pipanat :wink mun on helppo muistaa teitä sitten jännätä, se onkin kivaa, kun ei itse voi omalla kohdalle miettiä :)

CriCri, tsemppiä auton etsintään. Minunkin pitäisi vaihtaa auto... mutta kun niin toivoisin, että tarvittaisiinkin auto, johon mahtuu neljä lasta, niin yritän lykätä vaihtamista :rolleyes:

Wheelchairmama, mä olen tosi huono näkemään viivoja, tuolla "plussa vai ei" -ketjussakaan harvoin näen mitään, vaikka muut näkevät. Toivotaan, että tulisi pian kunnon viivat!

On. on ollut mukava viikonloppu :Heartred
hieman ollaan remppailtu, tarkoitus olisi tämä meidän asunto myydä jossain vaiheessa, kun muutetaan yhteen.
Tuntuu taas pitkältä edessä oleva työviikko, kun joudutaan olemaan erillään. :sad001
taitaa olla kp 17 täällä.

Täällä tissikipuilu jatkunu, saas nähdä miten mun ovis bongailuni lähtee käyntiin alku viikosta! :) Noi auto hommat on kurjia, meinaan kun itsekkin asun tosi syrjäseudulla ja auto on ihan välttämätön ja sit kun se ei toimi niin on koko homma pilalla! Myötätuntoa siis CriCri:lle! Toivotaan että plussia alkais nyt tipahtelemaan kaikille, oli sitten ovis plussa tai r-plussa, kaikki käy! :happy: Onko teillä muilla muuten eläimiä? Tulipa vaan mieleeni kun meillä on paljon eläimiä (lasten ja miehen lisäksi :wink), arjen pyöritys välillä haastavaa tässä zoolandiassa! :rolleyes:

Wheelchair mama, mä en eka nähnyt mitään toista viivaa. Mutta, nyt kyllä näkyy koko ajan silmiin!! :) :) Koska meinaat tehdä uuden? Tee huomenna :D

Ansaki, meillä on vaan kaks koiraa :) asutaan sillein maalla että mahdollisuuksia olisi ottaa muitakin elukoita :) kesäksi haaveilen kanoista.... Kohtahan jotain tarttee tehdä jos meinaan tälle kesää. Ja lapset kun vähän kasvaa, niin ajattelin että joku pupu olisi kiva. Ja kesällä joku lammas :) Hevosesta oon aina haaveillut, mutta siihen ei ole rahaa, eikä kunnon tiloja

Meillä on koira, syksyllä vielä oli kaksi, mutta nartut mokomat alkoivat tapella niin rajusti, hyvä, että toinen jäi henkiin, niin oli pakko antaa toinen koira toiseen kotiin. Miehellä on kissa, ja sinne minäkin haaveilen kanoja kesäksi. Myös lampaita olen miettinyt, mutta yksi tuttu sanoi, että ne määki niin paljon, ettei heille ainakaan niitä enää tuu. En tiedä, olisiko vuohet helpompia. Meillä on ollut myös pupuja ja hamstereita yms.

WM testaa uusiks huomenna! :happy: Pidän peukkuja sulle, ja muillekkin tietysti! Meillä 6 koiraa, 3 kissaa, 9 kanaa ja kukko, 6 kania, kilpikonna ja parta-agama... Että kyllä niitä on, mutta on ne kyllä kivojakin! Nyt vaan kun on kaks nuorta, eli yks koira ja yks kissa niin vauhtia ja vaarallisia tilanteita on kyllä! :woot:

Sandy: Mulla on vain noita vauvalan hcg testejä. Niihin ei ole vielä piirtynyt mitään. Ostan uusia pregchekkejä jos pääsen huomenna s-markettiin :) kiva et joku näkee jotain :) mä näen välillä ja välillä en :D

Joo eläimiä löytyy. Asutaan maalla ja olen siis "maajussin morsian". Löytyy 2 koiraa, 4 kissaa, 2 hevosta ja sitten noita nautoja jos jonkin sorttisia... Lampaita on joskus ollut, mut ne ei ollu mun juttu.

Menkat alko tänään.... ehkä ei sitten vielä maaliskuussa kierukkaa uskalla ottaa pois...

Mutta kierukan poiston jälkeen saattaa mennä aikaa ennen kuin kierto tasaantuu normaaliksi! Monet ovat näin sanoneet, mutta enpäs tiedä sanoa kun ei ole omakohtaista kokemusta varsinaisesti itsellä, raskauduin kierukan kanssa, mutta meni kesken. Ja nyt km:n jälkeen ei ole tärppiä käynyt, mutta tosiaan nyt vasta alkaa kierto oleen suunnilleen normaali! Ja nyt siis yk 4 ja kp 8.

Meillä on kaksi mäyräkoiraa :)

Tilasin viisi sofi one stepin raskaustestikasettia. Ne on toiminut aina selkeästi. Kuopuksen raskauden totesin niillä. Digejä en viitsi käyttää vielä.

WM dpo10 yk6

Ahaa.... niinpä. Muuten ei ole oikeestaan väliä, milloin vauva syntyis, mutta mielellään ei toista helmikuista meidän perheeseen.

Onko teillä jollain sisarukset syntyneet samassa kuussa? Mietin sitä synttärirumbaa... Pitääkö olla yhteiset vai erilliset vai peräkkäisinä päivinä jne. Toisaalta sitten ne on lusittu siinä samalla eikä tarvi olla kakkua puuhaamassa joka kuukausi.... Jos tää kierto pysyy siinä optimaalisessa 28 päivässä (nyt en oo kyllä laskenu yhtään päiviä) niin eka mahdollinen tärppi olis puolessa välissä huhtikuuta ja sit vauvan LA olis just tammikuun puolella. Voihan se olla et kierto tasaantuu vasta ajan kanssa, mut sehän ei tarkoita etteikö ovuloi epätasaisessakin kierrossa :scratch Tässä viimeisessä kierrossa tunsin pitkästä aikaa kunnon oviskipua. Kroppa on ollu aika hiljakseen, ei oo ehkä ollu ovisoireita eikä kunnon menkkoja. Nyt vissiin nää vauva-ajatukset on saaneet mun hormoneihin eloa?

Meillä esikoinen syntynyt marraskuun 25. Kuopus on syntynyt tapaninpäivänä, mulla oli sillon laskettuaika 1.1. Kaikki oli ihan varmoja että kyllä se syntyy tammikuun puolella. No hän päätti sitten tulla ennen LA:ta. :)
Me pidetään yleensä yhteis synttärit sukulaisille jne, vaikka tuossa nyt onkin kuukausi väliä. Pidetään toki sitten ihan perheen kesken molemmille omat.

minulla on veljeni kanssa vain 2viikkoa väliä synttäreissä joten meilläkin oli aina yhteiset synttärit.

voi apua kun teillä on eläimiä! Minulle riittä kyllä nämä kaksi alle 3v lasta ja tuo mies. En tähän rumbaan enää eläimiä kyllä haluais vaikka kaikista karvaisista eläimistä tykkäänkin! Hattua nostan teille!

Meillä on lapset syntynyt elo ja joulukuussa. Just mietin et jos nyt tärppää niin se olis sit marraskuu. En tiedä miten synttärit järjestäisi... Maaliskuu on siks meilläkin vähän taukoa ettei tule toista joulukuista, vaikka eipä siinäkään kuussa mitään vikaa ole (paitsi kouluun lähtö ja 18v synttärit :hilarious: )

Meidän perheessä on synttärit huhti, elo, syys ja lokakuussa :) eli kolmena kuukautena peräkkäin. Lasten on noista huhti ja syyskuu. Nyt jos olisi tärppi käynyt olisi lokakuussa mun ja tulevan synttärit.

Mistä muuten katotte nuo mahdolliset lasketut ajat? Ja pitääkö nuo nettilaskurit paikkansa? Muistan että esikoisen kohdalla sain nettilaskurilla 17.11 ja neuvolakortissa on 15.11.

Mä olen katsonut just netti laskurilla, vau:n omalla. Eihän ne ikinä tarkkaan pidä täysin paikkansa. Esim meillä kun esikoinen saatiin IVF hoidolla niin 12vkon ultrassa kätilö ois kovasti halunnu vaihtaa LA:n pidemmälle, mutta ei voinut koska hedelmöityyminen tiedettiin melkein kellon tarkasti. Suuntaa antaviahan ne on. Se oli ihan häviävän pieni prosentti jotka syntyvät juuri laskettuna päivänä. En nyt vain muista paljonko se prosentti oli...

Kertokaas kun nyt mulla siis kp 8 ja tänään ollu ovis oloja, kunnon limat siis ja mieliteot :rolleyes: ja nipistelyjä alamahalla?! Voiko ovis olla näin aikaisin vai tekeekö jotenkin hormoonit nyt vaan ylimääräisiä oloja? :wideyed: Piti aloitella huomenna ovisbongaus vasta, joten tikuttanu en nyt oo... Talleteltu kyllä! :hug003

Takaisin