CriCri
Silmät suurina ihmettelijä
KOLMATTA LASTA TOIVOVAT:
Ansaki, yritystä 11/15 (lapset -99 ja -00)
CriCri, lapset -09 & -12
Hormiga, tjot 12/15
Liinuska
PiPaNat, yritystä 08/15
pätkis85, yritystä 07/15
tiikeriLuukas
Wheelchair Mama, yritystä 08/15
Onkohan tämä nyt ajantasalla?
Mitäs teille kuuluu?
Itsellä kärys hermot eilen totaalisesti. Olin ollut koko viikon koulutus/työreissulla ja 6 tunnin matka kotiin... Ehdin ajella puolimatkaan, kun auto päätti sanoa sopimuksen irti. Hemmetti! Muahan ei jätetä tienposkeen! Hinausautolla lähimmälle korjaamolle ja pakko oli ottaa vuokra-auto, että pääsin kotiin kun ei sieltä enää lauantai-iltana bussit/junat kulkenu. Nyt tämän aamua selannu nettiautoa.. pakko saada uusi kosla. Tuota romua en enää kotiin tuo!
Ainaki meni yksi päivä, etten ehtiny vauva-asioita miettimään...
Ansaki, yritystä 11/15 (lapset -99 ja -00)
CriCri, lapset -09 & -12
Hormiga, tjot 12/15
Liinuska
PiPaNat, yritystä 08/15
pätkis85, yritystä 07/15
tiikeriLuukas
Wheelchair Mama, yritystä 08/15
Onkohan tämä nyt ajantasalla?
Mitäs teille kuuluu?
Itsellä kärys hermot eilen totaalisesti. Olin ollut koko viikon koulutus/työreissulla ja 6 tunnin matka kotiin... Ehdin ajella puolimatkaan, kun auto päätti sanoa sopimuksen irti. Hemmetti! Muahan ei jätetä tienposkeen! Hinausautolla lähimmälle korjaamolle ja pakko oli ottaa vuokra-auto, että pääsin kotiin kun ei sieltä enää lauantai-iltana bussit/junat kulkenu. Nyt tämän aamua selannu nettiautoa.. pakko saada uusi kosla. Tuota romua en enää kotiin tuo!

Ainaki meni yksi päivä, etten ehtiny vauva-asioita miettimään...
Meillä on vanhempi alle 3v ja ei olla miehen kanssa oltu yhdessä juhlimassa sitten ekan raskauden.. Siltä kannalta kuin ajattelee, niin ei haittaa vaikka nyt ei tärppäiskään. Mut kun mä haluun.. 

Piti aloitella huomenna ovisbongaus vasta, joten tikuttanu en nyt oo... Talleteltu kyllä!