Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

7e0fa14ed80ed8ba76e7c05ce46d138f
 
Ai nekin lomailee :) toivotaan nyt pitkää 9 kk lomaa

Mäkin toivon et munkin menkat lomailee ainakin kp 29 asti kun mulla papa ens pe... ovis ollu vasta viime su/ma tänää vissiin kp 22

Sanottiin et raskaus ei oo este papa-kokeelle mut jos testi näyttää positiivista niin oisko se syytä perua/ siirtää??? Nää on näitä tasakymmen ja 5 joukkoseurantoja...
 
Muokattu viimeksi:
Viime raskaudessa ne otti multa neuvolassa lääkärikäynnillä papa-kokeen ku ei oltu otettu pariin vuoteen. Ekassa lääkärineuvolassa. Eli ei kai se haittaa jos siinä käy vaikka oiski vasta tehny positiivisen raskaustestin.
 
Nyt vähän on sellainen juttu, että tälle vauva asialle on jotain tehtävä. :woot: Annetaan tilaisuus, ja sitten tästä pääsee yli. Tulee jos tulee. Miehen vastaus oli vähän epämääräinen, mut niin on koko tämä suunnitelmakin :grin
 
hei. täällä myös yksi kolmosesta haaveileva 35v 2 lapsen äiti. esikoinen 4v ja kuopus 1v. tässä juuri palasin työttömäksi koska kodinhoitotuella ei vain pärjää :sorry: ja halu aloittaa kodinhuoltaja ammattitutkintoa joka alkaa ensi kuulla. siihen odotan kovasti pääsyä haastatteluun :happy: se kestäisi vuoden jonka jälkeen voisi olla kokki kolmonen tervetullut :happy:
 
Ilmeisesti kodinhuoltaja on entinen laitoshuoltaja:)
Kahden päivän päästä valmistumassa laitoshuoltajaksi ja suosittelen[emoji4]
 
juuh joku tommonen :) tykkäsin olla töissä kodinhuoltajana 6kk, ennen kuopusta :) ja ny haluan lukea siitä ammatin kenties oma firma pystyyn tjn
 
Kodinhoitaja on lähempänä lähäriä, sillä erotuksella että ei huolehdi asiakkaan lääkehoidosta ja sairaanhoidollisista asioista kotihoidossa. Vähän niiku hoiva-avustaja laitoksissa. Ja toki siihen koulutukseen kuuluu myös siivouspalvelut ja puhtaanapito
 
Heips! Voisin liittyä varovaisesti takaisin. Mulla oli tosiaan rypäleraskaus epäily tossa alkuvuodesta ja jouduin puolen vuoden seurantaan.. no nyt se ois ohi ja lupa myönnetty uusintayritykselle :Heartred vähän mietityttää uskaltaako vielä ja lasten ikäero sen kun kasvaa..mut tuntuu et kaiken ois tehny turhan takia jos ei viel yrittäs. Söin pillereitä ton puolvuotta ja mietin uskaltaako heti vaan alkaa yrittää? Viikko sit loppu viimenen pillerilista ja nyt ollu oudot niukat menkat. Ei vaan jaksais enää yhtään odottaa.
 
hyi ku taas öklättää iha kaikki ja jännä tunne koko ajan alavattas :) eilenki illal ku maate menin pistely taas alkoi alavattas loppui äkkiä ku alkoikin :happy: toiv mana tulis jo uudet testit niitä kuumeisesti täällä odotan :nailbiting:
 
Mitenköhän tän vauvakuumeilun sais loppumaan. Kuopuksen kummitäti on raskaana. Veljelle syntyy kuukauden sisään esikoinen. Olen ollu tosi innostunu heidän raskauksistaan ja kertonu sen heilleki että olen todella iloinen kun he saavat vauvan. Minäki haluaisin vielä yhden. Kaupassa näkyi vauvoja ja ai kamala ku ne on ihania :love7
Meillä ei periaatteessa ole mitään ehkäisyäkään kun keskeytettyä ei lasketa siihen. Mulle ei hormoonit sovi enkä ole kierukkaa halunnut ja mies ei kumiukkoja halua käyttää niin tää on meidän vaihtoehto toistaiseksi. Vauva ei olisi katastrofi, mutta kiire raskautua ei ole, niin siksi näin.
 
Takaisin
Top