Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä alkas menkat joten ei oo kolmosta tulos..gynekologi tilattu joten luulis että tietää jotain sanoa mikä on ku ei onnistu vaikka ovikset tulee:sad001
 
En pysy enää laskuis..mutta menee aika samaa kaavaa kun esikoisen aikaan:sad001 silloinhan koin keskeytyneen keskenmenon,tuulimunan ja yrityksiä oli monia..kumpiki luovutti kunnes vappuna 2013 tuli plussa:Heartred
 
Mitä teillä näyttää ovistestit ovulaation jälkeen? YK 2 meillä menossa, oletin oviksen olleen kp 13, mut nyt mennään jo kp 42. Jatkoin ovistestejä tekemistä joskus kp 34-> kun menkkoja ei vieläkään kuulunut ja raskaustesti negatiivinen. Sain taas ovisplussan kp 37 ja ovistestit on sen jälkeen näyttäneet kaikki aika tummilta muttei kuitenkaan ole olleet positiivisia täysin, eivät siis ole hailakoiksi muuttuneet niinkuin aiemmin muuttui oviksen jälkeen. Alaselkäkipuja ja menkkamaista jomottelua ollut tänään, mitähän tää meinaa??! Raskaustestin teen ens viikon lopulla taas jos ei menkat ala ennen sitä
 
Helou!
Ilmotaudumpa minäkin mukaan. Mulla on edellisestä suhteesta poika 5/13 ja tyttö 8/14, miehellä ei oo lapsia.
Laastari ollu käytössä reilut 2,5v ja kolme viikkoa sitten jätettiin se pois.
Jos luomukierto kummasti ois normaali näin heti ehkäsyn loputtua, niin viikko sitten ois pitäny olla ovis ja jotain ihmeellistä vihlomista olikin just sillon. Tai sitten vaan kuvittelin. xD

Ennen edellisiä raskauksia en oo kuulostellu tai edes ajatellu miten kroppa reagoi kierron eri vaiheissa joten tää on hyvin jännää. :D
Eilen oli illasta vähän omituinen vähän huono olo ja tänään muka nippaillut ja vihlonut alamahaa.. Tänään siis mahdollisesti ehkä kp 22/28.

Mä tulin heti raskaaks kun jätin laastarin pois, kun kakkosta tehtiin[emoji6]
 
Mä tulin heti raskaaks kun jätin laastarin pois, kun kakkosta tehtiin[emoji6]


Ehkä meilläkin on toivoa! Tai sit ei. :D
Tänään kp 27, oon kulkenu kaks päivää pikkuhousunsuojan kans siltä varalta et alkaa vuotaan. Mielialat heittelee aivan järkyttävästi, minuutin sisään saatan ihan syyttä itkeä, nauraa ja raivota. Hämärästi muistan että joskus ilman ehkäisyä saatto olla tämmösiä ihania pms oireita.
Huomenna ois yhet lakkiaiset joihin oon lupautunu keittiöhommiin, eli koko päivä menee panikoiden valuuko veri helman alta :laughing002:confused004
En kyllä jotenki jaksa ees uskoa että ois heti tärpänny, mut toivossa on hyvä elää siihen saakka et vuoto alkaa.
 
Mulla menkat 3pv myöhäs vaikka on kierukka. Nyt tää joko lopetti menkat uudesta tai alko pottuileen ku pian poistetaan :D
 
Mulla oli menkat kk myöhässä ja aloin jo miettiä testin tekoa kun säännöllisesti on kierukan kanssa tullut. Mut tänään ne sit alkoi.. Tässä on myös lopetettu kuopuksen imetys ja kauhee stressi päällä et ne varmaan on osaltaan vaikuttanut kiertoon.
 
Mulla kans 27-29pv ollu kierrot 6kk kierukan kans ja nyt viikon jomoja mutta ei menkkoja. Viimekuus tein jo testin ku oireet ja menkat 1pv myöhäs nii alko heti testin tehtyä, ny jos ei huomen iltaan ala niin teen uuden ku yks testi kotona vielä on ja ny ollaan reissus.
 
Ovistesti näyttää tältä dpo 6,
f994b3a8bcf6a77bada2193a674e6dc1
 
Erittäin negatiivinen tulos :D
Ei jatkunu kellontarkka kierto heti laastarin lopettamisen jälkeen. Katsotaas kuinka pitkäksi venyy, kp 29 tänään.
 

Liitteet

  • IMG_20180603_173654.jpg
    IMG_20180603_173654.jpg
    476 KB · Katsottu: 285
Mulla kans erittäin negatiivinen testi oli eilen, ehkä menkat tulee vasta kierukan poiston jälkeen.
 
Saas nähärä:)) viimeksi ku kävin gynellä niin oli foliikkeli 15mm..
No eilen kävin ja foliikkelin koko 15mm:wink
Gyne jo määräs 3kk reseptin että tulis ovis,mutta katon nyt tän kierron vielä..
Otin kyllä sen asenteen että ei taida meille kolmosta olla tulossa..joten keskityn nyt että saan koulun loppuun:)
 
Tänään kp 16/26..en oikeen ymmärrä pahoinvointi jyllää aamusta iltaan..mä en enää oikeesti ymmärrä:wink)
Paristi ennen ovisti pupuiltiin,mutta en nyt usko että mitään tapaahtu niinku gyne sano:wink)
Ehkä se on vaan flunssaa ja ressiä:wink
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. Meillä oli kolmosek yritys tauolla, koska viime vuoden epäonnistuneet raskaudet ottivat kuitenkin vähän koville. Oli parempi antaa mielen ja kehon levätä hetki. Nyt olen toiveikas, sillä olo on seesteisempi ja ympärillä tapahtuu positiivisia asioita.

Ovulaatiotesteihin en enää kajoa. Kiertoa merkkailen Flo-sovellukseen ja sitä kautta pysyn kartalla. Muutoin haluaisin eroon ihan jatkuvasta itseni tarkkailusta.

Fiilikset kolmannesta lapsesta vaihtelevat vähän väliä. Mutta aina lopputulos on se, että kolmas olisi niiiiin tervetullut ♡
 
Mä en liioin luota ovistesteihin kun en oo ennenkää tarvinnu:)
Tulee sitte ku on tullakseen..en jaksa jotenki ottaa ressiä:wink vaikka vähä salaa toivonki,mutta yleensä se tulee silloin ku vähiten odottaa
 
Takaisin
Top