Kolmekymppisten kuulumisia

Apua, syyskuu....!!! Mua on alkanu jännittää ihan hirveesti...En edelleenkään tajua, että meille on tulossa lapsi ja minä olen lapsen äiti...apua...siis OMAN lapsen ÄITI. Olen niin suunnitelmallnen ja hieman kontrollifriikki, etten tiedä, miten päin olisin, kun en tiedä mitä tuleman pitää...Välillä ratkean riemusta ja välillä iskee paniikki, että mitä tässä on menty nyt lapsia hankkimaan, kun ihan kakaran tasolla varmaan itsekin vielä...:)
 
Mä oon ihan pihalla, kotielämä on alkanut enkä yhtään tajua mitä pitäisi tehdä! Pitäisi levätä tietenkin, mutta jotenkin on semmoinen olo että koti pitäisi olla tiptop-kunnossa ja lenkille pitäisi mennä ja kauheasti kaikkea pitäisi tehdä. Täytyy kehitellä joku rytmitys päiviin.
 
Hehe Alisa, oletko jo äitiyslomalla? Mulla on vielä pari viikkoa töitä ja tulen hulluksi, jos ei ole jotain arkirytmiä/tekemistä...
 
Äitiysloma alkoi tänään. :) Päivä meni nukkuessa pitkälle öisen valvomisen jälkeen. Lomat suunnittelin tähän samaan, joten käytännön merkitystä tällä ei ole, jo 7. lomaviikko, mutta psykologisesti.. :Heartred Jaksamista töissä vielä teille muutamille reppanoille!
 
Täällä alkoi myös äitiysloma tänään. Maha alkaa olla jo suorastaan tiellä! :)
 
Vajaa viikko saikkua ennen äitiyslomaa, olen ollut niin väsynyt että oli parempi jäädä pois töistä. Ihanaa nukkua päiväunet milloin nukuttaa! Muuten tämä on kyllä aikamoista ihmettelyä. Täytyy tehdä kaikkea kivaa ja nähdä ystäviä niin paljon kuin vain jaksaa, talvella tulee varmasti oltua enemmän kotosalla.
 
Etätyöpäivät on niiiiiiin jees :) Sain nukuttua ysiin, kun ei tarvinnut syödä aamiaista kovin aikaisin ja mitata sokeria. Ja meinaan olla yöpaidassa koko päivän :happy093
 
Onnea niille kenellä äippäloma on tai jo kolkuttelee ovella! :)

Apuva, poksutaan jo 36+0!! Vähiin käy tämä odottelu... :) max. 6 viikon päästä mulla on vauva! :Heartred
 
JEE!!! Vika työpäivä oli eilen, nyt alkoi parin viikon kesäloma, jonka jälkeen alkaa suoraan äippäri :happy093
 
Tänään käytiin synnärillä tutustumassa. Oli mielenkiintoista päästä kiertämään paikat miltä siellä näyttää ja kuulla kätilöltä viisaita vinkkejä mitä ottaa reissulle mukaan ja kuten arvelinkin, ei sinne ihan hirveitä kantamuksia tarvi roudata. Luottavaisin ja avoimin mielin odotellaan synnytystä! :)
 
Hii täälläkin poksutaan, tosin rv 36+0. :) ♥

Ja neuvolassa tälle aamullekin tuli käytyä. Sf-mitan mukaan masu pienentynyt 34cmstä, nyt 33cm:n. Eli vauveli on hiukan laskeutunut alaspäin. ♥ Kiva kuulla, että hiukan alkaa paikat valmistautumaan synnytykseen. :P Verenpaine oli ok, pissa puhdas ja vauvelin syke +148. :) Pikkuinen aloitti prosestin kun tökittiin hiukan toista. :D ♥

Eilen oli synnytysvalmennus sekä samalla tutustuminen synnytyssaleihin. Oli ihan mielenkiintoista ja sai ihan luvan kysellä tyhmiä. Saan siis soitella synnärille, jos en enää tiiä mitä tehdä ja jos kivut yltyy mahdottomiksi. :) Siinä kun kätilö kertoi synnytyksen kivunlievityksistä, mulle oikesti vasta silloin kolahti korvien väliin, että hyvällä tuurilla parin viikon päästä jo voin olla synnyttämässä meidät babea. ♥ Ja sitten vihdoin päästään pientä hoitamaan miehen kanssa yhdessä. ♥
 
Onnea täysiaikaisille!! Toivotaan, että teillä alkaa pian tapahtumaan :happy093
Täällä poksahti vasta 34 viikkoa, vielä pari ja oon valmis seuraavaan vaiheeseen!
 
Takaisin
Top