Kokemuksia raskaussovelluksista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hupsis_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla preglife ja edellisessä raskaudessa latasin preggersin esikoista varten, koska hän tykkäs katsoa niitä vauva on nyt X kokoinen

Mulla tommonen pregnancy, otin ekassa raskaudessa kulta version (kertamaksu oli silloin jotain 4e luokkaa) ja siten on kyl ollut tosi hyvä ! Ihan suomenkielinen

Liitteet

• Screenshot_20251019_085602_Pregnancy.jpg
    Screenshot_20251019_085602_Pregnancy.jpg
    206.6 KB · Katsottu: 13
Täällä on ladattuna monta 😂 preglife, preggers, libero ja flo 😊 flo ollut käytössä jo kuukautisten seurannassa, siitä on kätevä tarkistaa paljonko on raskausviikkoja jonain tiettynä ajankohtana 🤔 ja kun viime raskaudessa kirjasin sinne jotain oireita, niin nyt on helppo verrata millä raskausviikoilla ollut mitäkin. Liberon sovellus lähinnä vaippapisteiden keräämiseen ja ilmaiseen liberolaukkuun. Preglife ja preggers oon lueskellut noita raskauden vaiheita 😊

Applen omaa terveys sovellusta olen käyttänyt aiemmin kiertojen seuraamiseen, nyt siellä voi myös seurata raskautta. Sen lisäksi myös preglife

Itsellä käytössä preglife ja flo, joka oli esikoisenkin kanssa. Molemmat kyllä maksuttomia ja infoa ei juuri ole. Te joilla on tuo maksullinen versio, koetteko sen arvoiseksi? Onko siitä jotain lisäiloa? Edellisessä raskaudessa tykkäsin aina käydä kurkkaamassa Maisasta viikon hedelmät!

Täällä kans käytössä libero + garminin kellossa raskaus asetus. Kelloon oon pettynyt kun ei noteeraa noihin sykkeisiin / stressiin niin että ne kuuluisi raskauteen, vaan väittää mulla olevan kova stressi ja palauttamattomat yöunet. 🤦‍♀️

Täällä on preglife käytössä sekä Ourassa raskaus-mode päällä. Ourassa toimii se että ainakin sanallisesti sanoo että "tällainen leposyke kuuluu raskauteen" mutta toki se on karseeta katsoa kun mennään ihan pohjamudissa kaikkialla :D

Takaisin