Mulla mitattiin pari viikkoa sitten kun viikkoja oli 22+4 niin 21cm. Vaikka käyrän yläpuolella vähän meni niin normaali terv.hoitajan mukaan. Sinänsä hassua että kohtu kasvaa normaalisti, mut masu ei oikeen kasva... Vauva on piilossa jotenkin, en tiiä miksei näy jo enempää. Mut terkka kuitenkin sano, ettei siitä kannata huolehtia, kun kohtu kuitenkin kasvanut hyvin.
Tänään 22 + 0 ja kohdunpohjan korkeudeksi mitattiin 19, 5 cm. Hiukan navan yläpuolella siis :) Keskikäyrillä mennään.
Ensimmäistä kertaa mitattiin viikko sitten (22+0) ja oli 18 cm eli juuri tuossa keskikäyrällä. Tilaa tuntuu pojulla olevan, kun kuperkeikkoja tunnen sen tekevän.
Rv 23+0 16,5cm. Vähän alakäyrän alapuolella siis, mutta oon aikas pienikokoinen niin on kuulemma ihan normaali mitta
Tällä viikolla mitattiin, kun oli rv 27+3 ja sf oli 27cm eli yläkäyrällä. Seuraavana päivänä oli ylimääräinen ultra, ja lapsivettä oli normaalisti ja vauva oli kuulemma ihan normaalikokoinen (1100g), joten en tiiä miksi sf sitten on niin iso.
mullaki on koko ajan ollu sf-mitta yläkäyrällä, vaikka ainaki 21 viikon ultrassa vauva vastas muutaman päivän pienempää.. Shani kirjoitti: Tällä viikolla mitattiin, kun oli rv 27+3 ja sf oli 27cm eli yläkäyrällä. Seuraavana päivänä oli ylimääräinen ultra, ja lapsivettä oli normaalisti ja vauva oli kuulemma ihan normaalikokoinen (1100g), joten en tiiä miksi sf sitten on niin iso.
eilen oli neuvolakäynti taas :) rv 26+4 ja korkeus 29 :D kahdessa viikossa kasvanut 6 senttiä. Vissii mennään vähä yläkäyrällä
Mulla mitattiin eilen neuvolalääkärikäynnillä RV 26 ja SF mitta oli 26 cm. Mutta tuohan on vähän mittaajasta kiinni, mulle neuvolan terkka sanoi, että usein lääkärikäynnillä hypätään reippaasti yläkäyrille ja seuraavalla neuvolakäynnillä palataan taas normaalimittoihin. On kuulemma niin mittaajasta kiinni "käsialataito" tuo mittaus :)
Mulla mitattiin tänään ekaa kertaa neuvolalääkärikäynnin yhteydessä. Tänään rv 26+3 ja sf-mitta oli 25 cm eli keskikäyrän ja yläkäyrän välillä :)