kohdunpohjan korkeus?

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuu 2012' aloitti salmiakkisisu, 31 heinä 2012.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. emppunen Aloittelija

Mulla mitattiin pari viikkoa sitten kun viikkoja oli 22+4 niin 21cm. Vaikka käyrän yläpuolella vähän meni niin normaali terv.hoitajan mukaan.

Sinänsä hassua että kohtu kasvaa normaalisti, mut masu ei oikeen kasva... Vauva on piilossa jotenkin, en tiiä miksei näy jo enempää. Mut terkka kuitenkin sano, ettei siitä kannata huolehtia, kun kohtu kuitenkin kasvanut hyvin.
  2. Isabell Tuttu foorumilla

Tänään 22 + 0 ja kohdunpohjan korkeudeksi mitattiin 19, 5 cm. Hiukan navan yläpuolella siis :) Keskikäyrillä mennään.
  3. Anna K. Peruskäyttäjä

Mulla mitattiin eilen taas 25+3 ja korkeus oli 26 cm. Yläkäyrän yllä näyttäis olevan;)
  4. Antsku27 Aloittelija

Mulla mitattiin tänään ekan kerran (21+6) ja sf oli 22. Kuulemma ihan normaali.
  5. Mansikkamaa Peruskäyttäjä

Ensimmäistä kertaa mitattiin viikko sitten (22+0) ja oli 18 cm eli juuri tuossa keskikäyrällä. Tilaa tuntuu pojulla olevan, kun kuperkeikkoja tunnen sen tekevän.
  6. milu2012 Aloittelija

Itselläni eilen lääkäri, rv 24+2 ja korkeus 23 cm....
  7. wissen Peruskäyttäjä

rv 22+6 mitta oli 22cm
  8. yayoi Uusi käyttäjä

Rv 23+0 16,5cm. Vähän alakäyrän alapuolella siis, mutta oon aikas pienikokoinen niin on kuulemma ihan normaali mitta emoticon
  9. tammenlehti Aloittelija

rv 27+1, 26cm...
  10. Shani Peruskäyttäjä

Tällä viikolla mitattiin, kun oli rv 27+3 ja sf oli 27cm eli yläkäyrällä. Seuraavana päivänä oli ylimääräinen ultra, ja lapsivettä oli normaalisti ja vauva oli kuulemma ihan normaalikokoinen (1100g), joten en tiiä miksi sf sitten on niin iso.
  11. tyttönenn91 Aloittelija

Mulla mitattiin ensimmäisen kerran rv 26+5 ja sf oli 24cm
  12. wissen Peruskäyttäjä

mullaki on koko ajan ollu sf-mitta yläkäyrällä, vaikka ainaki 21 viikon ultrassa vauva vastas muutaman päivän pienempää..

Shani kirjoitti:
    Tällä viikolla mitattiin, kun oli rv 27+3 ja sf oli 27cm eli yläkäyrällä. Seuraavana päivänä oli ylimääräinen ultra, ja lapsivettä oli normaalisti ja vauva oli kuulemma ihan normaalikokoinen (1100g), joten en tiiä miksi sf sitten on niin iso.

13. Baais Aloittelija

Mulla mitattiin ekan kerran 24+1 ja oli 20cm eli keskikäyrällä.
  14. milu2012 Aloittelija

eilen oli neuvolakäynti taas :) rv 26+4 ja korkeus 29 :D kahdessa viikossa kasvanut 6 senttiä. Vissii mennään vähä yläkäyrällä
  15. LauraT Peruskäyttäjä

viikolla 25+0 oli 24cm ja sama oli viikkoa aikasemmin. 
  16. Isabell Tuttu foorumilla

Mulla mitattiin eilen neuvolalääkärikäynnillä RV 26 ja SF mitta oli 26 cm. Mutta tuohan on vähän mittaajasta kiinni, mulle neuvolan terkka sanoi, että usein lääkärikäynnillä hypätään reippaasti yläkäyrille ja seuraavalla neuvolakäynnillä palataan taas normaalimittoihin. On kuulemma niin mittaajasta kiinni "käsialataito" tuo mittaus :)
  17. Marsu Aloittelija

Mulla mitattiin tänään ekaa kertaa neuvolalääkärikäynnin yhteydessä. Tänään rv 26+3 ja sf-mitta oli 25 cm eli keskikäyrän ja yläkäyrän välillä :)
  18. Janni. Aloittelija

Eilen oli neuvolalääkäri 27+2 ja sf-mitta oli 25cm.
  19. Oravannahka Uusi käyttäjä

27+1 SF-mitta oli 27 cm..
  20. wissen Peruskäyttäjä

rv 25+6 ja sf oli 26cm, eli yläkäyrillä jatkaa..

Jaa tämä sivu