Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, musta tollanen hillitty värimaisema sopii hyvin (myös) lastenhuoneeseen, kuulosti tyylikkäältä. :D En mä oo ajatellut mitään sirkusvärejä laittaa... tai siis ei oo käynyt mielessäkään, kun ei muuallakaan kodissa oo.Meillä kävi niin että koska vauva on ylläri niin joudun juuri uudelleen rempatun vierashuoneen muuttamaan lastenhuoneeksi ja se on lähinnä saanut mut vähän äkäiseksi. Just sain huoneesta omasta mielestä hyvännäköisen ja nyt se pitää sitten muuttaa lapselle sopivaksi. Harmaat seinät ja mustavalkoinen metsämaisema-kuvatapetti ei nyt oikein ole lapsen juttu. Ja ostin uudet vierassängynpeitteet, tyynyt, verhot jne juuri. Kaikki on nyt sitten vaihdettava johonkin iloisenväriseen vauvahömppään joka saa mulle muutenkin aikaiseksi päänsärkyä.
Huonetta en aio maalata vielä vaan mukula saa sitten kasvaessaan valita värin itse (kunhan ei ole vaaleanpunainen ). Tilasin Aliexpressistä värikkään kissapeiton ja seinälle pitkän eläinjuna sisustustarran. Ei ainakaan isovanhemmat voi sitten enää valittaa ettei olisi edes yritetty...
Kaikki muut isot tavarat vauvalle onkin jo hommattu paitsi pinnasänky. Haluan sellaisen josta saa toisen laidan kokonaan irti, koska saa nukkua siinä n. 3 v asti jolloin siirtyy isoon sänkyyn joka on huoneessa jo valmiina. En aio sänkyä poistaa väliaikaisesti koska nukun siinä sitten itse vauva-ajan yösyöttöjen takia jotta mies saa nukkua rauhassa. Meillä ei siis vauva tule meidän makuuhuoneeseen nukkumaan vaan on alusta asti omassa huoneessaan.