kirjautumisessa ongelmia?

kotivalo

Piirimestaruustason postaaja
Lokamammat 2018
eilen olin kirjautumassa tänne sivustoille, mutta kun painoin kirjautumis-painiketta se heitti mut jollekin sandsvikin kirjautumispalkkiin??? Mikäköhän se mahtaa olla. En uskaltanut sinne kirjautua kun ajattelin sen olevan joku huijausjuttu.... edelleen tekee samaa ja nytkin olen kirjautuneena foorumi sivun kautta....tosin en pääse enää lainkaan omille sivuille????? Tekeekö samaa teille muille?

Mullekkin on vähän arvoitus mihin oon kirjautunut, kun profiilissa lukee "vieras"

Sain ylläpitoon yhteyden ja sanoivat, että sivujen päivityksen yhteydessä on tullut joitain ongelmia joita korjataan parhaillaan. Sandsvikin sivu on kuulemma turvallinen....tiedoksi kaikille, jotka sinne saattavat ajautuvat. Omat sivut ovat siinä samassa toistaiseksi hävinneet....jotenkin sinne suuntaan oli selvitys .

Joo tää on kai niin että Sandsvik on se joka omistaa vau:n tjsp. Pitää olla kirjautunut/tehnyt profiilin sandsvikin palveluun (vau) jotta voi kirjautua samalla tunnuksella tänne foorumille. Tää foorumi on muusta vau palvelusta silleen erillinen, että tänne pitää kirjautua sisään erikseen vaikka tunnus onkin sama..
Arvasin että joku päivitys on tehty, kun piti kirjautua vau/sandsvik palveluun uudestaan että pääsi omiin tietoihin, vaikka tavallisesti pysyy sisäänkirjautuneena.. ja sitten omilla sivuilla se raskauden keston "päivän info" olikin norjaksi tai tanskaksi tms.. :D

Minä en päässy ollenkaan enää illalla enkä koko aamuna. Mutta nyt pääsin sentäs! :)

Hemsku täällä hei!
Mä en jostain syystä pääse kirjautumaan omilla tunnuksillani, sivusto väittää ettei mun tunnusta ole olemassakaan... Koitan tässä seuraavaksi ylläpidon kanssa selvittää että miksei onnistu.

Mä oon täällä roikkunut koko ajan. Mulla on tunne että pitäisi olla kirjautuneena jonnekkin muualle mutta en vaan keksi että minne...

Mulla sama homma, vanha tunnus ei toimi. Pistin ylläpidolle jo viestiä, mutta pitihän se tehdä tämmönen kakkosprofiili että pääsee kirjottelemaan :D

No niinpä Hemsku... :/ Mä latasin sovelluksen ja sen jälkeen mua ei enää päästetty sisään, edes koneella kokeiltaessa?? Nyt kokeilin tällä uudella profiililla kirjautua sovellukseen, mutta sama homma, tunnusta ei löydy. Höh! Toivottavasti saavat pian korjattua ja pääsee taas vanhalla tunnuksella sisään :)

Minut oli kans aamulla tai lie jo yöllä pistänyt sovellus pihalle. Enkä päässyt takaisin. Myöhemmin kun kokeilin, onnistui. Jostain syystä pölhöä, että kysyy käyttäjätunnusta (vai jopa nimimerkkiä) ja salasanaa, vaikka oikeasti siihen pitää laittaa s-postiosoite ja salasana O.o

Mulla sanoo kans vanhalla spostilla kokeillessa että tunnusta ei löydy. :( toivottavasti saavat ongelmat pian selvitettyä

Mulla sanoo sovellus jotain väärästä päivämäärästä.. Koneella näyttäis toimivan

Takaisin