Kiinteiden aloitus

me ruvettii reenaa nokkista ja alku ainakii oli ihan lupaava,tosin ei se siitä niin paljoo juonu ku pullosta olis vetässy.täytyy kumminkii se iltavelli tarjota pullosta.
 
orvokki 81: Haha, joo no pieni vahinko tässä kävi ehkäisyn kans. Mut tuskin siitä mitään tulee, kun on tosiaan niin lopussa tää kierto. Kirjotin vaan ylös, että jos oikeesti jotakin tuolla kasvaa, niin on ainaski päivä tiedossa! :p
 
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_voi_...onipuolisesti_ja_runsaasti_jo_varhain/7411139


Pojallehan tuli kalasta ihottumaa, ja lopulta alkoi oksentamaankin kalaruoat.. saavat neuvolassa sit ihmetellä sillä en halua nyt koittaa vielä kalaa uudestaan. Ihokosketus kalasta aiheutti reaktion...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app


Me ei edes saada kokeilla vieläkään kalaa eikä kananmunaa, kun mies on niille allerginen. Tai onneks tuo kananmuna nyt jo helpottanu, mut mitään marenkeja ei kyllä voi syödä. Kalasta meniski sitten henki...
 
mulla neuvolan täti kysy et joko oon antanu kananmunaa,se liitty jotenkii siihen seuraavaa rokotuksee jonka se nyt ens viikolla saa.
 
Meil on kans allergioita suvussa ja mies on just pähkinöille allerginen.. kyttään tarkkaan mitä pojalle ihmiset antaa, ku pelkään et antaavat jotain mis o pähkinää.. ku ei voi tietää reagoiko vai ei. Miehelle maapähkinät hengenvaarallisia. Mut toi kala on jännä.. vain pojan setä on ollut vauvana allerginen kalalle. Mä luulen, et menee varmaan ohi.. toivon niin. :/

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on nyt kauhee protestointi menossa nokkamukia ja mukia kohtaan. En oo enää antanut maitoa tuttipullosta ja yleensä kauhee huuto siinä kohtaa, kun näytänkin nokkamukia tai mukia. Mut minähän en enää sitä tuttipulloa kaiva esiin prkl. :grin
 
mä kans annan maitoo ennemmin nokkamukista ku pullosta,mut mies antaa aina pullosta ja sekii piru jäi nyt 4 viikon lomalle,joten tuhootuomittu nokkiksest tarjoomiset.
tein tänään taas havainnon;tyttö syö yllättävän hyvin jos se saa samalla leikkiä tutilla tms. ja kaikki ruoka missä on vähääkää kökköä ni syljetää pois,siis oli joku perunaliha-sose ni siitä sylki tietenkii ne perunat ja ne pienen pienet jauhelihakököt:eek: eli vieläkii mennää 5kk soseilla,onneks perjantaina on neuvola ni sieltä voi kysästä että mitäs ny tehhää...
 
Eilenä ja tänää menty yhen imetyksen taktiikalla ja hyvinpä näyttää toistaseks menevän. Tai siis illalla nukkumaamennessä saa imeä tissit tyhjiin. Jos näin mentäs viikko ja sit jäis imetys kokonaan pois. Toisaalt kyl Tyynest huomaa et se sitä tissiä haikailee päivälläkin; välil hokee mämmä mämmä ja on mussa ihan koko ajan kiinni.
 
Täälläki vähennettiin pikkuhiljaa imetyskertoja ja tänään eka ilta ilman imetystä. Toisaalta haikeeta, kun toinen on jo niin iso poika, mutta ihana nähä kuinka kasvaa ja kehittyy :love017 Vauvastani on todella kasvanut taapero, mihin se vuosi katosi? Se meni todella nopeasti.
 
Kappas, nokkamukiraivarit loppu seinään, kun vaihdoin erilaiseen nokkamukiin. :eek:
 
Ja taas ne raivarit tuli aamulla, huoh… Meillä on joku semmonen perus nokkamuki ja sitten on se Ainun semmonen mistä ei pitäis tulla mitään, jos sen kallistaa väärinpäin. No, meillä kyllä tulee kaikki maidot sieltä silti ulos. :angry3 Loppuiskohan ne raivarit joskus, kun tajuaa ettei tuttipulloon oo paluuta enää?
 
mä ajattelin nyt sit yrittää tehä puolukkavispipuuroa,kun ei tyttö noita puuroja syö niin jospa se tota suostuis syömää..sais sekii vähän noita viljoja syötyä.
 
Ehkä jatketaaki imetystä viel loppukuu ja ehkä osa syyskuun alusta, Tyynel on neuvola silloin 28.päivä ja rokotuksethan sieltä tulee. Voi olla et on silloin tarpeen pitää tissi lohtuna, mut edelleen vaan iltaunille mennessä.
 
Meil poitsu on tissillä noin kolme kertaa päivän aikana. Yö- ja aamutissi on jäänyt pois. Hirveän haikea olo, et kohta se päättyy varmaan kokonaan, mut vielä toistaseksi poika tulee taputteleen tissejä, repiin paitaa alemmas ja hamuaa.. eli osaa tissiä tulla pyytämään. Kohta se on tämäkin ainutlaatuinen aika ohitse.... kauheeta, ku joka asiaa liikkistelee oman lapsen kohdalla.
 
Ahdistaa, kun tyttö ei söis nykyään mitään muuta kun maissinaksuja, leipää ja maitoa. Ja kaikkea mitä on mun lautasella, paitsi jos sen siirtää hänen omalle lautaselleen. Osottelee vaan koko ajan joka suuntaan, että pitäis saada tota ja tota, mutta ei sitten kuitenkaan syö. Hirveen työn takana on saada se syömään muutama lusikallinen huijaamalla tai viihdyttämällä...Ei jaksais enää edes tarjota, mutta pakkohan se on...
Toivottavasti johtuu hampaiden puhkeamisesta tai flunssasta ja menis pian ohi!
 
Meillä myös samaa syömisongelmaa! Kaikkia vippaskonsteja joutuu käyttämään että oma ruoka tai puuro kelpaa. Sormiruoka kyllä maistuu. Toivon myös että tämä olisi joku ohimenevä vaihe.....
 
Meillä sitten päätty kokonaan se nokkamukista ja mukista juominen. Oltiin Tampereella tuossa yks päivä ja eipä sitten millään kelvannut maito mukista, joten oli pakko antaa tuttipullosta ja nyt ei muusta kelpaa. Ostin sitten tuttiin vellitutteja, josko virtais nopeemmin suuhun ja sitä kautta olis helpompi juoda vaikka nokkamukista.
 
Takaisin
Top