Kiinteät ruoat

Söiskö paremmin "oikeeta" ruokaa? Meidän poju alkoi syömään kunnolla vasta kun jätti tissittelyn (11kk) pois. Muutamissa kokeissa mekin käytiin, mutta 1v-neuvolassa oli kasvu lähtenyt nousuun. Nyt syö täysin samaa ruokaa ku vanhemmatkin ja välillä menee samankokoisia annoksia kuin mulla :)

Meillä syödään tänään kalakasvispihvejä, ohraa ja kermaviilisoosia.

Ei syö. Voit uskoa että on väännetty kaikki mahdolliset ja mahdottomat ruuat. Inhoaa kalaa, kaikkea muuta "syö". Ei siis ole nirso. En oo koskaan laittanu näin paljon ja erilaisia ruokia
(ja minä rakastan kokkaamista) mutta ei menestystä. Siksi olen lakannut stressaamasta ja syödään paljon myös purkkiruokia.
 
Tintanttaara meillä esikoinen on kanssa ollut aina tosi mini (nyt 3-v). Tarkastin ihan mielenkiinnosta niin hän on 1v painanu 7,8kg. Eikä ole iso vieläkään. Välillä syö tosi hyvin ja välillä sit taas ei juuri mitään. Parastahan se on että pystyy ite olee stressaamatta asiasta vaikkeibse aina ole ihan helppoa. :-)
 
Ruppuruusa, ihanaa, kiitos vertaistuesta! Joo ei se kovin helppoa ole olla stressaamatta.. Mutta oon ajatellut että ei se sillä mun stressaamisella kummene. :D meidän tytön tänä vuonna syntyneet serkutkin painaa kohta enemmän. :'D
 
Ruppuruusa, ihanaa, kiitos vertaistuesta! Joo ei se kovin helppoa ole olla stressaamatta.. Mutta oon ajatellut että ei se sillä mun stressaamisella kummene. :D meidän tytön tänä vuonna syntyneet serkutkin painaa kohta enemmän. :'D

Mun tytön serkku painoi puol vuotiaana enemmän kuin tyttö joka oli tuolloin jo 1,5-v. Oon ite aatellut et tärkeintä olis et syöminen ja ruokailuhetket ois kivoja, eikä mun stressin värittämiä. Niin ja tytön vanhempi serkku (nyt 9-v) oli samanlainen kirppu pienenä. Mut nyt on ihan normi kokonen lapsi, eli luotan et kyllä tämäkin kasvaa omaa tahtiaan. :-)
 
Takaisin
Top