kiinalainen syntymäkalenteri

Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

Esikoisen kohdalla piti paikkansa, ois pitänyt vaikka olis tullut täysiaikaisena. Toisenkin kohdalla osui oikeaan, mutta täysiaikaisena ois mennyt metsään. Nyt lähtökohtaisesti olis ton mukaan tyttö tulossa, mutta tuskinpa tämäkään täysiaikaiseksi ehtii, joten...

*muoks* kiinalaisenkin mukaan nyt ois tyttö :eek:
 
Muokattu viimeksi:
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

Eli nyt kiinalaiset ja Mayat ennustaa meille poikaa :D
 
Meille ennustaa molemmat tyttöä, joten eiköhän sieltä tyttö tuu :hilarious: (sarkasmia..)
 
Minäki se puhuin ihan läpiä päähäni. Enhän mä muistanu omaa ikääni oikein ku vasta edellisenä päivänä oli synttärit :grin
Poikaa ne Mayat mulle veikkaa, samoin ku Kiinalaiset. Ja itelläki poika-olo. :rolleyes:
 
Eli mayat ennusti esikoisen oikein, samoin kun kiinalaiset, ja nyt tästä molemmat ennustaa tyttöä :D saa nähdä kumpi tulee :)
 
Esikoisesta oikein kiinalaisten mukaan, Mayat väärässä. Taas kiinalaiset povaa tyttöä ja mayat poikaa.. saas nähdä.. :D
 
Esikoisen kohdalla oli poika ja niin poika onkin ja nyt näyttää veikkaavan tyttöä. Jännä nähdä!
 
Onko joku tehnyt ruokasoodatestin? Se kuulemma kertoo lapsen sukupuolen 80%:n varmuudella oikein... :?

Homma menee siis niin, että kuppiin mitataan 2 rkl ruokasoodaa, jonka päälle lisätään aamupissaa (korkeamman hormonipitoisuuden vuoksi). Jos neste alkaa kuplia/kuohua, on tulossa poika, ja jos taas ei tapahdu mitään, on tulokas tyttö.

Mun täytyy ehkä aamulla kokeilla...
 
Mulla piti soodatesti esikoisen kohdalla paikkaansa, täytyy tehdä tästä toisestakin: D vakavastihan näitä ei voi ottaa.
 
Entäs sormustesti? (;
Sormus pujotetaan hiukseen ja laitetaan mahan päälle, ja siitä nostetaan sormus ilmaan hiuksen varassa. Jos sormus pyörii niin tulossa on tyttö, jos heiluu niin on poika. Pitäis kai tehdä vasemmalla kädellä (nostaa sormusta). ;D
 
Mul on sormustesti näyttäny et 3 tyttöä. Ja sit ku se tehtiin miehelle ni tuli kans et 3 tyttöä. Ja esikoinen on ainaki tyttö :eek:
 
Esikoisesta (poika) meni kiinalainen mönkään, mutta maya oikein, toisesta (tyttö) taas toisinpäin. Nyt sitten molemmat näyttäis poikaa, mutta itellä kyllä tyttöfiilikset, saapa nähdä miten käy :)
 
Näillä ennustuksilla meille tulis toinen poika, eka oli tosiaan poika niinkuin näiden mukaan pitäisikin olla :wink
 
Takaisin
Top