kiinalainen syntymäkalenteri

En yhtään usko näihin, mutta hauska sattuma, että kaikki kolme lasta osuneet samaan sukupuoleen mitä kalenteri on uskotellut. (;
Tästä vauvasta tulisi kaöenterin mukaan tyttö. No, se on 50/50.:D
 
Tän mukaan tyttö tulossa. Viime raskaudessa piti kans paikkansa, tyttö silloinkin
 
Ekan tuo "ennusti" oikein, toka meni pieleen. Nyt pitäis olla tulossa poika. No sepä jää nähtäväksi. :)
 
Viimeks ennusti tyttöä ja poika tuli. Nyt ennustaa sit poikaa. Katsellaan... :rolleyes:
 
Esikosta ennusti poikaa, tyttö tuli. Nyt ennusteissa tyttö. Saapa nähdä. Kumpikin on kyllä hyvin tervetullut.
 
Edellisessä näytti että tyttö tulee ja tyttö tuli :) Näyttää nytkin että tulis toinen tyttö :D
 
Mulla molemmat edelliset tuo raskauskalenteri osasi ennustaa oikein, nyt ennustaa poikaa :) Meidän uusperheessä lapset valtaosin poikia.
 
Kalenteri on pitänyt paikkansa edellisten kohdalla. Ensimmäinen tyttö ja toinen poika. Nyt se olis sitä mieltä et poika tulee. Saa nähdä. Tyttöolo on kyl ollut. Samat oireet kuin ekasta tähän saakka..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli ovis 29.11, jos silloin hedelmöittynyt niin ennustaa tyttöä, jos mennyt joulukuun puolelle niin poikaa ennustaa. Oon vasta 5+0, ei mitään tuntumaa sukupuolesta...
 
Edellinen poika ja se meni oikein. Nyt tämän mukaan tulis tyttö ja joku sellainen etiäinen on ollut itselläkin, vaikka jotenki näen itseni poikien äitinä :D rakas sieltä tulee joka tapauksessa.
 
Kalenteri näyttää esikoisen oikein, tytöksi. Mut nyt hedelmöittyminen tapahtus mun synttäreiden aikoihin. Ni en tiedä minkä ikänen oon ollu :D siks jää arvailuksi tyttö vai poika :)
 
Meille esikoisen kohdalla piti paikkansa - poika tuli.
Toisen kohdalla näytti tyttöä - poika tuli
Nyt näyttää tyttöä... mielenkiintoista nähdä kuinka käy.
Mä kyllä pienesti toivon tyttöä - näiden kolmen miehen pieruhuumori ja rajut leikit tarvis tasoitusta :D Kuitenkin tiedostan sen, että miehen suvussa on poikia yhtä poikkeusta lukuunottamatta...
 
Poika pitäis tän mukaan tulla :)

Miehen porukat varmaan toivoisivat tyttöä, heillä on jo neljä poikaa lasten lapsina :D

Mun äidille ja meille on ihan sama :)
 
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

Tää pitää kyllä esikoisen kohdalla paikkaansa ja samalla teorialla tuleva vauva olisi tyttö :grin
 
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

Tää pitää kyllä esikoisen kohdalla paikkaansa ja samalla teorialla tuleva vauva olisi tyttö :grin

Meil pitää toi esikoisessa paikkansa ! Ja tän mukaan seuraavaki ois sit tyttö :)
 
Takaisin
Top