kiinalainen syntymäkalenteri

Nyt on paha, jos on saanut alkunsa marraskuun puolella niin tyttö ja jos joulukuun puolella niin poika :wink vaikea sanoa kun ilmeisesti oon ovuloinut joskus 29.11.-2.12. :grin

Esikoisesta piti paikkansa (poika), mutta toisesta ei (näytti poikaa, tuli tyttö).

muoks* tää oli siis kiinalaisen kalenterin mukaan :)
 
Oon ihan ulalla missä ketjussa mitäki oli ja oon laiska selaamaan :wink

Mutta siis taisi olla tämä? ”Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.”

Poikaa lupailis tuon perusteella :p
 
Kiinalainen lupaili sekä ensimmäisestä, että tulevasta tyttöä. Maya taas molemmista poikia. Pisteet tällä hetkellä Maya 1 - Kiinalainen 0 :)
 
Ennustus näytti että poika ja mun "poika" oli "poika" VK 35 kunnes äitini kanssa käytiin tarkistus ultrassa ja puhuttiin siitä että mikä pojan toiseksi nimeksi ja ultraaja sanoi että täällä on kyllä tyttö.. 3eri ultraajaa oli sitä ennen sanonut että on poika..
 
Heh, ei voi siisluottaa ennenku saa syliin. Ja joskus ei sillonkaa. Että ennustellaan ennustellaan :p
 
Kaverille oli varmana syntymässä neljäs tyttö. No pojan kanssa kyllä lähtivät sairaalasta kotiin :rolleyes::grin
 
Ennustus näyttäisi esikoisesta poikaa :Heartred :)

Enpä näihin nyt hirveästi usko vaikka horoskooppeihin joskus tekisi mieli uskoa. Onhan tässä kuitenkin kohtuullisen suuri prosentti mahdollisuuksina osua oikeaan! :D
 
Muokattu viimeksi:
Ennustus povaisi poikaa ja vahva tunne ollut että poika tulossa kun kaksi poikaa ennestään. Hauska katsoa mitä kiinalainen syntymäkalenteri ennustaa vaikka siitä saatu tulos ei oikein olisikaan, esikoisen kohdalla meni oikein kun poika tuli mutta kuopus myös poika vaikka ennustuksen mukaan tyttö. Silloinkin ennustusten sijaan oli varma tunne että poika tulee ja rakenneultraan saapuessa tokaisin alkajaisiksi ultraajalle "tultiin katsomaan poikaamme" ja poikahan siellä näkyi :)
 
Takaisin
Top