Kielletyt himot

Mimme

Jostain jotain jo tietävä
Eli mitä kiellettyä tai ei suositeltua himoitset?

Itsellä kovasti tekee mieli homejuustoja, meetvurstia ja salmiakkia/lakritsia. :grin Oikeastaan tuntuu, että kaikki kielletyt ruoat ja juomat maistuisi erittäin hyviltä nyt. :sorry:
 
Salmiakkia! Sitä oon joutunut vähän syömään, koska automatkalla vie pahan olon parhaiten pois, suuhun silloin tällöin yksi salmiakki imeskeltäväksi :) Ei ylity ne raja-arvot mitä siihen on lätkäisty :)

Maksalaatikkoa himoitsen aivan järkyttävästi! Jo nyt murehdin miten selviän joulusta ilman sitä :grin
 
Salmiakki ja lakritsi - kaikki kirpeät ja väkevät karkit! Tietääkö kukaan onko kirpeitä ja väkeviä, mieluiten myös kovia, jotka ei olis lakritsia eikä salmiakkia??
 
Salmiakki ja lakritsi - kaikki kirpeät ja väkevät karkit! Tietääkö kukaan onko kirpeitä ja väkeviä, mieluiten myös kovia, jotka ei olis lakritsia eikä salmiakkia??

Oisko värikkäät turkinpippurit?

Edit: Vai onko siinä jauheessa niiden sisällä :eek:
 
Sushi!!!

Toinen mitä voisin tällä hetkellä syödä loputtomasti on maksamakkara, sitä onneksi saa pieniä määriä syödäkin. Nyt vaan oli pakko jättää maksamakkarat kauppaan, koska en pysty hillitsemään itseäni muuten :D
 
Kahvi, voisin juoda kahvia 'koko ajan'. Muissa raskauksissa kahvi on etonu mutta tässä tekee mieli.
 
Kahvi, voisin juoda kahvia 'koko ajan'. Muissa raskauksissa kahvi on etonu mutta tässä tekee mieli.
Mulla on kans kahvi maistunut. Tosin oon saanut rajoitetta sen edelleen pariin kuppiin päivässä, mutta välillä tekis mieli ottaa useampi.
 
No lakut ja salmiakki varmaan eniten. Sushia luulin että tekis mieli muttei yhtään tee mieli nyt.
 
Lakut! Ja meetvursti. Ja ilmakuivattu kinkku. Koskeeko kielto vain mustia lakuja vai saisko värillisiä syödä :scratch
 
Meetwurstia tekee mulla kans mieli onks halloum juusto kiellettyjen listalla?
 
Mä oon syönyt salmiakkia jonkun verran. Pahaan oloon auttaa kun imeskelee kovaa karkkia. Muutaman per päivä.
 
Lakritsi ja salmiakki mullakin. Tai ei nyt erityisemmin himota mutta ne on aina ollu lemppareita. Energiajuomia tekis joskus pitsan tms. kans mieli nauttia mutta ehkä parempi ettei niitä saa juoda...
 
Joo mun on kanssa vaikea salmiakkia vastustaa. Kahvikin jo pikkusen yököttää niin sitäkään ei tule ehkä liikaa juotua, muuten ei varmaan ongelmia kiellettyjen ruokien kanssa.
 
Sushi!!!

Toinen mitä voisin tällä hetkellä syödä loputtomasti on maksamakkara, sitä onneksi saa pieniä määriä syödäkin. Nyt vaan oli pakko jättää maksamakkarat kauppaan, koska en pysty hillitsemään itseäni muuten :D


mä ajattelin kyllä mennä sushille. tutkin erimaiden raskaana olevien ruokarajoituksia ja ruotsissa ainakaan ei ole sushista rajoitusta jos on tehty tuoreesta kalasta eikä vakuumipakatusta. itse suosin muutenkin rapususheja ja kypsennetystä kalasta tehtyjä. mä itseasiassa kävin sushilla jo silloin kun en tienny olevani raskaana. ja sushipaikoista saa kyllä kaikkea friteerattuja herkkuja(ainakin itsudemossa)

ja hei eikös valion aurajuusto oo pienissä määrin ihan ok..muistelen ainakin et se oli 7v sitte ihan ok syödä kun söin joulupipareiden kanssa. itse tungen homejuustoa pizzaan ihan kunnolla kun sehän kypsyy uunissa
 
Takaisin
Top