Cottoncandy
Satasella mukana keskusteluissa
Ja tosiaan niist kalkkitableteist tuli puhe.. pitäski mennä ostaa
Kuinka paljon käskettiin ottamaan kalkkia? En juo maitoa niin pitää ottaa tabletteina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tosiaan niist kalkkitableteist tuli puhe.. pitäski mennä ostaa
Sain sen listan, ja kun sushista kysyin, niin kuulemma tuoreena pakastimen kautta käynyt lohi on ok sushista, tai jos on ihan just melkein pyydetty
Mä otan sen purkin ohjeistuksen mukaan eli 2-3 tabl/pv.Kuinka paljon käskettiin ottamaan kalkkia? En juo maitoa niin pitää ottaa tabletteina.
Kalattomat sushit lienee ok?
Minä vedin viime raskaudessa raakaa piparkakkutaikinaa, kunnes tajusin että se raa'an kananmunan syöminen ei ehkä ole fiksuinta raskaana :angelic: mutta suomalaiset kananmunathan on kyllä niin tarkkaan valvottu tuote, että syöminen raakanakin on kai periaatteessa turvallista! Puhutaanko Eviran kieltolistalla mitään kananmunista, kun en nyt juuri muista?
Suosituksia koitetaan noudattaa.. Kahvia olin ajatellut juoda aamulla kupillisen päivittäin mutta paha olo esti juomasta enää yhtään kahvia, tuskinpa aloitan uudestaan sen juontia enää raskauden aikana.. Rooibosta olen juonut aiemmissa raskauksissa ja tietääkseni se on ihan turvallinen. Mikäli ei oo muuttunut sitten sekin..
Lakua tekee mieli..!
Edellisessä raskaudessa söin mutta nyt en ole uskaltanu aiempien keskenmenojen vuoksi. Mun kaveri kyllä veti raejuustoa koko raskauden..Ootteko syöneet raejuustoa?