Kg

Kävin eilen neuvolassa Wilmuska ja siis 5kg nyt yhteensä tullut, mut ihan sanosivat et tämän verran sen jo pitääkin nousta, huh :smiley-bounce012

ReginaVeritas, että joku jaksaakin keksiä noin tyhmiä juttuja, älä välitä!
 
täällä painoa jo tulut jo 8kg. APUA. mutta tää raskaus on niin paljon erilainen kuin esikoinen, josta tuli kaikkiaan se 8kg. nyt mennään toiselle kymmenelle jo.
Mutta kun syön terveellisesti ja liikun 1,5 tuntii päivässä niin en tiiä mistä oikein tuota sitten tulee =(
Saa nähdä mitä neuvola tähän sanoo, kun puolessa välissä kuussa on seuraavan kerran. silloin ekalla kerra sano et sais tulla 3-5kg =/ ja viimeksi oli tuuraaja =)
 
Kyllä on ihmisillä oman elämänsä kanssa tylsää, kun pitää tuolla tavoin puuttua toisten painoon. Jokaisen kroppa kokee raskauden niin eri tavoin, ettei raskauksia voi edes verrata keskenään. Tärkeintä on kuitenkin se, että vauva voi hyvin, meni paino sitten missä lukemissa tahansa. ReginaVeritas: älä välitä!

Mulla on tullut saman verran painoa kuin monella muullakin eli 4-5 kg. Herkut kyllä maistuu tässä raskaudessa enemmän kuin aiemmissa, joten on mahdollista, että tämä raskaus kerryttää kiloja enemmän kuin aikaisemmat. Mutta en ota siitä mitään stressiä.
 
Edellisessä neuvolassa (1.10.) painoa oli tullut n. 6 kg. Jotenkin jännä tuo noinkin "suuri" painon nousu, vaikka oksensin kuin hullu koko kesän, aina syyskuun puoliväliin asti pitkin päivää. Ja edelleen useina aamuina. Nyt kävin sitten äitini luona vaa'alla toissa päivänä, ja näytti että yhteensä olisi tullut 9.4kg, ensiviikolla neuvolla, että sielä sitten selviää virallinen painonnousu.
Ystävälläni, joka on 5 viikkoa pidemmällä kuin minä (eli 30+3) on tullut vasta 6kg kun laihtui alkuraskaudessa 10kg, vaikkei edes oksennellut. Jännä kuinka kaikilla menee niin erilailla :D
 
Täällä on paino tippunut vieläkin, tosin vauhti on hidastunut. Tähän mennessä tippunut 13kg. Tänään aamulla heräsin niin kamalaan närästykseen, että meinasi oksennus tulla! :sad001 Ei yhtään kivaa...
 
Ensimmäisessä raskaudessa tuli 20kg. Nyt on tullut vasta 10kg. Ihanaa.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Onnellinen 15kg on se suositusmäärä, mut elä ole huolissas tuolkaisesta. Varsinkin jos imetät ja touhuilee jotain päivän muttaan. Niin mullakin lähti raskauskiloja 20kg :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
MInipallo: Mulla lähti esikoisesta se 8kg vajaassa 2 kuukaudessa, kun täysimetin ja kävin pari kertaa vaunulenkeillä koiran kera. Ja uskon et tälläkin kertaa saan ne kilot pois imetyksellä. Ja en usko että kaikki kilot oo ihan tästä raskaudesta, kun ehtisin laihduttaa kolme kuukautta, ja sit tein postiivisen testin niin lopetin laihduttamisen ja aloin normaalisti syödä niin luulen että osa 2-5kg tuli siitäkin, en tiiä. Mutta nyt on 9kg ja painon nousu on miltein pysähtynyt. Hieman lisää, mut vajaa kilo kuukaudessa kuitenkin. Ja tuo kans on hyvä kun joutuu juoksee 15kk esikoisen perässä, niin ei niitä kiloja oikein tuu ja nostelee vähän väliä.
 
Takaisin
Top