Kukkuu!
Saapiko tulla seuraan? Oon ollut aivan vietävissä, kun tuo kesäkuisten fb-keskustelu on kuplinut niiiiiiiin herkullisena! Meitä on siellä 103 pulisijaa, ja varmaan liki puolet aktiivisia hölisijöitä. Hippasen eri meininki kun täällä meidän turvallisessa pikkupulinaketjussa, jossa muistaa kaikista oikeesti niitä henkilökohtaisiakin juttuja. Toisaalta sääli ja surku, toisaalta ymmärrettävää. On siellä monia, jotka eivät halua intiimejä juttuja sitten jakaakaan... :/
Meille kuuluu vain hyvää, pääsääntöisesti! Maha on jo suht suuri, puoliväli on ylitetty! Meille tulee ehkä-tyttö! :DD Oma olo on siis ollut tytön kannalla jo aivan alusta asti, ja ultrassa ei näkynyt mitään, mikä ois estänyt tän kuvitelman. Eipä sillä, ei siellä näkynyt myöskään mitään sellaista, mikä ois osoittanut tän olon todeksikaan... Häpykummulla vähän häpyhuultenomaista kaarevaa rajaa, ja alakerrassa ei mitään ulokkeita tosiaan näkynyt, mutta näkyvyys ei ollut hyvä. Muutoin Mini kasvaa ja kehittyy aivan oletettuun tahtiinsa <3
Vauvavalmistelut on startattu sitten aivan todenteolla. Minä menin ja sijoitin mielestäni aivan älyttömän summan, 750e, uusiin vaunuihin! Hitto, pitikin mennä rakastumaan sellaisiin, joita ei käytettynä oo nyt mistään löytyny!
http://www.babycenter.fi/dorjan-soft-start.php Vaan katsokaa, eikö ole ihanat! Minä joka vannoin, että en muuten tasan tarkkaan sitten ota sellaisia, missä on erilliset ratas/koppaosat, ja en todellakaan suostu ostamaan täysin uusia tälle tokalle (ja vikalle) vauvalle! Ja turha muuten sitten kuvitella, että kääntyviä etupyöriä tulis meille, mehän asutaan täällä pohjoissuomen loskasohjossa!
Oikesti rakastuin noissa tohon valkoiseen keinonahkaan, mutta sekä mies että myyjä kertoi, että en mä niitä oikeasti halua. Päädyttiin sitten ottamaan tuo lime-tummanharmaa, se oli miehen suosikki ja saatiin vika kappale, tokihan siinä säästettiin se 150e kun unohdin tuon pinnallisuuteni. Toisaalta ehkä ihan hyvä, että säilyy sitten jälleenmyyntiarvo ees vähän parempana ;)
Ja tiedättekö mitä muuta! Meidän pikkujantterin tukka leikattiin! Joona kävi parturissa elämänsä ekaa kertaa, kypsässä 3v 1kk iässä! Nyt sillä on lyhyt tukka, ihan pikkupojan tukka! Ja mun mielestä se näyttää enää pelkästään isältään, ei oo enää äidinnäköä!
Ihana lukea teidän kaikkien ipanoiden talvipuuhailuista! Meillä on nyt tää talvi vielä vedetty ihan vaan pelkkää pulkkaa ja stigaa hyödyntäen. Luistimet ja sukset oli ostoslistalla ja suunnitelmissa, mutta kaupassa edelleen ovat.. Mua luistinten puuttuminen vähän harmittaa, mutta ei auta. Itse en tänä vuonna uskaltautunut usean vuoden tauon jälkeen terien päälle, ja mies ei tätä vielä pitänyt tän vuoden missiona. Noh, ehtiihän tuota! :)
Kohta isi ja poika palaa sukelluksesta, mä oon potenut jo kolme viikkoa aivan älytöntä nuhaa, en tajua, miten voi yhdestä ihmisestä tulla näin pitkään sitä ihanaa vihreää töhnää ;)) Tähän mielikuvaan nyt tällä erää päätän! ;)