Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen koko ilta kohtu tuntui kipeältä, luulen se oli kasvukipu rakenneultran olis 14.2. pakko on jaksaa odottaa siihen asti
Meillä aika 8.2., ja myöskin huomattavasti rauhallisempi fiilis tällä hetkellä kuin nt-ultraa odotellessa.. Toki tässä ehtii vielä hyvin "panikoimaan"..Mulla on onneksi rakenneultra "jo" 1.2, enää alle kuukausi! Mietin just tässä että kumpihan jännittää enemmän, edellinen ultra vai tämä. Toistaiseksi ainakin oon tästä seuraavasta aika levollisin mielin.
Mä en jotenkin jännittänyt sitä nt-ultraa ollenkaan! Mut nyt kyllä odotan tota rakenneultraa malttamattomana. Se tuntuu jotenkin isolta etapilta Mulla se vuorossa 18.1. eli enää ei kauhean kauaa tarvitse jännittää.Mulla on onneksi rakenneultra "jo" 1.2, enää alle kuukausi! Mietin just tässä että kumpihan jännittää enemmän, edellinen ultra vai tämä. Toistaiseksi ainakin oon tästä seuraavasta aika levollisin mielin.
Joo, mullekin kätilö mainitsi tästä siinä nt-ultrassa. Toki tässä kohtaa myös suurimmalla osalla on vatsan kasvua havaittavissa ja ehkä liikkeitäkin, kun taas NT-ultraan mennessä tuntui jotenkin siltä että on ihan pimennossa koko raskaudesta (kaikista raskausoireista huolimatta). Enää ei ole ihan niin epätodellinen fiilis. :DMua jännitti ihan hirveesti se nt-ultra. Toki varhaisultrassa käynti rauhoitti mieltä. Neuvolassa sanoin pelkääväni rakenne ultrassa tulevan ilmi jotain. Niin mua rauhoiteltiin ja sanottiin, että olisi siinä nt-ultrassa jo nähty poikkeamia. Joten vähän rauhallisempi oon nyt. Mutta tässä kerkee vielä panikoimaan
Itellä ei enään ole raskauspahoinvointia, ei mahaa tai liikeitä vielä tunnu. Ainoa oire oikeastaan on turvotus ja suolen toiminnan hodastuminen. Vähän tässä pimennossa vielä onJoo, mullekin kätilö mainitsi tästä siinä nt-ultrassa. Toki tässä kohtaa myös suurimmalla osalla on vatsan kasvua havaittavissa ja ehkä liikkeitäkin, kun taas NT-ultraan mennessä tuntui jotenkin siltä että on ihan pimennossa koko raskaudesta (kaikista raskausoireista huolimatta). Enää ei ole ihan niin epätodellinen fiilis. :D
Tämä on hyvä pointti ja rauhoittaa vähän tätä jännitystä Meillä nt-ultrassa jo kätilö kävi yllättävän paljon läpi eri rakenteita ja sisäelimiä, ja silloin kuitenkin kaikki hyvin, joten ehkä pitää yrittää luottaa siihen, että aika epätodennäköistä, että tässä vaiheessa sitten tulisi esiin, mitään hälyttävääMua jännitti ihan hirveesti se nt-ultra. Toki varhaisultrassa käynti rauhoitti mieltä. Neuvolassa sanoin pelkääväni rakenne ultrassa tulevan ilmi jotain. Niin mua rauhoiteltiin ja sanottiin, että olisi siinä nt-ultrassa jo nähty poikkeamia. Joten vähän rauhallisempi oon nyt. Mutta tässä kerkee vielä panikoimaan
Tämä on hyvä pointti ja rauhoittaa vähän tätä jännitystä Meillä nt-ultrassa jo kätilö kävi yllättävän paljon läpi eri rakenteita ja sisäelimiä, ja silloin kuitenkin kaikki hyvin, joten ehkä pitää yrittää luottaa siihen, että aika epätodennäköistä, että tässä vaiheessa sitten tulisi esiin, mitään hälyttävää
Minulla alkoi myös sunnuntaina tuntumaan. Olin ollut ihan hermona uudenvuoden juhlat, kun olo ei ollut ollenkaan "raskas". Liekö tyyppi tuntenut tarpeen tyynnytellä emoaan ja teki debyyttinsä potkimalla ensin aivan keskelle vatsaa ja sitten suoraan alas nivusten suuntaan, kun olin nukahtamaisillani. Tajusin että ovat potkuja eikä ilmavaivoja, kun samassa kohtaa tuntui aina useampi napakka pulpahdus.Hyvää Uutta Vuotta tännekin!
Joko muilla alkaa tuntua liikehdintä/asennon vaihtelut? Tajusin tuossa itse, että sehän tosiaan siellä liikahtelee. Enemmän toki tuntuu, kun vaihtelee asentoa/paikkaa, lempiasento on ilmeisesti tossa painovoiman mukaisesti alaspäin sitten tuossa perjantai-lauantaiyönä heräsin yhdessä vaiheessa, kun sukkapuikko olisi pistänyt välillä tonne kohdunkaulan suuntaan, ja tajusin, että kaverihan se varmaan siellä jotenkin nyt onnistuu itseään venyttämään, kun ei ollut mitenkään säännöllistä. En malta yhtään odottaa, että mieskin pääsee kokeilemaan sitten liikkeitä!