Kestovaippailioita

Täällä yksi täyskestoilija!

Me on alusta asti menty kestoilla, poislukien pidemmät reissut. Päivät menee harsoilla ja vielä toistaiseksi mahtuu ImseVimsen newborn -kuoret, joita on kaksi ja se äp:n Mion kuori. Oon neulonu hahtuvasta muutamat villahousut, mutta vielä en oo saanu aikaseks pestyä/lanoliinitettua niitä, joten ne odottaa vielä nurkassa...

Öisin meillä on käytössä sisävaippa (taskumalli, eli imut erikseen) ja siihen sitten pul-kuori päälle. Tuo poju vaan tahtoo pissiä öisin niin paljon, etten tiedä miten saisin tarpeeksi paljon imua sinne vaippaan ilman, että paketista tulee aivan valtava... Kun en kuitenkaan viitsisi rueta öisin vaihtamaan vaippaa vain ja ainoastaan sen takia, ettei pissat vuoda vaipasta pihalle...
 
Niinpä! toihan siinä just onkin kun siintä yövaipasta tulee sitten ainakin mun omalla pakkaustyylilläni niin paksun oloinen..

Mutta todellakin tuo täyskestoilu on ihailtavaa! :))

Mua nyttenkin harmittaa, kun en oo niitä kankaita saanu vielä ja joudun käyttämään enimmäkseen niitä tavallisia vaippoja :/
 
Minulla ois kankaita odottamassa sisävaippojen ompelua, kun alkaa pikkuhiljaa käydä vanhat vaipat pieniksi. Tosin ostin kaverilta muovikassillisen vaippoja, jotka alkaa olla pikkuhiljaa sopivia, niin ei kyllä välttämättä tarttis ite edes ommella enempää...

Minkälaisia kankaita Milamariaa tilasit? Eläkä turhaan revi ressiä noitten kerttisten käytöstä!  Itte ostin Eurokankaasta ihan kunnon kuivaliinakangasta ja microfleeceä, että sais kuivapintaisia vaippoja, jottei öisin ois ainakaan ihan mahottoman märkä olo pojulla. Sitten on ihan perus trikoota ja joku äitin vanha pussilakana ulkopuolen kankaina!

Eurokankaassa ois myynnissä semmosta ihanaa tummanruskeaa velourpintaista pul-kangasta, ja oonkin miettiny, että pitäiskö hommata ja tehdä ite taskuvaippoja, mutta toisaalta tuo pulin ompelu pelottaa, jos ei sitten tulekaan pitävää. Ja muutenkin nuo villapöksyt houkuttelee sillä hengittävyydellään...pitäis vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja jatkaa neulomista...

 
Tilasin pulkangasta, norsukuosisia, sammakkokuosisia ja vaikka mitä ihanuuksia! :)) Mikrofleeceä mulla oli kotona pieni pakallinen.. Unohdin vaan kuminauhaa tilata, joten pitää munkin vielä eurokankaaseen suunnata joku päivä!
Toi neulominen ois täälläkin aika opeteltava asia.. :--D
 
Takaisin
Top