Kestovaipoista

Pieni isänpäivähehkutus. Tai ei kyllä liity varsinaisesti isänpäivään, mutta kun tuo iskäolento vielä koisaa ja vauvakin koisaa, niin ehtii hehkutella :joyful:

Oon löytänyt hetkeksi kadonneen kipinän kestovaippailuun. Olin ihan jo kypsä ja suunnittelin, että myyn kaikki vaipat, kun jotenkin vaan se kertsittely jäi päälle ja muistelin vaan ettei ne aiot istu mitenkään tolle pojalle. Sitten ajattelin, että josko vielä kerran koittaisin... ja nehän istuivat kuin hanska pojulle :singing: Nyt viidettä päivää taas kotikestoillaan ja mieli on hyvä :) Ei kannata siis luovuttaa ikinä, jee :grin

Mitäs muille kestopyllyille kuuluu?​
 
Mullakin aaltoilee toi kestoilu, mut en ota stressiä. Nyt ollaan muutama päivä käytetty pelkkiä kertsejä.

Munkin on pakko hehkuttaa, koska yksi aamu isimies heräsi ennen mua ja otti vauvan sängystä ja vaihtoi vaipat - ja laittoi vielä keston!! Mies joka ei ole mikään aktiivinen vaipanvaihtaja noin muuten. Oli kuin vanha tekijä pistänyt imun sisään ja vaipan päälle (tosin piti sitä vähän fiksailla vielä..), mut jee! On näköjään seuraillut mua vaipanvaihdon lomasta. :wink Kyllä pojot nousi isimiehenä meikäläisen silmissä välittömästi.
 
Meillä ei "onneksi" kestä peppu koko kertistelyä eli hyvin pelittää kestoilu :)
Öisin on kertis, ihan vaan koska se sama vaippa on yleensä aamuyöhön asti, en kehtaa pakata pikkuvauvalle niin isoa kasaa imuja :hilarious:
 
tai yang, juu ei siitä tosiaan kyllä stressiä kannata ottaa :) Pääasia, että muksulla puhtaat pöksyt :joyful: Ja pointsit kyllä miehelles, kun oli keston laittanut. Meillä mies on saanut luvan kanssa käyttää kertsejä, koska muutenkin oli aika jännää näin esikoisen kanssa toi vaipanvaihto ja sitten nuo kestot oli vieläkin vähän enemmän jänniä ja häntä jännitti ettei osaa. Nyt voi ehkä rohkaistuakin, kun nuo Ipanaiset oiat on ihan kuin kertsit, vaan kankaasta tehty :)

iltatähti2015, ei siitä ainakaan syyllisyyttä kannasa tuntea vaikkei se ajatus kestoilusta toteutunutkaan! On se itselläkin tosiaan ollut niin hilkulla, että muumit ja natyt syrjäyttää kestot ettei oo tosikaan :p Saattoi tässä olla parikin kuukautta, kun käytettiin vaan kertsejä.

Etsijä, meilläkin yölläkin kertsi, ei tosiaan viitti semmosta kauheeta palloa pakata toisen pyllyyn :woot: Mutta kiva kuulla, että kestoilu sujuu noin hyvin :)
 
Meillä oli yksi kriisipäivä, kun joka vaippa valskas ja tosi nopeastikin, ja oltiin jo ihan huolissamme että nytkö meidän superhelppo kestoilu hankaloituu. Mutta se olikin onneks vaan se yks päivä ja sen jälkeen on jatkunut kuten ennenkin. Meillä alettiin siis kestoilla, kun muksu oli pariviikkoinen, ja sen jälkeen päivällä on ollut kertis vain täysin poikkeustilanteessa (esim kun oltiin yötä kaverin luona. Mummolassa on kestot, kun voidaan sielläkin pestä tai sit kuljetetaan kassi likaisia kotiin, jos autolla kuljetaan). Öisin meilläkin kertis, kun poika kakkaa öisin melko harvoin, eli ei tarvi kertisvaippaa vaihtaa ollenkaan yön aikana.

Meillä on pelkkiä taskuvaippoja käytössä ja ai että ovat käteviä! Ollaan ikionnellisia, että päätettiin kestoilla ja saatiin kälyltä hyvät vaipat :)
 
suvitus, kylläpä hienosti teillä sujuu :) Jännä muuten miten se, mikä sopii toiselle, on toiselle ihan toimimaton. Nimittäin taskut! En saanut millään niitä toimimaan meillä... tai ehkä ne olivat vaan huonoja nuo meidän vaipat. Nyt onneksi nuo ihanan toimivat aiot :love7
 
Hellis, pitää paikkansa! Kokeilin kerran imsevimsen sisävaippoja erillisten kuorien kanssa ja palo hermot heti :D Samoin paloi maitokakan kanssa hermot kertiksiin, joista tuntui aina karkaavan kakka! Meillä on siis taloudellisuuden, ekologisuuden ja ihoystävällisyyden lisäksi kestot koettu siksi paljon helpommaksikin vaihtoehdoksi :D
 
Kestot, oon niin rakastunut :Heartred Menee paljon helpommin jotenkin tän kakkosen kuin esikoisen kanssa :D Mä poden hirveetä ahdistusta jos laitan kertsin muuten kuin yöksi :D Kamalt omantunnontuskat heti. Ollaan siis hyvin kestoissa. Ostin just lisääkin kun alkaa toi s koko oleen hiukan hintsu tolle meidän mörssärille. Nyt pitäis toi sekalainen seurakunta noita s koon vaippoja saada laitettua jollekin eteenpäin, kun ei niillä meille oo oikeen virkaa ja tartteis taas niit isompia sitten ostella. Onneksi L kokoa on hyvät määrät varastossa esikoisen jäljiltä. Niistä täytyy vaan tarkistaa kumpparit.
 
nennaemilia, sielläpä sujuu hyvin sitten kans :) Jos nyt ostelisin vaippoja, niin ostaisin kans koon mukaan kyllä, nuo yhdenkoon vaipat on vähän hassuja.
 
Takaisin
Top