Jutellaanko täällä lisää?
Ajattelin tällaisen ketjun aloittaa
Ajattelin tällaisen ketjun aloittaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon ite imettänyt ja ollut raskaana neljä kertaa. Jonkun aikaa heruminen tehnyt tiukkaa, mutta äkkiä se on tasaantunut. Oon sit aina pari kk ennen vauvan syntymää lopettanut edellisen imetyksen, että kerkii lapsi tottua ajatukseen ennen kun vauva tulee ja vie maitovarastot.Sattuuko täällä muuten olemaan muita jotka imettää tällä hetkellä?
Meillä esikoinen käy rinnalla vielä useasti päivässä, ja nyt viime päivinä huomannut että heruminen tiukentunut kyllä kovasti, ja vähän nyt jo harmittaa että noinkohan meillä tämä imetys nyt tulee loppuun tän uuden raskauden myötä, ilmeisesti joillakin raskaus vaikuttaa niin että maidon tulo saattaa sit jopa lakata..
Joo, meilläkin syyskuussa alkaa päivähoito ja itellä työt, ja aikaisemmin oli ajatus että jos sinne asti päästäis, sit väkisinkim vähenis tissi kerrat, mutta katsotaan nyt miten tämä tosiaan vaikuttaa, jääkö jo aiemmin sit pois. Annan kyllä käydä rinnalla niin kauan kun itse haluaa, jospa se vielä siitö tosiaan sit tasantuis vieläMä oon ite imettänyt ja ollut raskaana neljä kertaa. Jonkun aikaa heruminen tehnyt tiukkaa, mutta äkkiä se on tasaantunut. Oon sit aina pari kk ennen vauvan syntymää lopettanut edellisen imetyksen, että kerkii lapsi tottua ajatukseen ennen kun vauva tulee ja vie maitovarastot.
Tätä tavoittelen itsekkin. Meitä vaan tuntuu olevan täällä suht vähän, toivottavasti vielä tulee lisää porukkaa.Huh, yritän kunnostautua tänne kirjoittamisessa että saataisiin pian se 500 viestiä täyteen. Salainen ryhmä oli ja on esikoisen ajalta niin ihana juttu, vieläkin kirjoitellaan sillä porukalla niin toivon että tälläkin porukalla saatais salainen puoli auki.