Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Asiris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellä alkaa keskenmenon pelko haittaamaan jo yöunia painajaisten myötä. Tänään on 7+0 ja koko ajan lähenee ne vkot kun keskenmeno todettiin joulukuussa (8+0).
Ymmärrän sua täysin! Meillä todettiin kkm viime vuoden huhtikuussa rv 8+ ja se oli ihan kauheeta. Muistan että silloin aloin aavistella pahaa kun tissikipu katosi rv 6+ ja alkoi tulla ajoittaisia menkkakipuja. Tänään on rv 6+0 ja tuntuu ettei rinnat arista enää ollenkaan niin paljon kuin eilen. Tietysti aloin pelkäämään pahinta :( . En kestä jos taas käy samoin.

Mulla ainakin vaihtelee oireet ihan päivästä riippuen joten älä vielä huolestu :Heartred

Itelläki tissit ei oo enää niin kipeet ku ennen, vähän vain sattuu ku koskee. Edellisis raskauksissa tissit ei oo ollu kipeet ni en tiedä pitäisikö tässä si vai huolestua. Viikkoja on kuitenki jo kasassa 9+3

Komppaan muita eli tama alkuraskaus on kylla raskasta aikaa mielelle. Kavin viime maanantaina (29.1) varhaisultrassa, jossa arvioksi tuli 5+0 ja siella tosiaan nakyi vain ruskuaispussi eli ei syketta tai alkiota viela havaittavissa. Uusi ultra-aika on tarkoitus varata helmikuun 12. paivalle. Minulla on myos rusehtavaa/valilla punertavampaa vuotoa, joka on jatkunut jo 11 paivaa ilman kipua tosin. Ei mitenkaan paljon, mutta kovasti se huolestuttaa. Yritan pitaa mielen rauhallisena meditoimalla ja visualisointiharjoituksilla kuten jooga nidralla. Suosittelen kokeilemaan. Niista on kovasti apua ainakin itselleni.

Heräsin puoli kuudelta alavatsakipuun. Verta ei vielä tule, mutta veikkaan keskenmenoa.
Tää ois sitten kolmas keskari putkeen..harmittaa, viikot nyt 10+6.

Ahven, voi ei!! Olisiko kuitenkin voinut olla jotain muita kipuja?

Millä viikoilla sul on tullut aiemmat keskenmenot Ahven? Oot jo noin pitkällä ni toivotaan että olis jotakin muuta kipua ku km. :(

Syyskuun keskari oli viikolla +11 ja siitä edellinen +6. Dopplerilla en saa sykettä enää kuulumaan, vaikka oon aikasemmin saanut jo monta kertaa. Kivut samankaltaisia kun keskenmenoissa, alaselkään sattuu myös. Toivoa ei kauheesti ole :'(

Voimia Ahven :Heartred Kylläpä täällä on viime aikoina ollut paljon kurjia uutisia :(

Voimia ahven kurjaan tilanteeseen! Älä kuitenkaan vielä luovu toivosta, vaan jospa kivut olisikin jotain muuta.
Täällä myös piinaava alaselkäkipu jatkuu. Neuvolaan nyt soittelin niin laittoi lähetteen pissanäytteeseen ettei vaan olisi tulehdusta. Mulla siis tuota selkäkipua on ollut päivittäin viikon ajan. Pelottaa, mutta toisaalta olen luottavaisin mielin että pikkuisella olisi kaikki hyvin. Onko muita joilla jatkuva alaselkäkipu vaivaa?

Voimia Ahven!:Heartred toivotaan että ois ihan harmitonta kipua!

Täällä keskenmenonpelkopeikko nostaa taas päätään...viime yönä nähty painajaisia siitä kuinka alan verta vuotamaan.. en tiiä johtuuko siitä kun aletaa lähestyy viikkoa jolloin edellisen kerran pieni oli kuollut:crybaby2
Kahden päivän päästä ultraan. Nyt menossa rv 9+2

Tsemppia ahven :( toivottavasti olisi vain kohdun kasvukipuja ja pikkuinen vain mennyt toiseen paikkaan piiloon dopplerilta

Verta ei vieläkään tule, kipuja on edelleen mutta ei kauheen kovia. Ehkä vielä on toivoa.

Voi ei :( Toivotaan parasta kaikille pelosta kärsiville! Ymmärrän kyllä tosi hyvin Ahven, että huolettaa.

Aivan mahtavia uutisia Ahven :Heartred Sulla alkaa viikotkin olla jo niin hyvällä mallilla, että jospa nyt saisit nauttia loppuraskaudesta rauhallisin mielin :)

Aivan mahtavaa Ahven et löytyi ne sydänäänet. Kämmenet hikisenä luin ton ketjun noista sinun äkillisesti alkaneista kivuista ja onneksi se vaikuttaa saaneen onnellisen lopun tältä erää :happy::Heartred:Heartred

Millonhan tää pelko alkaa helpottamaan? :( välillä menee monta päivää ettei edes ajattele keskenmenoa ja sit välillä ei pysty ajattelemaan muutakaan. Tänään koskenut vas. alasellään ja säteilee mahan kautta sisäreiteen ja oon ihan kauhuissani. Oon harkinnut ton kotidoppleri n ostamista mut en tiedä saanko sillä vaan suuremman paniikin aikaan jos en ääniä löydä. Netistä katoin ni monessa luki et äänet kuuluu vasta rv 12 lähtien..

Millonhan tää pelko alkaa helpottamaan? :( välillä menee monta päivää ettei edes ajattele keskenmenoa ja sit välillä ei pysty ajattelemaan muutakaan. Tänään koskenut vas. alasellään ja säteilee mahan kautta sisäreiteen ja oon ihan kauhuissani. Oon harkinnut ton kotidoppleri n ostamista mut en tiedä saanko sillä vaan suuremman paniikin aikaan jos en ääniä löydä. Netistä katoin ni monessa luki et äänet kuuluu vasta rv 12 lähtien..

Mä sain äänet kuulumaan tässä raskaudessa jo 8+, mutta se on tosi harvinaista. Doppleriin kannattaa suhtautua niin että ei paniikkia jos ei kuulu ja jos kuuluu, niin se on bonusta. Mulla ei ensimmäisessä raskaudessa ollut ollenkaan doppleria ja nyt myöhemmin tää on ollut kiva lisä.

Ihania uutisia ahven :Heartred onneksi alat olemaan jo nuin pitkällä ja toivottavasti kaikki kivut loppuu tähän.
Itellä oli myös viime raskaudessa rv 12-14 siltä välillä ihan sairaat kivut yksi ilta. Oli pakko ottaa lääkettä ja maata vaa sängyssä. Olin aivan varma että se oli siinä koska samaa aikaa tuli veristä tuhrua. Mutta ei ollukkaan lie mistä johtui.

Takaisin