Heippa !
Ajattelin oman kertomuksen tännekkin kirjoittaa :)
Yllätys plussa pamahti 12/14, mutta todettiin ekassa ultrassa tuulimunaksi, tolloin rv 11+4. Suoraan kaavintaan seuraavana päivänä ja istukka patalogille tutkittavaksi. Varmaan siksi, että epäilivät rypäleraskautta. Kaikki oli kumminkin istukassa ok, kun moneen kertaan asian varmistin, että taju omaan pääkoppaan menee....
Mulle sanottiin, että yhdet kuukautiset pitää odottaa, ennen seuraavaa yritystä. Kaavinnan jälkee vuoto kesti vähä reilu viikon ja buranakuuria pidin, ettei tulehdusta tulis ja pari päivää muutenki vatsassa juili. Vuoto kaavinnan jälkee hyvin niukkaa. 35 päivää sen jälkee tuli kuukautiset ja viime kierto venyi kp38... Mutta r-testit negaa. Oviksen olin kyllä bongaavinani, mutta jos se tästä sitten tasaantuu tai oli muuten vain kolmen päivän pidempi kierto.
Mutta me ei kyllä ehkäisyä kaavinnan jälkeen käytetty... Peittoa heiluteltiin, kun vuoto oli loppunut, mutta menkat tuli ihan ajallaan. Se yhtien menkkojen odotus on varmaan sen takia, että seuraava LA on helppo laskea, jos tärppi käy. Ja uskon myös, että senkin takia suositellaan keskeytyksen jälkeen, että kroppa vähän palautuis. Mutta naisen keho on siitä hyvä, että ei lähde hedelmöittymään, jos kroppa ei ole valmis. Jostain luin tuon asian, että jollekkin oli gynekologi noin kertonut.
Mutta itse suosittelen yhtien menkkojen odottelua, etenkin kaavinnan jälkeen. Saa kroppa palautua ja tietääpähän sitten, että onko kierto normaali. Odottavan aika on kyllä pitkä !!
Ja voimahalauksia teille ! Keskenmenoa ei toivois kyllä kellekkään ja henkinen puoli on aina toinen juttu...
Ja kevätkielo voi olla hyvinkin mahdollista, että ovuloit kaksi viikkoa keskeytyksen jälkeen. Ja itelläni tuntu kyllä kans limakalvot kuivilta ton keskeytyksen jälkee.