keskenmenoja useampi

Täällä taas... keskenmeno rv5+6, tunnin kuluttua täytyy soitella neuvolaan ja perua aika.. samalla täytyy kysyä lähetettä tutkimuksiin.. tämä oli nyt neljäs peräkkäinen keskenmeno. Ihan järjettömän musertavaa, pelko lapsettomuudesta painaa taustalla :/ Mutta ei auta menettää toivoa, nyt vaan tutkimuksiin ja sopii toivoa että löytyisi jotain joka olisi korjattavissa. Nyt lähden metsästämään niitä positiivisia tarinoita, niitä jotka ovat vauvan saaneet toistuvien keskenmenojen jälkeen
 
Toinen kemiallinen tälle vuodelle :sad001 tai tilanne on vähän epäselvä vielä. Menkat viikon myöhässä ja muutaman hailakan plussan sain. Verikoe dpo18 ja hcg <1. Eli varmaan kesken mennyt heti alussa. Ärsyttää kun ei onnistu eikä vuotokaan ala :sad001
 
Siniapila pahoittelut :sad001 toivottavasti selviää syy keskenmenoihin
 
SiniApila: Tsemppiä ja jaksamista! Minkä ajan sisään ja millä viikoilla keskenmenot ovat sulla tulleet?

Itsellä on ollut puolen vuoden sisään (!!) kolme keskenmenoa (spontaani 4+6, kaavinnalla kun lääkkeet eivät toimineet 10+5 ja nyt kolmanteen keskenmenoon kaavinta varattu ensi viikolle 10+0).

Nyt olisi mahdollisuus mennä tutkimuksiin, mutta tutkimukset voidaan kuulemma tehdä vasta kun edellisestä raskaudesta on kulunut pari kuukautta. Ja koska olen jatkuvasti tullut heti uudestaan raskaaksi, niin se tarkoittaa sitä, että pitäisi ehkäistä.

Ja mulla on sellainen kutina, että mitään vikaa ei kuitenkaan löydy.
Onko kellään sellaisia tarinoita, että monen keskenmenon jälkeen vika olisi löytynyt ja saatu hoidettua?

Kun tuntuu, että suurimmassa osassa näitä tapauksia lopulta vain käy tuuri ja pieni tarraa kunnolla kiinni...
 
Minulla oli neljä erilaista epäonnistunutta raskautta.. Keskenmeno muistaakeni 6+0, tuulimuna, kohdunulkoinen, keskenmeno 9+0. "Pientä" epätoivoa alkoi jo olla ilmassa ja odottelin lapsettomuusklikka käyntiä, kun alkoikin uusi raskaus ja nyt olen rv 17+. Voihan se vieläkin mennä kesken tai jotain olla vialla, mutta paranemaan päin.
Toivon teille paljon voimia ja jaksamista, uskon että kyllä se sieltä vielä onnistuu. Joillain meistä se vaan vaatii useamman surullisen tarinan alle ensin..
Keskenmenohan usein tarkoittaa että kroppa itse lopettaa kehityksen koska alkiossa on ollut jotain vikaa.
 
Takaisin
Top