keskenmeno

Mulla oli viime viikolla km rv12+3 ja nyt vielä hiukan vuotoa. Mietin, et voisin käydä ostamassa testin ja katsoa joko näyttäis negaa. Jostain syystä mul on heränny hirveet halut, mut vielä en oo tohtinut mitään ehdotella miehelle ton vuodon vuoksi. Päätin, että yritä raskautua suoraan ennen seuraavia menkkoja...onhan ultra olemassa rv:n arvioimiseksi. Ja neuvolan terkka jo lupasi että saan heti plussan jälkeen häneltä lähetteen varhaisultraan ja varmaan sydänääniäkin saa mennä tiuhempaan kuuntelemaan...tai sit hankin sen kotidopplerin. Onhan toi km vielä tosi lähellä, mut ei sitä voi jäädä murehtimaan... Ja kyllä se itkettää ja uusi raskaus pelottaa, mutta.........
 
Mulla todettiin tänään keskeytynyt keskenmeno, nyt olisi ollut viikko 10+0, mutta toukka olikin kuollut viikolla 7. Nyt täällä odotan tyhjentymistä... Toivon, että alkaisi itsekseen ilman lääkkeitä, mutta katsotaan. Ja sen verran on kyllä nyt paska fiilis, että aiomme yrittää uutta vauvaa heti kun vain on mahdollista. Tylsää nyt vaan odotella, vasta ens viikolla aloitetaan lääkinnällinen jos ei itsekseen ala tyhjentyä... Huoh! :sad001
 
Ansaki, sama täällä. Piti olla 11+6, mutta kehitys pysähtynyt n. 9. viikolle. Saan ite valita otanko lääkkeet vai kaavinnan, oon kallistumassa lääkkeiden kannalle ja ne vois ottaa jo huomenna. Tosin vuotoa tulee koko ajan ihan vähän, saa nähdä alkaako yön aikana tulla itsestään enemmän. Tsemppiä ja yritetään hei uskoa että ensi kerralla onnistais paremmin!
 
Kun nyt edes saisi jotain tietoa koska pääsee lääkäriin, jotta voidaan jotain edes tehdä! Ahdistavinta, että edelleen tietää että pikkuinen on tuolla sisällä... No aloitan huomenna aamusta soittelun erinäisiin paikkoihin ja jatkan niin kauan että saan vastauksia!!! :smiley-angry019
 
Takaisin
Top