Keskenmeno kenties?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marjuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Marjuska

Oman äänensä löytänyt
Aloitan tähän uuden ketjun. Toisessa jo kerroinkin, että mulla alkoi pian plussaamisen jälkeen verinen vuoto. Tänään soitin neuvolaan ja kysyin mitä tulisi tehdä (RV 5+0). Kuten arvasinkin, niin eihän tässä paljoa muuta voida tehdä kuin odotella. Vuoto on kohtuullisen niukkaa vielä, mutta sitä ei voi sanoa kuitentaan vaarattomaksi tuhruvuodoksi. Mulle on tehty jo kaksi sektiota parin vuoden välein. Lisäksi kaksi keskenmenoa takana, viimeisin parin kuukauden takaa. No, neuvolasta laittoivat mulle lähetteen nyt aluksi labraan, jossa katsotaan hcg verestä. Otetaan muutaman päivän välein ja tuloksesta riippuen sitten katsotaan jatkoa. Neuvolaan on mahdollista päästä ultraan vasta RV7. Mitään kipuja mulla ei ole ollut, joten neuvolan täti piti vielä mahdollisena, että raskaus kuitenkin saattaisi vielä jatkua vaikka itse olenkin sitä mieltä, että tää oli tässä.

Onko muilla ollut veristä vuotoa?
Tää odottelu on inhottavaa. Koko ajan vaan odotan, että alkaako vuotamaan ns. solkenaan vai jatkuuko tällaisena maltillisena. Huomenna sitten verikokeeseen.

Mulla oli vuotoa viikko oviksesta. Enemmänkin. Siksi luulin et menkat tuli vain aikaisemmin.
No oireet jatkuu ja sit tein positiivisen testin.
vuotoa kesti nelisen päivää.
Tänään hcg 49. Viitearvojen sisällä mutta matala. Torstaina otetaan uusi testi ja katsotaan miten kehittyy.

Tänään saan verikokeen tulokset iltapäivällä. Perjantaina sitten seuraava verikoe, jos on tarpeen. Vuoto kyllä jatkunut nyt runsaanpana kuin aikaisempina päivinä, joten en kauhean luottavaisin mielin enää ole.

Marjuska toivotaan vielä parasta. Joilainkinhan on valekuukautiset, jotka ovat runsaudeltaan kuukautisten luokkaa. Onko sinulla ollut vieläkään kipuja? Kivuttomuus lupailis hyvää :)

Hcg oli tänään (RV 5+1) 133. Perjantaina menen uudestaan verikokeeseen. Vuoto jatkuu edelleen, mutta mitään kipuja ei ole. Toisaalta kahdessa aikaisemmassakaan keskenmenossa ei ollut mitään kipuja, menivät niinsanotusti helposti.

Marjuska paljon jaksamista piinaavaan odotukseen! Täällä peukut pystyssä hyvin uutisten puolesta.

Wheelchair Mama, mikä sulla oli torstain hcg arvo? Mä kävin tänä aamuna ja nyt odottelen tekstiviestillä tuloksia. Mulla loppui vuoto toissailtana, mutta mitään raskausoireita ei edelleenkään ole ilmaantunut.

Mulla ilmeisesti raskaus kuitenkin jatkuu.... En tiedä uskallanko vielä iloita. Hcg arvo oli tuplaantunut. Käyn vielä ensi viikolla verikokeissa ja sitten Rv7 pääsen neuvolan ultraan. Kirjoitin tästä jo toisessakin ketjussa. Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet lukea tilitystäni ja vastailla.

Mä niin pidän sulle peukut pystyssä! Yritä säkin saada jotain muuta ajateltavas sillä välin kun joutuu odottelemaan.

Tätä on kyl vaikea olla ajattelematta. Jotenkin olisi ollut helpotus kun olisi saanut jo varmuuden suuntaan tai toiseen.
2vk on lyhyt aika. Mutta tässä tapauksessa pitkä.
Hoito oli hyvää naisten pkl. Hoitajat ja lääkärit mukavia. Lupasivat soitella jo viikon päästä ja kysellä kuulumisia.
Onneksi ensi viikolla on menoja. Ei ehdi kotona murehtia.

On varmasti pitkiä viikkoja kun tää alkuraskausaika tuntuu muutenkin menevän niiiin hitaasti, vaikka ei oo mitään syytä epäillä ongelmia. Tsempit odotteluun!

Todellakin pitkät päivät tulossa, koko ajan ajatuksissa. Onneksi mä pääsen sinne varhaisraskauden ultraan. Mulla tosiaan kaksi epäonnistumista takana ja kyllä ne oli raskaita aikoja, kun miettii onko mahassa elämää vai ei. Päivä kerrallaan tässä mennään ja toivotaan parasta meille kaikille.

Marjuska: Koska sul on seuraava verikoe ja ultra?
Itse käyn ensi torstaina taas verikokeessa. Täältä lähetään näytteet Tampereelle ja viesti tuloksista tulee joskus. Viimeksi meni iltakasiin.

Wheelchair mama : Mulla on kans verikoe ens torstaina. Onneksi tuloksen saa samana päivänä kuitenkin. Ultra mulla on 20.1. Eilen illalla taas alkoi vuodot, oli jo pari päivää poissa. Tosi inhottavaa.

Joo. On varmasti inhottavaa. Mä vuodin esikoisen aikana rv4-6. Sit loppu. Kaikki meni ok mut synty liian aikaisin.
Itsellä alko taas kovat kivut. Kipu alavatsalla. Säteilee nivusiin. Kohdunsuulla välillä painetta. En tiedä olisiko nämä kasvukipuja.
Tänään on ekan kerran saanut juosta pissalla. Joku painaa rakkoa.
Esikosta oli kans alhaiset hcg arvot. Mut en muista yhtään et mitä.

Wheelchair Mama, mulla taas ei ole mitään kipuja, pelkästään vuotoa. Toivottavasti sulla kaikki hyvin...

Mun keskenmenoon ainakin liittyi kamalat kivut ja todella runsas vuoto, viikkoja kerkesi kuitenkin tulla 7 silloin, tiesin niistä kivuista jotenkin, että nyt meni kesken, vaikka km todettiin muistaakseni 5 päivän päästä sen alkamisesta.. Toivotaan parasta sun kohdalla !!!

Kesken meni. Nyt on jo kivut hellittänyt mutta kunnon vuoto alkoi. Hyytymiä tulee kunnolla. Onneksi tyhjentyy itsellään :)
Torstaina otetaan vie hcg ja jos se lähellä nollaa saan alkaa yrittämään uudestaan.

Voi suru Wheelchair Mama! Tosi ikävä juttu. Toivottavasti sulla pian kroppa palautuu, niin pääsette yrittään uudestaan. Kannattaa kyllä mennä vielä verikokeeseen, niin saa tietää miten hcg on laskenut.

Nyt kauhunsekaisin tuntein täällä hilppailen vessassa... :sorry:

5+4 menossa. Yöllä oli lurahtanut vähäsen lakanoille ja aamulla pyyhkiessä ruskeaa tuhruvuotoa. Tänä aamuna ei edes tuntunut muilta aamuilta jo tuttua kuvotusta.
Päivä on mennyt ihan hyvin, ja tänään olikin tarkoitus tehdä taas varmistustesti mielirauhan takuuksi.

Äsken tunsin vuotoa ja juoksin vessaan. Kirkasta punaista, mutta ei paljoa. Testinkin (digi) tein. Viikko sitten tehty digitesti antoi hyvin nopeasti "raskaana" vastauksen, ja mietti vielä tovin viikkoja (3+) - näytti viikkoja liikaa. Silloin säikähdin sitäkin, mutta joku lohdutteli, että hormonitaso vain on noussut nopeasti. Nyt tehtyäni testin viikot (3+) ja "raskaana" ilmestyivät vasta pitkän tiimalasinpyöritystovin jälkeen.

Verta ei tule kuitenkaan pulppuamalla, kirkasta punaista tosin. Ei koske mihinkään. Väsyttää tolkuttomasti, van sen se saattaa tehdä muutenkin.
Voi huokaus.

Takaisin