Marjuska
Oman äänensä löytänyt
Aloitan tähän uuden ketjun. Toisessa jo kerroinkin, että mulla alkoi pian plussaamisen jälkeen verinen vuoto. Tänään soitin neuvolaan ja kysyin mitä tulisi tehdä (RV 5+0). Kuten arvasinkin, niin eihän tässä paljoa muuta voida tehdä kuin odotella. Vuoto on kohtuullisen niukkaa vielä, mutta sitä ei voi sanoa kuitentaan vaarattomaksi tuhruvuodoksi. Mulle on tehty jo kaksi sektiota parin vuoden välein. Lisäksi kaksi keskenmenoa takana, viimeisin parin kuukauden takaa. No, neuvolasta laittoivat mulle lähetteen nyt aluksi labraan, jossa katsotaan hcg verestä. Otetaan muutaman päivän välein ja tuloksesta riippuen sitten katsotaan jatkoa. Neuvolaan on mahdollista päästä ultraan vasta RV7. Mitään kipuja mulla ei ole ollut, joten neuvolan täti piti vielä mahdollisena, että raskaus kuitenkin saattaisi vielä jatkua vaikka itse olenkin sitä mieltä, että tää oli tässä.
Onko muilla ollut veristä vuotoa?
Tää odottelu on inhottavaa. Koko ajan vaan odotan, että alkaako vuotamaan ns. solkenaan vai jatkuuko tällaisena maltillisena. Huomenna sitten verikokeeseen.
Onko muilla ollut veristä vuotoa?
Tää odottelu on inhottavaa. Koko ajan vaan odotan, että alkaako vuotamaan ns. solkenaan vai jatkuuko tällaisena maltillisena. Huomenna sitten verikokeeseen.