Keskenmeno ja uusi raskaus

Mulla alkoi itsenäisyyspäivänä menkat. Nyt kp10 ja oviksen tikuttelu alkoi (itse asiassa jo eilen)...ihan hiukan ehkä jotain haamua nähtävissä (jos vertaa eiliseen). Lämpöjä en oo testannut koskaan joten en niitä varmaan osaa testatakaan oikein. Jos nyt keskittyis vaan siihen talletteluun seuraavan viikon :)
 
Plussattu apteekin omalla testillä selvä plussa, joten nähtävästi on ainakin mahdollista uusi raskaus heti keskenmenon jälkeen ilman kuukautisia. Toivottavasti pysyy matkassa tämä :happy:
Ketkä ovista bongailee niin mä totesin mun ovulaationi olleen keskenmenon jälkeen erittäin "lyhyt", siis hedelmällistä limaa tuli ihan muutaman tunnin ajan vaan ja ovistestikin näytti plussaa vain yhden illana aikana. Tsemppiä kaikille! :)
 
Onnea Kaustinen! Toivon, että teillä menee kaikki hyvin tällä kertaa ☺ Täällä alkoi ovis, heti seuraavana päivänä kun olin siitä täällä urputtanu Ei kun hommiin!
 
Itellö oli kohdun ulkoinen heinäkuussa joka tuli itekseen pois eikä mitään lääkkeitä ym tarvittu. Lokakuussa sitten tuli keskenmeno joka sekin meni onneksi heti alkuun kivuttomasti itsekseen. Vuotoa kesti pari viikkoa ja tämän jälkeen koitin ekan kerran ovistikkkuja, kun kierto vähän heitteli. Tästä kokeilusta sitten plussasinkin ja huomenna starttaa viikko 9 :) Vieläkään ei kyllä oikein meinaa uskoa, että tähän asti päässyt!
 
No yleensä joo, mutta nyt ollu ihan outo kierto kokonaisuudessaan!!! :sad001 Ja mitään raskauteen liittyviä oireitakaan ei nyt oo...
 
Mä tikittelin ovista kyllä muutamia kertoja, mut en sit muistanut ostaa lisää testejä ja laskurin mukaan oleva ovispäivä jäi tikuttamatta. Oltetaan kuitenkin, et 20.12. ois ollu se ovis, joten oisko nyt dpo6. Kauhee, kun pitäis jaksaa ootella tohon uuteen vuoteen asti et tietäis tallettelun tulokset. Mä kyllä olen ihan surutta syönyt jouluna kaikkea "kiellettyä" kun ei kerran vielä oo varmuutta mistään...jopa pari lasia viiniä on maistunut ruoan kanssa.
 
Moi!

Täällä ei olekaan ollut vuoteen keskustelua, hee. Kirjoittelenkohan tyhjälle seinälle?

Onko jengi täällä yrittänyt uutta raskautta heti siitä huolimatta, että lääkäri on suositellut jättämään kuukautiset väliin? Tuntuu ihan älyttömän vaikealta odottaa.

Mitä perusteita siihen on, että pitäisi odottaa? Mulle tehtiin kaavinta, jonka jälkeen todettiin kohdun olevan tyhjä raskausmateriaalista. Siksi tuntuu ihan hölmöltä odottaa. Haluaisin olla välittämättä ohjeista, jos vain uskaltaisin. Koko keho ja mieli kaipaa vauvaa niin kovaa!

Haleja kaikki tyypit :Heartred
 
Quenamama, pahoittelut menetyksestä. Meillä ei ooteltu menkkoja. Siinä on vissiin ajatuksena, että seuraava raskaus olis helpompi määritellä jos olis yhdey menkat välissä.
 
Moi!

Täällä ei olekaan ollut vuoteen keskustelua, hee. Kirjoittelenkohan tyhjälle seinälle?

Onko jengi täällä yrittänyt uutta raskautta heti siitä huolimatta, että lääkäri on suositellut jättämään kuukautiset väliin? Tuntuu ihan älyttömän vaikealta odottaa.

Mitä perusteita siihen on, että pitäisi odottaa? Mulle tehtiin kaavinta, jonka jälkeen todettiin kohdun olevan tyhjä raskausmateriaalista. Siksi tuntuu ihan hölmöltä odottaa. Haluaisin olla välittämättä ohjeista, jos vain uskaltaisin. Koko keho ja mieli kaipaa vauvaa niin kovaa!

Haleja kaikki tyypit :Heartred

Mitä quenamamalle kuuluu? Toivottavasti voit paremmin jo :)
 
Takaisin
Top