Olisiko kenelläkään kokemusta tai muuten pohdintaa/neuvoja kysymykseen; onko mahdollista tulla raskaaksi keskenmenon jälkivuodon aikana, kun vuoto loppuu ensin jolloin oli yhdyntä ja alkoi sitten uudestaan?
Mulla on sellai tilanne että pääsiäisen aikaan perjantaina sain spontaania keskenmenon rv 5+4. Jälkivuotoa tuli runsaana vajaan viikon, ja tasan viikon päästä perjantaina jo loppui kokonaan.
Seuraavana Lauantaina (eli viime lauantaina) heiluteltiin sitten miehen kanssa peittoa ilman ehkäisyä, kun vuoto kerran oli loppunut, ja ajateltiin viritellä raskauden yrittämistä pikkuhiljaa uudelleen lääkärin luvalla. Normiaikataulussa ovia olis ollu nyt keskiviikkona, mutta tuolloin lauantaina tunsin hyvin ovulaatiomaista kipua (oon siis tuntenu aina oviksen ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen), Niin aateltiin ettei se ota jos ei annakaan. Maanantaina sit alkoi jälkivuoto uudelleen, ja vuotaa hissukseen edelleen. Menkat ei ole kyseessä, ne on mulla aina olleet tosi kivuliaat, nyt vaan hissukseen vuotelee.
Nyt kuitenkin eilen tunsin hyvin selkeät ja kivuliaat vihlaisut vasemmalla puolella kohdussa, kesti noin tunnin, hyvin samankaltaiset kuin esikoisen ja nyt edellisen kesken menneen kiinnityskivut. Ajoitus täsmäisi oletetun ovulaation, yhdynnän sekä "kiinnittymisen" suhteen, mut mun on hirveen vaikea uskoa että se olis ylipäätään mahdollista!
Tietääkö kukaan? Voiko tulla raskaaksi vaikka edelleen vuotaa edellistä pois? Googlettamalla löydän vain perus "ei jälkivuodon aikana saa harrastaa seksiä" vastauksia... :/ ja painotan siis et oikeesti luultiin et vuoto loppui kun hiipui hiljalleen olememattomaksi, mut näköjään ei sit loppunutkaan...
Help?!