Moi!
Kivaa, että joukkoon on tullut jo monta odottajaa ja arvioitu laskettu aikakin on aika monella sama tai melkein kuin mulla. Tosin tässä vaiheessa ei varmaan loppukuun synnyttäjät oo ees tietosia raskaudestaan vielä... Eiköhän täällä porukka vielä lisäänny (siis ennen kuin oikeesti lisäännytään[;)]).
Mua vähän jänskättää, että alkaako pahoinvointi ja jos niin milloin. Toistaseks ei oo ollu kun muutaman kerran lievää ällötystä. Oon kyl väsyneempi kuin normaalisti, ekaks mietin et se on vaan normaalia syysväsymystä, mut voipa olla että siinä on muutakin takana :)
Mä en oo kertonu kun yhelle kaverille. VArmaan joulun maissa kerrotaan yleisemmin, jos sinne saakka selvitään. Luultavasti pitää kyl joillekin kavereille kertoo jo sitä ennen. Meillä on illan istujaisia ym. oikeestaan joka viikonloppu, ja juomattomuus varmaan aiheuttaa epäilyksiä jo ennen joulua. Aattelen myös, et riippuu omasta voinnista et missä vaiheessa kellekin kertoo. Jos ei pysty töihin ja sosiaaliseen elämään, ni selityksen joutunee antaan aikasemmin.
Viikonloppuna pitäs matkata täältä Keski-Suomesta kavereiden kans Halloweeniä juhlimaan pääkaupunkiseudulle. Oon miettiny, pitäskö matkia veljen vaimoa ja laittaa muutamaan tummaan siideripulloon mehua tms. niin ei tarttis selitellä miksei juopottele (ees vähän). Katsotaan nyt, miten menee....
Kiva täällä vertailla omaa tilannetta ja oloja samassa jamassa olevien kanssa. Onkos jollain jo kovasti huonoa oloa tms? Missäköhän vaiheessa se yleensä alkaa, jos alkaa? Kaikki kai vaihtelee ja on yksilökohtaista, mutta ois kiva jotenkin vähän varautua...
Laitoin ton laskurin jo näkyviin, josko se vaikka tekis tätä tilannetta vähän todentuntuisemmaks (edelleen käyn lueskeleen ahkeraan tota kuumeilijoiden listaa, kun tää raskaanaolo ei tunnu kovin todelliselta). [:D] Kuulumisiin!