kesävauvat ❤

Mulla on eka neuvola 25.10 sillon oon viikolla 8+5 ja sillon jo ultrataan, ainakin Nastolassa näin. Mutta en malta ees sinne oottaa niin siksi ens viikolla varhaisultra mikä piti olla ke muuta kätilön koulutuksen takia siirty perjantaille:D
 
Täällä kans yhden plussatestin tehnyt ilmottautuu :) tein testin tiistaina 4.10. Jätin helmikuussa ehkäisypillerit pois, toisesta kierrosta kolme peräkkäisinä päivinä saatiin haaleat plussat, joka kuitenkin viikko ensimmäisestä testistä päättyi alkuraskauden keskenmenoon. Sillon tais viikkoja olla 5+3.

Nyt jännityksellä odotellaan tulevia viikkoja! Meinasin itse myös varhaisultraan mennä muutaman viikon päästä, jos vielä raskaana olen. Tällä hetkellä mulla on 5+1 :)
 
Mieki huutelen eli eilen plussasin ku alamahalla nipistelyä ja akne sekä huimaus oireina. Toisen la ois kait 3.6 mut pääsen epäsäännöllisen kierron vuoks ensviikolla varhaisultraan jossa pääsee paremmi raskauden kestosta kärryille, mut nyt omien laskujen mukaan rv 5+5. Tänää ottivat hcg:n joka oli 298.
 
Täällä yks ilmoittautuu mukaan. Eilen plussasin. Tosin apteekin omalla testillä ja viiva jäi aika haaleaksi joten täytyypi huomenna käydä vielä yksi testi ostamassa. Esikoinen on nyt reilu vuoden joten ikäeroa tulis melkein 2v jos kaikki menee hyvin.
 
Eilinen ilta meni taas aivan tajuttoman selkä kivun kanssa pahempi kipu kun sunnuntaina. Alko autossa istumisesta ja jatkuu muutaman tunnin niin hermo kipuna että ei sängystä uskaltanut nousta. Voiko istuminen vaikuttaa vai onkohan jokunen pienellä hullusti:/ tekis mieli päivystykseen/neuvolaan soittaa mutta tekeekö ne mitää...
 
Digitesti tänään 3+, joten vaikuttaisi olevan hcg nousussa. Nyt en enää pissi yhteenkään tikkuun!
 
hannanna: mullakin on ollut pakkomielle tehä testi joka päivä :smiley-ashamed005
Aion vielä tehdä sen toisen digin ja myös luopua testaamisesta... Miten sitä ei saa rentouduttua.
 
Kävin tänään eka neuvolassa, mukavan neuvolatädin vaikutin saavan. Jännäähän tämä on esikoista odottavalle. Neuvolakortit, tulevat käynnit jne. Epäsäännöllisen kierron takia sain lähetteen varhaisultraan että voidaan varmistaa viikot. Ite kyllä tiedän hedelmöittymisajan, mut täti oli hämmentynyt kun ei voinut viikkoja laskee viime menkkojen alkamisesta. Olin omakustanteisesti jo varannut varhaisultran mut nyt päästään vähän halvemmalla :)
 
Oliko sulla Mimmiii näin nopeasti eka neuvola just ton epäsäännöllisen kierron takia?
 
Vielä kun rohkenisi soittaa neuvolaan. :cool: Onko joku raja mihin mennessä pitää varata aikaa?
 
Tänään kuntosalilta tulon jälkeen vähäistä rusehtavaa vuotoa ja pari päivää poissa olleet alavatsakivut palasivat vähän kovempina. Noh nyt sitten seuraillaan, että mihin suuntaan mennään. Keskenmenoa en sinänsä pelkää, enemmänkin mennään "tulee mitä tulee"-asenteella.
Ekan neuvolan varasin tänään, vasta marraskuun alussa on aika.
 
Muokattu viimeksi:
Oliko sulla Mimmiii näin nopeasti eka neuvola just ton epäsäännöllisen kierron takia?

Varmaan joo, kun kuukautisista laskettuna olisin viikolla kahdeksan mut hedelmöityksen perusteella huomenna 6+0. Ei kyllä haitannut et oli nyt jo, pääsi juttelee ja kyselee, rauhoitti mieltä
 
Eilinen ilta meni taas aivan tajuttoman selkä kivun kanssa pahempi kipu kun sunnuntaina. Alko autossa istumisesta ja jatkuu muutaman tunnin niin hermo kipuna että ei sängystä uskaltanut nousta. Voiko istuminen vaikuttaa vai onkohan jokunen pienellä hullusti:/ tekis mieli päivystykseen/neuvolaan soittaa mutta tekeekö ne mitää...

Toi selkäkipu raskaudessa on hyvin yleistä, tosin pahenee yleensä vasta loppuraskaudesta...Mulla oli synnytyksen jälkeen viel jonkin aikaa selkä kipeä, mut meni sit ohi. Ja kappas nyt, kun olen taas raskaana niin kipukin palasi samantien.

Varmasti pikkuiselle on kaikki ihan hyvin, niin uskoisin :)
 
Diku, ei kai siinä soittamisessa takarajaa ole. Eka neuvola olis hyvä olla rv9/10. Sitten onkin jo nt-ultra (rv 11-13) seuraavaksi. Sinne kai tarvitsee neuvolasta lähetteen.
 
Mua mietityttää jo valmiiksi työt. Oon aika julkisessa työssä ja olen paljon esillä. Tuntuu ärsyttävältä olla muiden silmien edessä niin paljon. Plääh. Toki tämä ei tietenkään näy pitkään aikaan...
 
Aikas hurjalta kyllä tuntu se kipu. Mutta uskon kans että pieni kunnossa kun ei muita oireita tähän mennessä tullut. Se pitää vaan enemmän liikkua ja seistä kun sit istuu :D
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Mulla on niin iso ja suuri toive, että meistä jokainen saisi pysyä täällä kesäkuuhun asti ja kasvatella masuja isoksi. Tänään on pyöriny päässä ihan kauheesti ajatus, että tämän onnen meiltä jokin ottaa vielä pois. En tiedä mistä tuo ajatus kumpuaa niin vahvana. :sorry:

Olipas taas Vain elämäässä tunteita. Pienesti tuli vedet silmiin. En kestä tätä tunteellisuutta!

Talintintti 5+0 (Poks)
 
Mulle on kans iskeny pelot keskenmenosta ja kohdunulkosesta raskaudesta päälle kun muutaman kerran melko kivuliaasti on repässy oikeelta alamahalta.
 
Takaisin
Top