kesävauvat ❤

Mäkin olen himotestaaja! Maanantaista torstaihin tein joka aamu testin, lisäksi ekan digin alkuviikosta ja toisen torstaina... sitten loppui liuskat, onneksi. Yksi digi on vielä jemmassa, sen teen joskus myöhemmin, että näen, tuleeko jo viikkoja 3+. Mulla oli kemiallinen raskaus heinäkuussa, silloin haalin kasan testejä ja käyttämättähän ne sitten jäikin tähän asti.

Tänään pyörittelin taas liuskapakettia kaupassa, mutta sain sen sentään jätettyä sinne... joo, naurakaa vaan :D
 
Siis itekkin olen testannut nyt jo x kertaa... :shy: kun testasin ekan kerran aikaisin, niin testejä meni 1-2 päivässä... :oops: mutta voi olla että ehkä pystyn jättämään nyt sen digin kauppaan, kun viiva noin hienosti tummui! Keskenmenneestä ei tullut noin hienoa viivaa lähellekkään.
Mutta toive olisi mennä pian ar ultraan, en usko että digi helpottaisi mieltä tarpeeksi. Säästän rahat sinne sitten :grin
 
Maanantaina plussattu esikoisesta 10kk yrittämisen jälkeen. Viikkoja noin kuus, tarkasti vaikee sanoo kun kierto vähän pidempi ja hiukan epäsäännöllinen, hedelmöitysajan melko tarkkaan tiedän. Plussa ei tullut mitenkään yllätyksenä mut sekavat fiilikset on! Kovasti pelottaa ettei kaikki ookaan hyvin. Liikaa tullu luettua keskusteluja keskenmenoista, yritän ajatella et selkee enemmistö raskauksista menee hyvin. Oli ihan selkee plussa, myös eilen tehty testikin vielä, oireita on ja kaikki menee niinkuin "pitäisikin". Silti mietityttää tuulimunat ja muut.

Eka neuvola 7.10, varhaisultra 11.10. Omien laskujen mukaan la osuis kesäkuun alkuun.
 
Moi! Täältä myös hyvin hyvin varovainen plussa tänään :happy: Viikkoja ois kasassa ehkä 3+6, eli la joskus 11.6. Toista tässä odotellaan innokkaana.
 
Ite tykkään anonymiteetistä täällä, ja tännehän tulee meillekin se salainen ryhmä varmaan kohtapuoliin. Siellä ei sit ulkopuoliset näe mitä puhutaan :)

Niin ja faceryhmistä puhuminen ym on tän foorumin säännöissä kielletty
 
Eikä mä en kestä!! Tein tänään aamulla taas testin. Ihan yhtä pienenpieni haamu siellä oli, mutta ei oo kyllä vahvistunut ollenkaan. :arghh: oireita kyllä on vielä, lämmöt yli 37 ja boobsit arat. Mut mä en kestä jos tää ei taaskaan oo totta. :sad010
Tänään siis dpo 12/13 ja kp 30/31-32
 
Vielä se viiva ehtii vahvistua! Tsemppiä, mäkin olen peukut pystyssä, että pieni jaksaisi tarrata lujasti kiinni.
 
Ei oo oikeen vissiin raskaus menny tajuntaan, ku eilen kävelin siideriosastolle ja ajattelin, että ostan yhet mulle ja miehelle. Kassalla muistin, että AI NIIN JOO! Kävin äkkiä vaihtamassa omani alkoholittomaan. :violent001
 
Mä varovasti huutelen täällä vaikka plussaa en ole saanutkaan. Esikoinen plussasi vasta 1,5 viikkoa menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen, ja ainakin kuvittelen oireita itselleni koko ajan. Mä tämän viikon koetan testailla, jos ei edelleenkään plussaa tai menkkoja kuulu niin pitää varmaan verikoetta käydä ronkumassa.

La olisi ihan touko-kesäkuun vaihteessa, joten en tiedä kuuluisinko sitten tänne vai toukokuisiin. No, kunhan saa sen plussan ensin
 
Moikka. Kyllä nyt tää meni kesken. :sad015 Menkat alkoi äsken.

Me lähdetään uusiin yrityksiin nyt tästä. Ihanaa ja onnellista odotusta teille ihanat äipät ja tulevat äipät :Heartbigred
:Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Voi ei Allora! :sad001 Mulla noita kemiallisia takana monen monta ja pelottaa ihan sikana, että tämäkin sellaiseksi muuttuu vielä.. Toivon sulle kovasti tärppionnea!
 
Kävin tänään siellä varhaisultrassa selvittelemässä millä viikoilla mennään. Lääkäri totesi, että ei näy vielä ketään, elikkä viikkoja 5+ jotain. Ihan ymmärrettävää, että ei näy tässä vaiheessa muuta kuin raskauspussi, mutta kyllä kirpaisi kuulla samat sanat kuin kuukausi sitten keskenmenneessä tuulimunaraskaudessa.

Nyt jännitän ensi viikon keskiviikkoon ja toivon koko sydämestäni pikkuisen kasvavan❤
 
Kävin tänään siellä varhaisultrassa selvittelemässä millä viikoilla mennään. Lääkäri totesi, että ei näy vielä ketään, elikkä viikkoja 5+ jotain. Ihan ymmärrettävää, että ei näy tässä vaiheessa muuta kuin raskauspussi, mutta kyllä kirpaisi kuulla samat sanat kuin kuukausi sitten keskenmenneessä tuulimunaraskaudessa.

Nyt jännitän ensi viikon keskiviikkoon ja toivon koko sydämestäni pikkuisen kasvavan❤

Toivon kovasti, että seuraavalla kerralla näkyy jotain ihanaa!
 
Oletteko varanneet jo ekan neuvola-ajan? Täällä eka rv 8 paikkeilla, tuntuu jotenkin epäuskoiselta vieläkin. Tein eilen toisen testin ja viiva oli vahvistunut, joten melko luotavaisella mielellä vaikkakin vähän silti ristiriitainen olo. Huomaa kyllä että vaikka yritystä on useampi kk takana niin nyt on silti sulattelemista ja ei edes uskalla vielä miettiä tulevaa kovin paljon ennen kuin eka ultra on käytynä. Toisaalta ei haluaisi kertoa vielä kelleen, toisaalta tekisi mieli toitottaa koko maailmalle. Vähän ehkä harmittaa että jo viisikin ihmistä tietää jo, en tiedä miksi se harmittaa kuin kaikki on iloisia meidän puolesta. Pöhköä.
 
Oletteko varanneet jo ekan neuvola-ajan? Täällä eka rv 8 paikkeilla, tuntuu jotenkin epäuskoiselta vieläkin. Tein eilen toisen testin ja viiva oli vahvistunut, joten melko luotavaisella mielellä vaikkakin vähän silti ristiriitainen olo. Huomaa kyllä että vaikka yritystä on useampi kk takana niin nyt on silti sulattelemista ja ei edes uskalla vielä miettiä tulevaa kovin paljon ennen kuin eka ultra on käytynä. Toisaalta ei haluaisi kertoa vielä kelleen, toisaalta tekisi mieli toitottaa koko maailmalle. Vähän ehkä harmittaa että jo viisikin ihmistä tietää jo, en tiedä miksi se harmittaa kuin kaikki on iloisia meidän puolesta. Pöhköä.
 
Takaisin
Top