Heippa ! Täällä kanssa varovasti Moi. Plussasin tuossa ti ja viikkoja ois nyt kasassa ruhtinaalliset 4+5, eli la menis varmaan jonnekin 3-4.6.17 ?
Aivan liian helpostihan tää kävi, joten jännityksellä etiäpäin ja näinkin varhaisessa vaiheessa uskalsin tulla kiekumaan, kun edelliskierrosta meni kesken.. Muuutta olen luottavainen ihminen ja teitä näky olevan täällä paljon muitakin
Meille ois tiedossa toinen mukula, edellinen on syntynyt 1/15 mun raskausmyrkytyksen vuoks keskosena vk:lla 35+5, joten melkosen pelon kera lähetään liikkeelle.. Löytyykö kohtalontovereita täältä..?
Tämä raskaus myös selkeni sopivasti, kun oon atm keuhkokuumeessa niin kokoajan saan olla paniikki pyllyssä savustanko sen kuumeellani pihalle vai yskinkö..
Eli melkonen PaniikkiPirkko täällä hei.. Ihana lukea teidän muiden juttuja, ne rauhottaa vähän omaa mieltä ja tulee mietityy jopa itekin taas noita asioita, jotka päässyjo aivan unohtumaan ! Varhaisultra, vakuutukset ja etenki ne oleelliset eli oireet..! Onkohan mulla sellasia vielä, en tiiä etooko tällä hetkellä kuumeen takia vai mahollisesti asukin takia..
Ihana sakki teitä täällä ja ihanaa odotuksen tietämättömyyttä ekojaan odottaville ! Se oli huumaavaa kun et tienny oikeesti miten ihana sitä massua on silitellä ja tuntee ne pikkupotkut, etukäteen...