Kesätapaaminen

Missä kesätapaaminen?


  • Kaikki äänestäjät
    23
Muistattehan, ettei FB-ryhmiä saa mainostaa. :) Mikäli haluatte asiasta keskustella, suosittelen hoitamaan sen yksityisviestein. :)
 
Mut eihän meillä edes ole sitä salaista ryhmää täällä, niin en jotenkin ymmärrä sitä miks just me ei sitten saada tota facebookkia mainostaa? :eek: Mut ehkä mun ei tarvikaan ymmärtää...
 
Moi. Vähän kesti taas. :-) olen silloin tällöin lukenut tosiaan ketjujanne mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kirjautua. Kuopus syntyi loppujen lopuksi 41+5 ja 23.8, eli ihan tosi myöhään. Olen vielä kotona kun kiire ei ole töihin. Esikoisen kanssa menin kun hän oli 1,5 vuotias mutta silloin saimme perhepäivähoitopaikan. Nyt esikoinen jo viisi ja puoli. ...näille tuli vähän enemmän ikäeroa kun mulla oli siinä välissä aika rajuja keskeytyneitä raskauksia. Itse raskausaika ja synnytykset on aina menneet tosi hyvin ja helposti mutta fyysinen toipuminen sitten koko raskausajasta on kestänyt. Esim. selkäongelmat, vatsalihasongelmat, hurja painon putoaminen, hormoonitoiminnan hidas palautuminen jne. Tuntuu että nyt vasta kun kuopus sen vuoden kohta, alan olla itseni kanssa siinä pisteessä että suorituskyky sama kuin ennen. Toki siis olen treenannu ja jumpannu jo heti (ehkä liianki aikaisin) lasten saannin jälkeen, mutta nyt se tuntuu tosi hyvältäja siltä etten väsy enää samalla tavalla. Outoa miten kuopuksesta tosiaan ihokin ihan vanhentunu kun taas esikoiseen vertaa....tai sitten en vaan muita mitä sillon oli. Onhan sitä ikää välissä itsellikin tullut... Tulipa pitkä viesti...
 
Mut eihän meillä edes ole sitä salaista ryhmää täällä, niin en jotenkin ymmärrä sitä miks just me ei sitten saada tota facebookkia mainostaa? :eek: Mut ehkä mun ei tarvikaan ymmärtää...


Ymmärrän kantasi, mutta valitettavasti sääntöjen täytyy olla kaikille samat. :) Haluatteko että laitan Miramarialle pyyntöä salaisesta ryhmästä? Toki voitte laittaa pyyntöä itsekin. :) Oletuksena on ollut, että nämä FB-ryhmähommat on näissä vanhemmissa ryhmissä 'jo hoidettu' ja halukkaat ovat niihin päässeet liittymään, eikä tätä asiaa siksi ole pidetty ehkä niin tärkeänä vanhemmilla ryhmillä.

Miten semmonen tehdään?


Yksityisviestin voi lähettää menemällä foorumisivun oikeassa yläreunassa olevaan 'Postilaatikko'-kohtaan, josta klikataan 'Aloita uusi keskustelu' tai klikkaamalla sen henkilön nimimerkkiä/avataria kenelle yksityisviestin haluaa lähettää ja taas kliktata 'Aloita keskustelu'. :)

Auttoiko? :)
 
Takaisin
Top