Kesätapaaminen

Missä kesätapaaminen?


  • Kaikki äänestäjät
    23
Kesäkuu on niin äkkiä ohi juhannuksineenkaikkineen, et heinäkuu olis hyvä. Olisko se sit parasta olla viikolla vai viikonloppuna? Itelläni parina heinäkuun viikonloppuna kekkerit, et sinänsä viikolla vois olla jopa parempi.
 
Voih... mulle käy parhaiten elokuu... noh, sopikaa te asiat, nii mä katon päästäänks me sit lainkaan.
 
Seuraava tapaaminen sit on varmaan toiseksi tulleessa paikassa, eli helsingissä? :D
 
Sinbbu, mullekkin sopis paremmin Helsinki kuin Tampere :) Helsinkiin vois hyvin tehdä päivän reissun, mutta parhaiten Helsinkiin tulo mulle kävis kesäkuussa tai heinäkuussa. Tampereelle voisin tehdä kyl kans reissun, mutta silloin sopis ehkä parhaiten elokuu... Että että. Katson passaako muiden sovittava aika meille :)
 
Meille kans käy mikä vaan, kunhan ajoissa sovitaan, niin pystyy järkkäämään sydeemit kuntoon :wink
 
Siis kyllähän mullekin käy elokuun alkupää, kun ei oo vielä koulut alkaneet tai mitään. No jollakin hyvällä tavalla täytyis vaan koittaa sopia joku päivä ja rueta sit kaavailemaan tarkemmin, mitä tehdään, kun tietää, moniko on tulossa suunnilleen :)
 
Tampere ja helsinki käy kans meille, kummin vaan kunhan pvm on tiedossa ajoissa.
 
Kohta tässä käy niin ettei oo yhtäkää päivää tiedossa ja kesä on mennyt. Onkohan tätä nyt jotenki vaikea järjestää sitten kuitenkin?

Käykö kenellekkään täss kesäkuussa vielä Helsingissä? esim. vikalla viikolla?
 
HEI!

TAMPEREELLE ON SUUNNITELTU JA SOVITTUKIN TREFFEJÄ facen puolella. Jos et ole siellä ja haluat liittyä mukaan niin laita yv:tä ni kerron enempi, jos siis olet "meidän tätä porukkaa". Ulkopuolisia ei huolita :wink

Minkkis? Olit ainakin Tamperetta äänestänyt :)
 
Näyttää tämä meidän Heinäkuu sellaiselta että minnekään pitemmälle ei taideta ehtiä. Harmi, mutta kiva jos te muut saatte treffit aikaiseksi.
 
HEI!

TAMPEREELLE ON SUUNNITELTU JA SOVITTUKIN TREFFEJÄ facen puolella. Jos et ole siellä ja haluat liittyä mukaan niin laita yv:tä ni kerron enempi, jos siis olet "meidän tätä porukkaa". Ulkopuolisia ei huolita :wink

Minkkis? Olit ainakin Tamperetta äänestänyt :)
Hei. Juuri kirjauduin tänne, vaikka aika ajoin olen lukenut ketjua. Minun kuopus kun syntyi viime elokuussa. En edes nimimerkkiä osaa luoda...:-D Mutta jos tapaaminen vielä, niin onko se jo ollut ja miten fb-ryhmä löytyy?
 
Moikka moi! Treffit on pidetty jo Tampereella, mutta todennäköisesti tulevaisuudessa on suunnitelmissa uusi tapaaminen. Kiva, kun löysit tänne meidän muiden elokuisten sekaan. Tai no, eihän nämä kaikki nyt elokuussa sitten syntyneetkään, mutta onko sen nyt niin väliä? :grin Facebookin ryhmästä joku muu osaa varmaan selittää paremmin...? :think005 Siis joku joka sitä ns. ylläpitää.
 
Siis olenhan tätä lukenut jo silloin elokuussa kun revin hiuksia päästä ja odottelin synnytyksen käynnistymistä, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kirjautua. :-D
 
No saahan sitä lyöttäytyä jengiin näin vähän myöhemminkin! :)

Tää remmi on jutskaillut jo raskausajasta lähtien, joten tiivis jengi on muodostunut. Täällä forumilla onkin hyvä höpötellä ja tutustua. Uusia tapaamisia ei ole tällä hetkellä suunnitelmissa, sillä osa on töissäkin jo. Mut katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Enivei.. Tervetuloa tähän ryhmään. Millos kuopuksesi syntyi ja sujuiko raskaus hyvin?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top