Tiistai aamua kaikille! :)
Pitääkin alkaa miettimään oisko jotkin pienoisen liikkeistä
hikkaa :)
Täällä kans meinataan tulla masusta läpi — potkii yleensä samaan kohtaan, välillä tekee kipeää, mutta ei se haittaa
Nyt kun mies on matkoilla niin tulee kotona tehtyä ehkä vähän liikaakin. Yritän toppuutella itseäni etten siivoaisi niin hirveesti. Yleensä tehdään kotityöt 50-50, mut nyt ne jäi sitten mun kontille täksi viikoksi. Tosin mies käski olla rehkimättä
Sitten asiasta kolmanteen, oli sitten tullut töissä tieto, että kehityskeskustelut tänä vuonna pitääkin toimitusjohtaja. Jo useamman vuoden putkeen niiden pitäjinä on ollut kaikki osakkaat ja työntekijät jaettu eri osakkaille.
Toisaalta ihan hyvä että näin, saanpahan kerrottua aikeistani itse pomolle eli äitiysvapaa, kesäloma, vanhempainvapaa, talviloma jne. Mutta tj:lle en oikein viitsi esittää vaatimuksia hyvästä koneesta ja istumapaikasta kun tulen takaisin töihin. HÄN ei meinaa sitä ymmärtäisi, on sitä mieltä ettei sillä ole väliä missä työpisteessä niitä töitä tehdään. Se osakas, jonka kanssa aikaisemmin kehityskeskustelut on mulla ollut, ymmärtäisi paremmin. Ehkä mä mainitsen hälle erikseen jossain välissä asiasta. Hiukan stressaa jo tuo työhön paluu
Huomenna alkaisi sitten
perhevalmennus, saas nähdä millaista siellä sitten on.
Onkos muilla ollut jo ensimmäisiä kertoja?