Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa kuula että ikä ei ole aina este raskautua. Mulla myös donaferty käytössä ollut pari kuukautta nyt.Tsemppiä kaikille vauvaa toivoville :angelic:. Pakko kertoo lyhyesti oma tarina. Josko siitä saisi toivoa.
Tulin raskaaksi 39,5-vuotiaana neljännestä kierrosta. Ehdin täyttää 40, kun raskaus meni kesken keskiraskaudessa. Kierto meni todella sekaisin. Olin epätoivoinen.. mutta juuri ennen hänen laskettua aikaa, olinkin taas raskaana. Se oli työvoitto. Laskin tarkkaan ovulaatiot, söin Donafertya, greippejä, foolihappoa, vitamiineja yms. Raskauksien välillä oli lopulta vain viisi kuukautta. Tällä kertaa 40,5-vuotiaana odotin spontaaneja kolmosia, joista lopulta syntyi kaksi tervettä lasta. He täyttävät kohta vuoden. Nyt olen 42 ja taas raskaana. Tällä kertaa yhdestä kerrasta ilman yritystä. Että ei kannata luovuttaa vaikkei heti onnistukaan. Se onnistuu kun vähiten odottaa.
Tuntuu että pitäis lopettaa toivominen. En usko että raskudun enää. Nytkin pitäis olla ovulaation ajankohta mutta ei mitään tuntemuksia muutakun runsas vv. Jospa minua ei ole tarkoitettu raskutumaan enää tässä iässä. Pakko se on hyväksyttävä tosiasiat
Olen käynyt gynellä perustutkimuksilla. Kaikki näytti olevan kunnossa. Kierto normaali 26-28. Sanoivat että lähete lapsettomuushoitoihin saa vasta ko vuoden on yritetty. Mutta ehkäpä onkin parempi että luovuttaa niin silloin voikin tärppi käydä. Kiitos tsempeistä kaikilleLapintyttö, oletko gynellä käynyt kysymässä apuja? Gyne voi käynnillä kirjoittaa reseptin kuukautiskiertoa tukevaan lääkkeeseen (esim letrozoliin), joka ei hirveästi maksakaan. Ja tämän usein saa ihan ilman lapsettomuushoitoihin hakeutumistakin, kunhan vain käy gynellä.
Nyt jo voi. Ei testi vuotoa aiheuta tai pidä poissakaan. Ja me kaikki jännäämme täällä tulosta.Huh ei vieläkään kuukautisia näy. Mutta mie en vain uskalla tehä testiä. Pelkään kokon ajan että alkaa vuotamaan. Ja ko tosiaan mitään ovistuntemuksia ei ollut tässä kierrossa. Koska uskaltais tehä testin? Tänhään tuli sitten 40v mittariin
Synttärionnittelut! Jos et vielä uskalla tehdä testiä, niin jos vaikka ensi viikolla.Huh ei vieläkään kuukautisia näy. Mutta mie en vain uskalla tehä testiä. Pelkään kokon ajan että alkaa vuotamaan. Ja ko tosiaan mitään ovistuntemuksia ei ollut tässä kierrossa. Koska uskaltais tehä testin? Tänhään tuli sitten 40v mittariin
Onnea!Huh ei vieläkään kuukautisia näy. Mutta mie en vain uskalla tehä testiä. Pelkään kokon ajan että alkaa vuotamaan. Ja ko tosiaan mitään ovistuntemuksia ei ollut tässä kierrossa. Koska uskaltais tehä testin? Tänhään tuli sitten 40v mittariin
Onpas piinaavaa! Koita kestää !Ei sitten alkanut vuotamaan ja tehin testin yön aikana. Haamu piirtyi
Joo eilen tuli vain sitä pinkkiä vuotoa tosi vähän. Nevolatäti meinasi että oli kiinittymisvuotoa eilen. Tuo "haamu" piirtyi minutissa testiin. Apteque testi.Onpas piinaavaa! Koita kestää !
Onneksi päivät menee nopeaa, yhäkö vuoto loistaa poissaolollaan?