Kesällä 40v mittarissa ja vauvakuume

Lapin tyttö

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kesäkuiset 2022
Mulla ennestään 7 lasta ja nyt uuden miehen kans yritetään yhteistä lasta. Pelottaa vain miten onnistuu. Yritystä takana 4kk. Ovisplussan sain 5/2. Perjantaina pitäis kuukautiset alkaa. Onko muita samassa tilanteessa?
 
Minulla tulee 41 vuotta mittariin ens kuussa. Nykyisen mieheni kanssa yritetään vielä iltatähteä. Minulla ennestään teini-ikäiset lapset.
 
Olen 38v. Entisestä parisuhteesta 2 teiniä. Yritetty jo pari vuotta iltatähteä, tullut 3 keskenmenoa. Maaliskuun lopulla aika lapsettomuus polille kuulemaan, mitä olisi tehtävissä.
 
Kyllä ne kuukautiset sitten alkoivat taas. Ei muutako jatkaa yrittämistä ja toivoa parasta
 
En ole nyt samassa tilanteessa, mutta jätettiin ehkäisy pois kun olin 39. Raskaaksi tulin pian 40v synttäreiden jälkeen, mutta se meni kesken. Uusi raskaus alkoi muutamaa kuukautta myöhemmin ja nyt on jo rv 22+4. Ehdin vielä täyttää 41 reilua kuukautta ennen laskettua aikaa.
 
Moikka,
Minä olen 38. Itsellä -02 ja -10 syntyneet ja iltatähteä uuden puolison kanssa yritetään. Meillä on yk9 menossa. Ekassa yk oli kemiallinen, jonka jälkeen ei ole tapahtunut mitään. :wink
 
Mie syön nyt donaferty premiumia jos vaikka olis apuja edes vähän. Yritän myös olla ajattelematta koko asiaa vaikka ei helppoa ole. 9 päivää ja taas pitäis kuukautiset alkaa.
 
Mä oon 39v, mies muutaman vuoden vanhempi. Mulla on kaksi alakouluikäistä lasta edellisestä suhteesta, miehellä ei lapsia. Vuoden ollaan nyt yritetty, eikä mitään. Saa nähdä onnistuuko ikinä :sorry:
 
Mä oon 42 ja tossa vieressä puhisee parikuinen mini, syksyllä 2019 just ennen mun 41v synttäreitä aateltiin että saa tulla vauva jos on tullakseen ja siitä pari kk olinkin raskaana, meni heti alkuun kesken.. 4kk siitä on uudestaan raskaana ja muuten meni hyvin mutta hyperi melkeen puolväliin raskautta ja 1.5kk etuajassa syntyi pieni. Ennestään mulla kolme lasta joista nuorin -07. Lähinnä vastasin että toivoa on, oot muutaman vuoden mua nuorempikin ja lapsia jo ennestään :)
 
Mä oon 39v, mies muutaman vuoden vanhempi. Mulla on kaksi alakouluikäistä lasta edellisestä suhteesta, miehellä ei lapsia. Vuoden ollaan nyt yritetty, eikä mitään. Saa nähdä onnistuuko ikinä :sorry:
Mulla on vähän samat fiilikset täällä. YK10 menossa. Käytiin gynellä toisen kerran nyt. Verikokeet oli kaikki kunnossa, ultra oli normaali. Sanoivat, että olet jo niin vanha (38), ettet pääse enää julkiselle hoitoon, että jos ei heinäkuuhun mennessä natsaa niin suosittelevat menemään yksityiselle. Aloitin nyt laihiksen, jos siitä olisi apua ja mennään kesällä sitten yksityiselle puolelle viimeistään.
Mun sisko sai 40 vuotiaana yllätysraskauden ja synnytti tyttövauvan 41. Että kai sitä olisi vielä aikaa, mutta kieltämättä masennuin, että oonko oikeasti jo niin vanha.
 
Mulla on vähän samat fiilikset täällä. YK10 menossa. Käytiin gynellä toisen kerran nyt. Verikokeet oli kaikki kunnossa, ultra oli normaali. Sanoivat, että olet jo niin vanha (38), ettet pääse enää julkiselle hoitoon, että jos ei heinäkuuhun mennessä natsaa niin suosittelevat menemään yksityiselle. Aloitin nyt laihiksen, jos siitä olisi apua ja mennään kesällä sitten yksityiselle puolelle viimeistään.
Mun sisko sai 40 vuotiaana yllätysraskauden ja synnytti tyttövauvan 41. Että kai sitä olisi vielä aikaa, mutta kieltämättä masennuin, että oonko oikeasti jo niin vanha.
Mä kävin yksityisellä papassa viime keväänä ja puhuin tästä yrityksestä samalla. Kaikki näytti hyvältä kierron vaiheeseen nähden, noin 6-7 antraalifollia per puoli oli näkyvissä, joka oli kuulemma parempi kun monella 35-vuotiaalla, mut ei se laadusta mitään kerro. Johtofolli näkyi ja gyne ennusti oviksen siitä 4 päivän päähän, kuten olikin. Ferrit mulla oli lähes nollissa syksyllä kun keksin ne mittauttaa ja tammikuuhun mennessä ne oli noussut n 50 pintaan, seuraava kontrolli toukokuussa. Miestä ei oo testattu koskaan, se tulos jännittää mua varmaan eniten :sorry:

Mä varasin siis ajan yksityiselle nyt parin kk päähän. Sama klinikka missä mun aiemmat lapset on tehty, joten kokemusta löytyy jo tuosta polusta :dead:
 
Mä kävin yksityisellä papassa viime keväänä ja puhuin tästä yrityksestä samalla. Kaikki näytti hyvältä kierron vaiheeseen nähden, noin 6-7 antraalifollia per puoli oli näkyvissä, joka oli kuulemma parempi kun monella 35-vuotiaalla, mut ei se laadusta mitään kerro. Johtofolli näkyi ja gyne ennusti oviksen siitä 4 päivän päähän, kuten olikin. Ferrit mulla oli lähes nollissa syksyllä kun keksin ne mittauttaa ja tammikuuhun mennessä ne oli noussut n 50 pintaan, seuraava kontrolli toukokuussa. Miestä ei oo testattu koskaan, se tulos jännittää mua varmaan eniten :sorry:

Mä varasin siis ajan yksityiselle nyt parin kk päähän. Sama klinikka missä mun aiemmat lapset on tehty, joten kokemusta löytyy jo tuosta polusta :dead:
Mulla on ollut ferrit kanssa matalat aiemmin. Nyt pyysin ferrikontrollin niin lääkäri oli määrännyt vain hempan ja sanoi, että hemppa hyvä, et tartte ferritestiä. Eli yksityiselle matka siitäkin siis.
 
Sympatiat sinne! Täytän 39v, saan tikutettua ovikset ja toiveissa kolmas. Yritystä myös reilu 3 kk ja vielä ei ole tärpännyt. Katsotaan, miten käy. Seuraavia menkkoja aina odotellessa. Toivo herää oviksen aikaan ja stoppi tulee, kun kierto alkaa alusta. Ihana kuulla teistä, joilla on tärpännyt nelikymppisenäkin. :) Plussatuulia tänne!
 
Vielä ei ainakaan ole tärpännyt. Olen nyt syönyt donafertya kuukauden. Kuukautiset alkoivat 5 päivää ennen ko piti. Nyt ovis ohi vissiin jos edes oli. Ei muutako jännämään miten kävi tässä kierrossa. Kauhea nännikipu alko taas ko ovis vissiin oli. Edelleen kipeät ja maha turvonnut.
 
Niin ne kuukautiset vain taas alkoivat päivän etuajassa. Ei paha kuitenkaan ko kierto aika tasainen. Nyt oli 27 päivää. Jospa tulisi sitten alkuvuoden vauva. On tämä hermoja raastavaa
 
Tsemppiä Lapintyttö uuteen kiertoon! :Heartred

ON: Täällä on kanssa dpo11 Missattiin viime kierrossa ovispäivän pupuilut, kun nukahdin sohvalle ja nukuin kuulemma kuin raato. :hilarious:

Täysin oireeton kierto kiukkuilua lukuunottamatta, joten odottelen tässä vain uuden kierron alkua. Ei ollut edes mitään ovisoireita. Olen nyt huomannut, että joka toinen kierto on täysin oireeton. Ei ole mitään vihlontaa yms. Nyt ei ole edes tissit kipeät eikä mitään.

Mites muilla menee? Kertokaa iloisia uutisia! :love017
 
Mukavaa että täällä muitaki kuumeilemassa. Toivotaan tärppiä kaikille. Ja alkuvuoden vauvoja
 
Edellisen oviksen sain tikutettua aika haaleena ja nyt menkat yrittänyt alkaa neljän päivän ajan. Alkua odotellessa, että pääsee seuraavaan kiertoon. Tulkitsen, että tää kierto on jonkun päivän edellistä pidempi. Lauantaina testasin puhtaan negan r-testillä. Se oli vähän aikaisin perustestillä, kun olin hätänen. Sen jälkeen en oo testaillut.
 
Takaisin
Top