Kesällä 40v mittarissa ja vauvakuume

Mie olen ihan pihalla. Vuotoa alkoi siis lauantaina normi kuukautis vuoto. Ei edes runsaampaa. Kipuja ei ole minkäänlaisia. Eilen vuoto oli tosi niukkaa ja ei kipuja. Tänhään juuri ja juuri näkyy paperiin vuotoa pyhkiessä, ei kipuja. En todellakaan tiedä oliko keskenmeno vai valemenkat. Neuvolatäti sano että vaikuttaa hyvältä ja seurata tilannetta. Tämä epätietoisuus on sitten raastavaa.
 
Mie olen ihan pihalla. Vuotoa alkoi siis lauantaina normi kuukautis vuoto. Ei edes runsaampaa. Kipuja ei ole minkäänlaisia. Eilen vuoto oli tosi niukkaa ja ei kipuja. Tänhään juuri ja juuri näkyy paperiin vuotoa pyhkiessä, ei kipuja. En todellakaan tiedä oliko keskenmeno vai valemenkat. Neuvolatäti sano että vaikuttaa hyvältä ja seurata tilannetta. Tämä epätietoisuus on sitten raastavaa.

Tsemppiä! Oletko koittanut testata jollakin apteekin testillä?
 
Tsemppiä! Oletko koittanut testata jollakin apteekin testillä?
Apteekin testillä testattu ja nega se oli. Kemiaalinen raskaus taisi olla. Nyt sitten odottaa onko ovista tässä kierrossa vai jääkö tulematta. Onko muuta jotka raskutunut kemiaalisen jälkeen? Onko miten nopeaa tärpänyt?
 
Meneekö muilla nännit aivan sika kipeäksi ovulaation jälkeen? Mulla taas nännit niin kipeät että ei yhtään kestä edes hipaissa. Alamahakipuja on ollut useamman päivän joten ovis on tainut olla. Voi voi tätä piinaillua
 
Meneekö muilla nännit aivan sika kipeäksi ovulaation jälkeen? Mulla taas nännit niin kipeät että ei yhtään kestä edes hipaissa. Alamahakipuja on ollut useamman päivän joten ovis on tainut olla. Voi voi tätä piinaillua
Joo menee, 2-3 päivää oviksen jälkeen paidan hankauskin sattuu. Keltarauhashormonista johtuvaa.

Missä päivässä sulla nyt piinailut menossa?
 
Tänään 25/28. Ja tämä minun mahan turvotus alkaa jo huvittaan. On jo onniteltu raskaudesta:laughing002
 

Liitteet

  • IMG_20210708_220848.jpg
    IMG_20210708_220848.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 130
Apteekin testillä testattu ja nega se oli. Kemiaalinen raskaus taisi olla. Nyt sitten odottaa onko ovista tässä kierrossa vai jääkö tulematta. Onko muuta jotka raskutunut kemiaalisen jälkeen? Onko miten nopeaa tärpänyt?

Mulla oli kemiallinen maaliskuussa ja kesäkuussa tärppäsi tämä nykyinen. Kaksi kiertoa ehti olla välissä. Tosin koin km:n 5/2020 ja sen jälkeen eka edes lähellä oleva tilanne oli toi maaliskuun kemiallinen, joten en ole helposti raskautuvaa tyyppiä. Ikää on 44, joten aika viimeistä yritystä mennään...
 
Mulla on ollut tässä 1,5 vuoden aikana kaksi kemiallista, 3/20 ja 9/20. Kummankin jälkeen olen raskautunut ei heti seuraavassa, mutta sen jälkeisessä kierrossa eli 5/20 ja 11/20. Valitettavasti menivät kesken. Noiden aikaan olin 43-vuotias, nyt 44 ja vielä yksi keskeytynyt raskaus tässä keväällä.
 
Piinailut jatkuu ja jatkuu. Nyt kp 23/28 menossa. Alkaa kyllä pieni epätoivo iskea :banghead: Ovislimat oli ja ovistesti näytti vahvaa plussaa sitten oli vaaleanpunasta vuotoa heti ovisplussan jälkeen. Ihan outoa:wtf: Ihan rauhassa tässä odottaa kuukautisten saapumista viikonlopuksi. Menkkakipua on ollut vähän väliä. Maha turvonnut ja rinnat kipeät. Mitäs muille kuuluu?
 
Takaisin
Top