Kesäkuun kuulumisia

Tässä odotan bussia. Oon menossa kaupoille. Yksin. Apua.
Tyttö söi ennen ku lähdin ja jäi tyytyväisenä tuhisemaan sohvalle. Pakkasessa maitoa jos nälkä iskee ja rauhallinen isi hoivaamassa. Pitäiskö tästä omasta ajasta niinku nauttia?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Yritä ainakin Jomsuli :) Veikkaan, että ikävä ehtii tulla ennen kuin kotiin pääsee - ainakin mulla käy aina niin. Outoa ja ihanaa olla äiti <3

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

kiitos!!! mut mulla ei oo kyl mitään hajua et mikä kilpailu, missä, milloin :eek: tuli vaan viesti, että onnea o_O

Rupattelukilpailun arvonta, oot kirjoittanut viime kuussa yli 200 viestiä. Onnea!! :)

Mä oon just nyt Kampin kauppakeskuksessa vauvan kanssa. Kauheasti ihmisiä! Miten tää paikka tuntuu niin vieraalta?

Mä en oo uskaltanu viel stadiin. Jumbossa oon käyny useamman kerran bussilla. Oli hassua tajuta, et nyt täytyy ottaa huomioon "esteettömyys" ja sen takia voi joskus joutua kiertämään, taikka käyttämään olemattomia aivosolujaan.

Mekin käytiin tänään kaupungissa. Hyvin meillä meni. Lastentarvikeliikkeen vessassa tankattiin ja vaihettiin vaippaa ja toisella kertaa piti pysähtyä kesken automatkan pysäkille tankkaa! :D mut poika oli reipas ja prisman reissun katteli hereillä, muuten nukku. Ja gracon turvakaukalo+matkarattaat yhistelmä testattiin ja todettiin hyväksi! :)

Huihuihui, kun ekan kerran käyttäny niitä aivosolujaan, sitä muistaa noi esteettömyydet ja voi kulkea samassa sumussa koko ajan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toi Kampin visiitti olisi ehkä saanut jäädä tekemättä, ei siellä ollutkaan kivaa. Ainoa kauppa jossa olisin halunnut käydä (Pikkuväki, siellä on bodeja ja puolipotkareita jotka on todettu käytössä erinomaisiksi) oli kiinni inventaarion vuoksi. Eikä sekään niin tärkeä asia ollut. Muut ihmiset oli tiellä ja kaikki kävi hermoille. Metrossa oli täyttä (enhän mä enää muista sellaista asiaa kuin iltapäiväruuhka) ja vauva heräsi siellä huutamaan nälkäänsä. Ihanaa olla kotona.

Mitenkäs ulkoillaanko teillä joka päivä?
Meillä kun on tuo 2v taapero ja vastasyntynyt ja paaaljon pyykkiä sekä muita kotitöitä niin joka päivä ei ulos päästä ja se vähä meinaa ärsyttää. Uskoisin asian helpottavan kun saadaan pienimmälle kunnon päivärytmi niin tietää ruokailut ym.

Mut mites teillä? :)

Me vaunuillaan lähes joka päivä, mutta joskus jää väliin kiireen/kyläilijöiden tms. takia. Mut täällä onkin vasta yksi vauva :)

Koira käytettävä päivälenkillä :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Ei olla vielä käyty ku vasta muutamalla vaunulenkillä. Vaikka täälläki vasta yks lapsi ni tuntuu että aika ei riitä mihkään! :oops: me ensinnäki nukutaanki niin pitkään ku meillä saatetaan kukkua hereillä 2-3 asti yöllä ja mamma tarttis vähintään seittemän tuntia unta.. ja mulle on ollu jotenki tosi iso kynnys lähtee mihkää ku tuo alakerta kipeytyy edelleen. Nyt oottelen että tyyppi heräis ja söis ni lähettäs käymään pikku lenkki. Tympii vaan ku tuota alakertaa alkaa pakottaa sen lenkinki jälkeen mut pakko alkaa olla välittämättä siitä.

Me käydään vähintään kauppareissun verran ulkona joka päivä mutta jos nyt ei ihan hirveesti sada niin yritän kyllä ulkoilla enemmän. Tyttö on parhaimmillaan ulkoillessa ja tuntuu nauttivan vaunuttelusta kovasti, joten ulkona on tosi kiva käydä :)

Meillä menee rytmi helposti sekaisin jos ei ulkoilla. Lapsi on illalla kitisevä ja levoton, ja omakin mieliala kärsii. Nyt just pelottaa että ulkoilu jää tältä päivältä väliin, kun lapsi haluaa vaan syödä, ja pian taitaa sataa... olin laskenut että kahdentoista ja kahden välillä ehdittäisiin lenkille kastumatta, mutta täällä mä vaan annan yhä tissiä sohvalla.

Välillä tää on kyllä niin hämmentävän hiljanen tää foorumi nykyään! Oon ihan ihmeissäni o.O

Kännykällä on paska kirjotella mittään.... kerranki kirjottelin pitkät sepustukset ja painoin vahingossa väärää nappia -> kaik hävisi.

Tääl olis enemmän juttua jos monella muullakin olisi yhtä helppo tapaus lapsena kun hymiksellä ;)
Itellä ainakin niin vaativa likka ettei hirveen usein ehi tähän koneen äärelle.
Mut aina kun vaan vähänki ehtii niin on pakko käydä yrittää edes lukemassa muiden kuulumisia :)

Niin no mä selailen foorumia puhelimella kun imetän tai kun tyttö nukkuu ja oon hoitanu omat hommat :) Mutta ihan totta, mä pääsen aika helpolla vaikka ollaankin vauvan kanssa keskenämme.

Mä kirjottelen tällasella Acerin painavalla läppiksellä, jos tyttö on rinnalla niin taiteilen imetystyynyn kanssa ja se hillitsee kirjottamisia aikalailla. Kovasti tekis mieli olla foorumilla, mut ei vaan oikein pääse :sad001

Takaisin