Kesäkuun kuulumisia

Meinaako kaikki sännätä nyt sinne? Voi kuolla jutut kokonaan täältä yleiseltä puolelta. Aika outo ratkaisu tehdä tuollainen osio!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Me puhuttiin jo facessa et menee vähän hankalaksi jos kolmea paikkaa pitää päivystää... Tää on ihan hyvä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo. Ois tietty ihan hauskaa että ois paikka joka on sekä anonyymi että ei-julkinen, mutta ei oo kiva jos porukka hajaantuu.

Kaikki vaan sinne suljetullekin puolelle. Se avautuu tohon muiden ketjujen yläpuolelle eli on osa foorumia niinkun muutkin ketjut. Musta on ainakin kiva että on foorumilla edes joku paikka missä voi turvallisesti avautua mistä vaan ja nekin pääsee jotka ei oo facebookissa tai ei halunnu liittyä siihen ryhmään :)

Mie en tiiä pääsisinkö edes sinne salaiseen ryhmään. Olenko kirjottanu tarpeeksi on eka josta voin pompata. Enkä ole koskaan itteäni ilmottanut tuonne toukokuisten "listalle". Mie ainakin pysyn siis vaan täällä.

Mutta miten voi olla mahdollista, että mulla on tuossa sylissä 2 viikon ikänen tuhisija ja samaan aikaan hirveä vauvakuume?! Ja kun mie tällä kertaa ajattelin ihan oikeasti pitää muutaman vuoden tauon ennen kuin alan miestä taas hiillostaan vauva ajatuksella :grin

Huhhuh. Mä just tänään onnellisena pakkasin äitiysvaatteet ja 50cm vauvanvaatteet myytävien vaatteiden joukkoon. Eli ei tosiaan vauvakuumetta täällä!

Mä kans laitoin mammavaatteet myyntiin, tosin ihan lempparit säästin kakkoskierrokselle... Pienet vauvanvaatteet säästän, niille on jo ottaja tulollaan ja kun ne sieltä jää pieneks niin säästän varmuudeks ne suosikit. Niitä on niin rakkaudella haalittu etten raaski ainakaan vielä luopua.
Meillä ei muuten vielä montakaan pieneks jäänyttä vaatetta ole, vielä menee 56-senttiset vaikka äijä on jo 60cm pitkä. Nyt oon saanu muutamat 62-senttiset sentään jo käyttöön eikä niihin ihan hukuta.

Otti koville luopua osasta mammavaatteita, vaikka ei ne alunperinkään kovin kalliita olleet ja voin hyvin hankkia uusia ensi kierroksella. Ystävä, joka kituuttelee tosi pienillä tuloilla, hyötyy niistä nyt enemmän. Samaan osoitteeseen menee syksyllä meiltä vastasyntyneen vaatteet.

Meillä on suunnitelmissa uusi kierros ehkä aika nopeastikin, mutta yritän kuitenkin laittaa kampetta kiertoon ystäville. Me ollaan saatu niin paljon hyvää tavaraa ilmaiseksi tuttavapiiristä, että olisi ankeaa nyt pihdata niitä.

Mulla raastaa sydäntä kun haluaisin Tontulle sisaruksen/-sia, mutta en tiedä onko minusta siihen. Mietin sitä nyt joka päivä. Ei ehkä ole juuri tämän hetken asia, mutta en voi olla ajattelematta. Mieskin kovasti puhuu asiasta. Me halutaan molemmat... Vaikea asia.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Sille salaiselle ryhmälle olis ollut todella tarvetta raskauden aikana jo, eikä vasta nyt, mutta ehkä toi on kuitenkin ihan hyvä lisä tänne, hyvä että on osa tätä normaalia foorumia eikä mikään täysin erillinen paikka :)

Mitä vauvan kanssa voi muuten tehdä kun hän on hereillä, oon esim. jutellu kaikkea hölmöä kun ollaan köllitty vierekkäin sohvalla/sängyllä, mut jotenkin on viel niin vaikeeta keksiä mitään yhteisille hereillä olo hetkille, kun ei voi leikkiä eikä lukea tai muuta mihin oon töissä tottunu lasten kanssa :)

Sillon kun vauva on hereillä niin mitä teette niiden kanssa, vai seurailevatko vauvat vaan teidän normaalia puuhailua siinä vieressä?

Mä teen ihan kotitöitä niin että on vauva sylissä, lattialla tai kaukalossa. Juttelen sille ja tarjoon välillä niitä leluja jotka tiiän et kiinnostaa. Välillä meillä on yhteisiä tanssituokioita eli laitan musiikin päälle ja jammailen vaucan kanssa. Leikkimatto on kans hyvä kun vauva on hereillä.

Ja hei tosta salaisesta puolesta. Mä perustan sinne nyt sellasen arkaluontosten asioiden ketjun mihin voi halutessaan tulla juttelemaan niistä asioista mistä ei täällä halua avoimesti jutella. Mulle ainakin toi on vielä parempi kun facebook koska mieskin käyttää välillä mun facebookia...

Enpä perustakaan kun ei ollu lupaa ainakaan puhelimella :/

Hannan, täälläkin kuumeillaan jo aika ajoin vaikkakaan ei vielä täysin päällä olekaan. Hullua. nyt jo kaks alle 2v ni miksi vielä lisää tähän syssyyn? Taitaa olla muutama mutteri löysällä tällä mammalla :D

Mua ressaa mun syöminen. Mä kerkesin nyt vasta syödä aamupalan ja mun ruokahalu on edelleen kateissa. Tiijän että syön liian vähän mut aika vaikea sitä aamupalaa on aamulla syödä ku nukutaan niin pitkään ku viime yönäki vauva oli hereillä kolmeen asti. Miten te muut ratkasette tän syömisen? Mun ei kai auta ku nousta aamupalalle sillon ku mies lähtee töihin ja mennä sit jatkaa unia.

Takaisin