kesäkuun kuulumisia!!

mä käyin puolukkahilloo siihi sammaleeseen esikoisen kans ja kyllä autto samoiten jos tulee vesirokko niin laittaa puolukkahilloo niihi patteihin niin lievittää lapsella kutina..
 
Nyt on pakko hehkuttaa kun vielä voi. Siis mun mies on muuttunut niin huomaavaiseksi ja yritteliääksi etten olisi voinut edes toivoa kun aiemminkin sitä jo oli. Töistä kun tulee huomioi mua ja vauvaa paljon. Pusuttelee enemmän, käy kaupassa, kotitöitä, vaihtaa vaippaa, antaa vapaa-aikaa, menee heti kun vauva itkee. Äsken antoi mun nukkua ja kun heräsin hän oli paistanut lettuja iltapalaksi. Että tuntui ihanalta!

RonjaM & NaPPula
 
Voi RonjaM, on siellä ihana tuore isä! Omalle miehelle pitää myös antaa pisteet kotiin, olen yllättynyt kuinka hän on jaksanut tukea tätä hormonimyrskyjen syövereissä painivaa äitiä.. Hän on näyttänyt, että tässä ollaan yhdessä, perheenä. Kyllä hän on meidän vauvalle se paras isä. Iih, pehmoilua, no menköön hormonien piikkiin sekin ;D
 
Tuntuu hassulta kun vastahan mä täällä valitin kun ei se meijän pienokainen meinaa ollenkaan syntyä ja nyt jo viikko vierähtänyt syntymästä, että niin se aika rientää.
Täälläkin mies osallistunut kivasti vauvan hoitoon, vaikka ennen syntymää sano ettei hän mitään kakkavaippoja vaihda mutta niin vaan se mieli muuttu ja hyvin sujuu meijän isännältä vaipanvaihto :) ja äiti on ylpeä <3
Ja hoitaa kotityöt ja laittaa meille ruokaa, pyykin pesun hoidan minä.
 
Huoh kohta on taas yöunien aikaa .. voi huh huh.. eli kohta alkaa se huutaminen.. hirveesti ei tyttö jaksa viel olla hereillä se on kyl ihan muutamia tunteja vaan päivässä.. mut kai tuo tosta kohta alkaa mukana rytmis roikkuun.. pahinta vaan ku joutuu esikoisen kans tapella et sen saa sänkyyn ja sit tää yks  äkkäilee omia ja oon viikot yksin.. Taas lähti mies äsken tienaamaan leipää pöytään ja näkyy sit vasta taas lauantai aamulla ku on niin myöhää perjantaina ennen kun on kotosalla... Mut eiköhän tää olo mulla kohta helpotu ku neiti tulee vanhemmaks ja alkaa nukkuu kokonaisii öitä
 
Mom83, tiedän tunteen et ois kiva kun se toinen olis siinä jelppimässä... Mutta ihan kivasti sitä pärjäillään. Mulla aiheuttaa harmaita hiuksia tällä hetkellä kissan lääkintä ja itsen hoito kun niin perkuleesti pitäis olla suihkuttelemassa pukamia ja tunkea pillerit karvalapselle kurkkuun kaks kertaa päivässä ja sitä ennen antaa sille vähintään tuntia ennen ruoka (ja kissathan syö silloin kun minä haluan, jep) ja sitten pitäis ton lapsenkin kanssa olla välillä. Onneks nukkuu semmosia pätkiä että saan tehtyä jotain.

Tolle on alkanut nyt kertyä makkaraa ja taipeet vähän tuppaa hikeentymään, ja siellä on semmosta valkoista töhnää vähän tai se taitos vähän semmosen näköinen, että hautuu. Ei kuitenkaan iho ole rikki. Ollaan ilmailtu (vaikka pissi tuleekin heti) joka päivä ja käytän talkkia, mut onko muita vinkkejä? Kuivailen kyllä huolellisesti, mut silti tuntuu että kosteeta on... Onko muuten kellä suositella hyvää talkkia? Meillä on sitä Natusanin ja poikahan haisee ihan vanhalta tädiltä kun siinä on niin hirveä parfyymi! Miksi siinä ylipäätään ON hajustetta? Sain sen kavereilta selviytymispakkauksessa, itte käytän vaan hajusteettomia jutskuja (paitti omat hajuvedet ja kosmetiikat ja pesuaineet tietty ;)).
 
Takaisin
Top