Odotan ensimmäistäni ja raskaus tuli vähän "yllättäen" kun oli vielä sopiva ehkäisy mietintävaiheessa
Minulla meni osa odotusajan ihanuudesta täysin harakoille stressin ja uupumuksen vuoksi (kiitos työnantajan huonon kohtelun), mutta onneksi pahin on jo helpottanut :) Innolla odotan kesäkuun loppua kun soppari päättyy ja vapaus koittaa!!!
Ihanat potkut sun muut pyörimiset ovat täälläkin arkipäivää ja niin se vaan minäkin olen ruvennut mahalleni juttelemaan, vaikka alkuun se tosiaan tuntui todella hölmöltä..laulamaan en sentään ole vielä ruvennut, katsotaan sitä sitten kun aivot nollautuvat lomailukuntoon
Välillä on ukkokin naureskellut ja ihmetellyt kun olen pikkuiselle sen potkuja kommentoinut
Miehellä on edellisestä suhteesta 3-vuotias poika, joka on todella innoissaan tulevasta pikkusisarestaan :) Kovin haluaisi jo nähdä vauvan ja haluaa myös rasvata oman mahansa kun näkee minun rasvaavan omaani
Arpia ei ainakaan vielä ole tullut, saa nähdä sitten ilmestyykö niitä sitten lähempänä h-hetkeä. Siis minulle, ei pojalle! Vähän on sekin mietityttänyt että kuinkahan kirjava sitä sitten kaiken jälkeen mahtaa oikein olla..kiloja kun on kuitenkin tullut aika reipasta tahtia ja kyllähän tuo masukin tuosta vielä kasvaa
Maitoa on tullut aika vähän, muutaman kerran (varsinkin helteellä) vasen tissi vuosi ympäriinsä kun ei ollut rintsikoita juuri sillä hetkellä päällä. Totesin myös että ainakaan kuumilla ilmoilla ne kertakäyttöiset liivinsuojat ei toimi minulla ollenkaan, eli kestoja ajattelin seuraavaksi kokeilla.
Vihdoin sain tänne edes jotain kirjoitettua, eipä siihen mennyt kuin melkein se puoli vuotta
. Aiemmin olen vaan taustalla näitä juttuja lukenut ja ne ovatkin aika ajoin olleet henkinen pelastukseni arjen koetellessa
Ihanaa kesän alkua kaikille ja onnellista odotusta!