Kesä ja kärpäset!!
Ihana auringonpaiste ulkona, täällä pohjosessaki varjossa on nyt +17, aattelin lähteä hiomaan portaat kun koirakin lähti mummon kanssa lomalle ja ei oo häseltämässä vieressä, saa rauhassa sitte maalaillakkin =)
Mulla ei oo kyllä kutina vielä kovin pahaa, mitä nyt mahaa välistä vähän kutisee, osaksi myös siksi ko tuntee liikkeet ja harmi kun ei voi mahan sisältä kysiä :D Nythän sämpylä kuulee kuulemma puhetta, pitäiskö alkaa opettaan että se vois vähän kynsiä siellä ennemmin kuin potkia :D
toissapäivänä sitten lähin kyläreissulle kun mies oli omalla pelireissullaan ja töissä. Kävin kattomassa meän ihania kaksoskummityttöjä, siellä meinas vähän alkaa nivusia kolottaan kun tyttöjä nosteli. Meilläki ens viikolla on sitten se kontrolliultra istukasta, peukut pytyy että se on nyt noussut sieltä pois. Mua ei oo synnytys pelottanu kun oikeastaan vasta nyt oon ajatellu että jos ei normaalisti pysty synnnyttään vaan että mun maha leikataan auki :D
Sokerirasitukseen pitäis meikäläisenkin hyökätä tässä kun ehtii, mua vaan eniten ahistaa se kun pitäis monta tuntia istua ja ootella, plääh. Mulla ei kyllä kovin helposti mikään pahanmakuinen tule takas ylös, sitä on lapsena sen verta ilmeisesti keitelty kuravellejä pihaleikeissä että kaipa toi makuaisti on hieman karaistunut.
Välilihan hierontaa minäki aattelin kokeilla mutta eikö siitä ole hyötyä jos nyt aloittaa, eihän sitä tiiä jos tulee vaikka ennen aikanen synnytys niin oo ehtiny edes aloittaa? :D
Nyt kesävermeet niskaan ja ylös, ulos ja lenkille (hiomaan portaita) :D mahtavia vointeja mammoille ja isukeillekkin!