Kesäkuun kutkutukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Overa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites muilla, joka on kesälomat alkamassa tai ootteko vielä edellisten lapsukaisten kanssa kotona? Onko kesälomareissuja suunnitteilla tms?

Meillä alkaa kesäloma vasta tuossa heinäkuun lopulla, eli vielä pitäisi vajaa pari kuukautta jaksaa odotella... :) Lomareissuja ei sen erikoisemmin oo suunnitteilla, Suomen sisällä varmaan reissataan jonkun verran, ainakin mun vanhempien luo jonne matkaa on n.200km. Kodin remppaa olisi vähän suunnitteilla jos ylimääräistä rahaa irtoaa. Laivalle ajateltiin jossain välissä lähteä koko perheen kesken :)

Nyt oon hoitovapaalla vielä kesän ja mies pitää vissiin heinäkuussa lomaa :) pienempiä reissuja varmaan tehdään sukulaisille yms. Just oltiin huhtikuussa Pariisissa :D

Oi kuulostaa kivalta :) kävittekö kahdestaan lomalla vai oliko pieni reissaaja mukana?

Mä oon kotona 12/14 syntyneen lapsukaisen kanssa. Ensi viikolla menen lapsen, siskon ja mun mummon kanssa Ruotsiin sukuloimaan vajaaksi viikoksi. Muut reissut taitaa jäädä Suomen rajojen sisälle. Mökki on lähellä kotia ja siellä varmaan ollaan suurin osa kesästä. Meidän makkari on niin helvetillinen hikisauna, ettei sillä pysty enää nukkumaan. :wtf::devil10

Mäkin olen tällä hetkellä kotona esikoisen kanssa. Kesä taitaa olla meillä aika kiireinen vaikka mitään menoja ei oikeastaan ole suunniteltu. Mökkeilyä varmaan silloin kun ehditään :)

Mulla alkaa tämän työpäivän jälkeen viikon loma, palaan 14.6. töihin ja pitempi loma on sitten 18.7. alkaen.

Siirsin lomaa tähän että on edes viikko miehen kanssa yhtä aikaa vapaata. Me lähdetään heti huomenna reissuun. Oon niin odottanut tätä lomaa!

Ollaan tekemässä myös talokauppoja tässä kuussa, joten kiirettä tulee pitämään. Ensi viikko aiotaan kuitenkin nauttia oleilusta ja toisistamme :happy:

Meillä on onneks miehen kanssa loma yhtä aikaa, mutta ollaan vaan 3vkoa kun hoitovapaa on syöny meiltä molemmilta yhden viikon lomaa. Oi että, mökkeily olis kyllä kanssa niin kivaa mutta meilläkään ei oikein ole sellasta paikkaa mihin mennä...ainoastaan mun tädillä on mökki tossa vajaa 200km:n päässä mihin vois mennä käymään. Se on kyllä mahtava paikka, ilman mitään mukavuuksia :) kunnon mökkielämää :joyful:

Mihin päin olette Olivia82 lähdössä?:) teillä kyllä kiirettä pukkaa jos kohta on muuttokin edessä :grin hyvä kuitenkin että näin hyvissä ajoin, ettei just synnytyksen aikoihin :hilarious:

Hyvää lomaa ja hyvää reissua Olivia!
Ja tosiaan ihan kiva että pääsette tässä vaiheessa muuttamaan. Ei tarvitse sitten ison vatsan tai pienen vauvan kanssa hoitaa muuttoa. Ja ihanaa että pääsee laittelemaan asuntoa ja vauvan juttuja siinä sivussa kuntoon :)

Meilläkin on muutto edessä vielä tässä raskauden aikana mutta vähän myöhemmin. Toivottavasti kuitenkin reilusti ennen laskettua aikaa. :nailbiting:

Me ollaan muutettu just viime marraskuussa niin ehkä tässä pitää hetki hengata :D tuntuu kyllä jo nyt että tila loppuu kesken :(

Mä oon myös vielä esikoisen kanssa kotona. Miehellä on heinäkuu lomaa, niin silloin keksitään jotain kivaa perheen kesken. Suomen sisällä kumminkin pysytään :)

Niin ja viikon päästä lähden viikonloppureissuun naisporukalla ja oon ensimmäistä kertaa esikoisesta yötä erossa. Tyttö jää siis isänsä kanssa kotiin. Jännittää kyllä miten pärjäävät, hän on niin kovasti mun perään. Ja itsellekin tulee varmaan hirveä ikävä :D

Me muutettiin miehen kanssa just ennen plussaa kolmioon. Tästä ei tarvikaan sitten ainakaan muutamaan vuoteen muuttaa mihinkään, tilaa on! :grin

Ja täälläkin menee kesä luultavasti melko tiiviisti mökillä ollessa :)

Mulla on onneksi viimeinen työpäivä ennen lomaa 16.6, pääsee huilaamaan. Tai no esikoisen kanssa kotona ei ehkä huilata mut ei ainakaan tarvitse esittää hyvävointista ;)

Marke; kyllä ne hyvin pärjää :) äidille voi olla rankkaa :grin yrität vaan nautiskella :happy:

Overa86: Joo luulen kanssa että voi olla äidille rankempaa, ikävä on varmaan jo muutaman tunnin päästä :D mutta yritän nauttia! Tuo meidän tyttö on vaan nyt niin äidin perään, että kun tuun kotiin, niin varmaan ei pariin päivään päästä mua silmistään. Mutta sitten sylitellään :)

Me ollaan miehen kanssa nyt kaksisteen reissussa, lauantaina lähdettiin. Helsingin päähän tultiin sukuloimaan ja loppuviikosta sitten laivalle. On kyllä ollut jo tähän mennessä tosi mukava reissu!

Matkalla Reiman tehtaanmyymälästä tarttui mukaan pikkuiselle töppöset ja tumput, pussilakanasetti ja muutamat housut. Mulla ei ole mitään esikoisesta jemmassa kun typsy täyttää jo 8 v.

Eilen oli narahduksen paikka kun miehen tädin mies kaatoi meille hetimiten tervetulomaljat.. Ja kun mies sai vaivihkaa juotua ne molemmat niin se kaatoi mulle vielä uuden lasillisen. Mies tuli vähän hiprakkaan kun joutui putkeen kittaamaan kolme lasia tyhjään mahaan viiniä :grin mutta ei siis olla vielä paljastuttu.

Olivia82, mä niin pelkään myös narahdusta. Mulla tässä parit kesäjuhlat perättäisinä viikonloppuina. Onneksi molemmat on omat juomat-meiningillä. Täytyy vaan ostaa alkoholitonta siideriä ja greippilimsaa niin ehkä selviän tilanteista. Vielä kun en kuitenkaan haluaisi raskaudesta kertoa..

Takaisin