Kesäkuun kuplinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niian
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Niian

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kesäkuun kuulimisia, vatsan kuplinoita :) Osa tuntee ekoja liikkeitä ja muut niitä innolla odottelee. Olikohan tämä kuplinta liikettä vai oma vatsa vain :D Mitäs muille odottajille kuuluupi

Masu ei enää vaan kupli vaan lähinnä hyppii :D Perätilassa oleva kaveri saakin aikaan melkosia vihlasuja kun paukauttaa jaloillaan oikein kunnolla. Rakenneultraan vielä 1vk ja 6pv :)
Hyvää kuuluu. Aika tosin käy pitkäks tässä sairaslomalla ollessa, tottunu paahtamaan aamusta iltaan niin tosi outoa.. Äippälomaankin on vielä pitkäaika. Ellei joudu alottamaan taas aikasemmin ;)
Vakuutusta oon koittanu hakea, mutta vallan turhaan. eihän niitä meille myönnetä.

Mulla mahassa kuplii lähinnä, ei muistuta vielä lainkaan hyppimistä :) liikkeitä muutenkin tuntuu aika harvoin, mutta kuitenkin päivittäin jonkin verran. Eilen neuvolassa sydänääniä etsiessä sai kyllä kaiuttimeen kuulumaan tosi mojovia potkuja ja liikkeitä, joita itse en tuntenut siis ollenkaan. On vielä vissiin paljon tilaa uiskennella mahassa :)

Mä ymmärsin edellisessä ultrassa 15+6 että tää on aika pitkä kaveri ikäisekseen :) ehkä ne siksikin on niin pinnassa noi liikkeet.. ja istukka takaseinässä niin ei estä näkyvyyttäkään.

Täällä mennään näin kesäkuun alun kunniaksi viikolle 15, eli 14+0 tänään. Ei tunnu liikkeitä, eikä nyt varmasti vielä muutamaan viikkoon, mutta maha on pullahtanu nätisti esille ihan parissa päivässä :D Hurjaa, kun ei sitä näkyny aiemmin juuri lainkaan ja näytti vaan hyvin syöneeltä, niin nyt on ensi viikolla kyllä turha yrittää peitellä enää vaatteilla.

Mulla on hakael ihan sama! 14+0 tuli tänään, liikkeitä ei tunnu, mutta masu tuli tuossa viikolla yhtäkkiä esiin. Tänään oli mieheni valmistujaiset ja siellä kyllä (ainakin) yksi arvasi jo. Kukaan ei kehdannut kysyä, mutta yhdeltä kaverilta kysyi pieniä vaippoja lainaan ;) Esikoisellakin oli heiltä vaippoja lainassa.

Nyt on sitten ekat oikeat hankinnat tehty. FB-kirppikseltä ostin kasan minikokoisia kestovaippoja ja toisesta paikasta uuden kantoliinan vauvalle :)

työpäivä 8/12 edessä. Kyllä huomaa että kroppa alkaa jo sanomaan tähän istumiseen rumaa sanaa... ei sitä jaksa ihan niinkuin ennen....

Kuplintoja todellakin odotellessa :( ei mitään selkeetä ainakaan. Pari kertaa oon miettiny että voikohan ne olla nyt jotain mahdollista mutta, edelleenkin odotellessa niitä kunnon tökkäsyjä. mahaa on kyllä niiden tökkäsyjenkin edestä jo <3

Tänään ensimmäiset kuplinnat havaittu. Oli kyllä ihana tunne! Tuntui kuin elohiiri olisi ollu massukassa <3 seuraavia innolla odottaen <3 ja rv 16+4.

Täälläkin odotellaan ensimmäisiä selkeitä kuplintoja (15+5). Jos liikkeiden pitäisi tuntua kutittelulta tai popcornilta, niin sellaisia ei ole vielä tuntunut; isompia lumpsahduksia kylläkin. Mutta kun ei tiedä, että miltä pitäisi tuntua, niin osaa näistä molskahduksista oikein varmaksi sanoa.

Maha tuntuu kasvavan ja piilottelu töissä käy koko ajan vaikeammaksi. Eilen kävin toteamassa H&M:n mammaosaston tarjonnan ja aika kehnoltahan tuo näytti. Liekö edessä ompelukonesessioita...

Täällähän on ollut hiljaista koko ajan, iohan alusta alkaen. Varmasti on marraskuisia odottajia enempikin joten toivotaan että innostuisivat juttelemaan hekin :) Itse haluaisin löytää muita marraskuun Espoo mammoja

On täällä hiljasta tosiaan ollu pitkään. Mun silmiin yllättävän vilkasta keskustelua ehkä viikon ajan siis, jos sitä aiempaan vertaa! :D

En oo varma tunsinko saunassa ensimmäisiä omia kuplintojani? Ihan ihmeellisiä tuntemuksia tuossa vasemmalla, ehkä elohiiri mahassa kuvais sitä jotenkin. Nyt sitä sit koko ajan jännää, että millon tuntuu lisää ja mitä... tänään siis 15+0.

Mä kanssa veikkasin tänään että EHKÄ tuntu äsken tässä sohvaillessa jotakin, kirjottelin aikani kuluksi blogitekstejä ja facebookkalin niin tajusin että vatsassa on sellaista hentosta möyrintää joka tuntuu ihan uudelle ja hauskalle venkoillulle! :) ehkä ne alkais pikkuhiljaa tuntumaankin, huomisen seitsemännentoista raskausviikon alkamisen kunniaksi? :)

liikkeitä tuntuu tosi kivasti :-) tänään rv20 alkoi <3 ja ei tartte enään edes yrittää peitellä vatsaa <3

Niian: mä oon ainaki Espoosta :-)

Jos lähden järkkäämään vaikka Espoolaisten marraskuisten "mehuhetkee" (kahvi kun ei maistu :D ) niin olisiko elokuussa hyvä? Olisi kiva tavata porukkaa

Täällä on myös tuntunut jotain epämääräistä tärinää ja töytäisyjä iltasin, kun oon käymässä nukkumaan. Tosi vaikea ollut vaan tietää, että onko ne oikeasti jotain vai kuvittelenko vain. Th-siskoni oli kyllä sitä mieltä, että liikkeitä ne on mutta jotenkin en uskalla vielä iloita ennen kun oon 100% varma :) Rakenneultraan enää kolmisen viikkoa, nyt siis rv 17+5 :)
PS. Espoosta olen myös o/ Enkä tiedä miten tuon nimimerkin saa näkyviin, kun tää foorumi on muuttunut. FB:ssä kun en ole.

Tanja

Heippa kaikille! :)

Vieläkös tänne saa tunkea mukaan tässä vaiheessa odotusta? Olen 29-vuotias ja asun Turun lähistöllä, kolmas lapsi tulossa ja laskettu aika on 10.11.2013. Edelliset lapset ovat uuden tulokkaan syntyessä 2- ja 4-vuotiaat :) Synnyttämään ois tarkoitus suunnata Salon sairaalaan.

Vauvan liikkeet tuntuvat varsinkin iltaisin, kun on hetki aikaa rauhoittua. Onkin sen verran vilkas kaveri kyseessä, että maha jopa jo heiluu ja mieskin tuntee potkut jo melko voimakkaina. Rakenneultra on juhannuksen jälkeen; sitä odotellessa ja jännitellessä! :)

Tervetuloa mukaan :)

Kolmas lapsonen kasvaa tääläkin masussa. odottamasta löytyy tyttö 9v ja poika 7v.

Takaisin