Kesäkuun kiemurat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mmaljo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mmaljo

Vauhtiin päässyt keskustelija
Helmikuunmammat 2014
Tehdäänpäs tällainenkin ketju, niin voi yleisesti höpötellä kaikenlaista :) kuulumisia ym. Tämä on hyväksi todettu ainakin tuolla helmikuu 2014 ryhmässä ;)
 
Vastaanpas tähänkin ketjuun. :grin

Vaikutti siltä, että muut on jo soittanut neuvolaan. Mä ajattelin soittaa ylihuomenna, jos ei ennen sitä tapahdu mitään ikävää. En tiedä, miksi on vähän skeptinen fiilis eikä vielä uskalla luottaa, että pulla on tiukasti uunissa, vaikka useamman testinkin olen tehnyt. :oops:
 
En luota minäkään, että olis kyytiläistä, mutta neuvolaan soittelin sen takia, että pääse sinne ultraan jossain vaiheessa. Varmaan joutuu pari kuukautta odottamaan nt-ultraan..
 
Mäkään en ole soitellut vielä neuvolaan, enkä kyllä vielä ihan lähipäivinä ajatellut soittaakaan. Kuitenkin se aika menisi jonnekin pitkälle ja täällä ei varhaisultra kuulu mihinkään kunnallisiin palveluihin. Tuntuu aivan tuskastuttavalta odottaa sinne jonnekin viikoille 12, että pääsee näkemään onko kyydissä jotain vai ei.... :sad001 Tekisi mieli kysyä, että pääsisikö sitä tsekkaamaan tilanteen, kun viimeksi meni kesken, mutta pessimistinä uskallan epäillä. :rolleyes:
 
silloin kun ensimmäistä oottelin, niin neuvolassa terkka sano hyvin, kun myös epäilin että oonko nyt oikeesti raskaana: sä oot raskaana kunnes toisin todistetaan :) eli jos ei oo erikoisia vuotoja tai voimakkaita kipuja, niin yleensä kaikki on hyvin. Tuulimuna yleensä aiheuttaa nopeesti voimakkaat kivut ainakin. Eli uskokaa vaan, kyllä te olette raskaana! :)

Mä soitin jo neuvolaan, ihan tän kesän takia. Kaikki kun on josain vaiheessa lomalla (oieni neukku), niin parempi soittaa ajoissa että pääseekin joskus :D 3 viikon päähän sain ajan :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Sjh
Mä olin ensimmäisessä raskaudessa hölmistynyt, kun neuvolassa ei varmistettu testillä, että olenhan mä varmasti raskaana. Kun olisinhan minä tohelo voinut jotenkin vahingossa saada plussan testiin. :grin

Mä soitan neuvolaan huomenna. Meidän neuvolaan saa hyvin aikoja, joten uskon, että saan kyllä ajan ennen loppukuuta, jollon terkkarit lähtevät lomalle. :)
 
Jahans :) lisää ketjuja :D alkaa jo menemään sekaisin että mihinkä mitäkin höpöttelis :) itse lähinnä odottelen meidän salaista ryhmää jonne pääsis niitä näitä horisemaan :)
 
Onkos kukaan ajatellut ostaa tuollaista bola-korua? Musta jotenkin se kuulostaisi kivalta ajatukselta :) pitäs alkaa kattelemaan erilaisia ! :P
 
Mä yllätin itseni tilaamalla netistä Mamaliciousin äitiysfarkut, mustat Idat.

Eihän tällä asialla todellakaan ole mikään kiire, mutta mun teki mieli tehdä jotain millä tämä asia muuttuu vähän todellisemmaksi. Sitä paitsi luulen että normihousujen vyötäröt puristaa jo heinäkuun lopulla. Mun viime raskauden aikaiset äitiysvaatteet on pakattu remontin ajaksi johonkin, ja kaikki ne housut on jo aivan kulahtaneita... kai ne laittaa niihin niin paljon elastaania, että ne kestää hädintuskin yhden raskauden yli.
 
On kiellettyä.. Salainen ryhmä tulossa meillekin toivottavasti pian!
 
Okei, ite vaan oon aktiivisempi käyttää fb:tä mutta eiköhän tähänkin taas totu
 
Hei! Laitatko mullekin viestin! :)
Ja siitä bola korusta. Onhan se hieno koru. Mulla oli viime raskaudessa koru kokoajan kaulassa, mutta synnytyksen jälkeen ei meidän poika siihen ainakaan kiinnittänyt sen kummemmin huomiota kuin tavalliseen helistimeen, mistä kuuluu ääntä. Ei siis meillä ainakaan ollut ns. rauhoittavaa vaikutusta. Pian se sitten jo unohtuikin kaapin pohjalle :)
 
Takaisin
Top